Honor 6 ja custom ROM

MIUI7.1

Hyvää Pääsiäistä!

Puhelimesta loppuu takuu kesäkuussa ja ajattelin laittaa siihen custom ROM:in.
Löysin sellaisen kun MIUI 7.1. Elikä onko WCDMA versio oikea Eurooppalaiseen
Honor 6:een ? Onko vaikea laittaa ? Kannataako rueta laittamaan ? Eli ensin
poistetaan bootloader:in lukitus ? Sitten poltetaan recory:ksi CWM/TWRP ?
Sitten root:aan ? Sitten poltetaan MIUI ja Gapps:it ? Onnistuuko kun käyt-
tiksenä on Linux ? Noissa ohjeissa mitä löysin net:stä on käytetty Windows:ia.
Neuvokaa asiaan paremmin perehtyneet ??

12

313

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MIUI7.2

      Eikö kukaan ole polttanut ? Kerkee tulla
      Miui 7.2 ennen kun ilmeisesti poltan.

    • MIUI7.2

      Vielä kyselen eikö kukaan ole kokeillut Honor 6:een ?
      Onko tässä pahoja bugeja ? Puuttuuko jotain ominaisuuksia
      mitä vakio käyttiksessä on ? Tukeeko Suomenkieltä ?
      Mulla on tässä nyt Lollipop ja odotelen Marshmallow
      päivitystä tähän ? Katotaan jos kesällä vaihtuu custom
      ROM:iin..

      • mitenonm

        Eikö marsmallow käy tän vuoden kerran tulossa ompi,ei riitä järki noihin rootti ym.. juttuihin.. tsemppiä


      • MIUI7.2
        mitenonm kirjoitti:

        Eikö marsmallow käy tän vuoden kerran tulossa ompi,ei riitä järki noihin rootti ym.. juttuihin.. tsemppiä

        Katotaan! Vielä lisäkysymyksiä! Toi on "portattu" versio Honor 6:lle elikä onko
        epävirallinen (unofficial) versio ? Jos päätän polttaa niin tuleeko tohon päivi-
        tykset OTA:na (Over The Air) ? Tarvitsisin vastauksia jos joku on jo kokeillut ??
        Samoin, Kiitos!


      • MIUI7.1
        mitenonm kirjoitti:

        Eikö marsmallow käy tän vuoden kerran tulossa ompi,ei riitä järki noihin rootti ym.. juttuihin.. tsemppiä

        Nyt ois takuu mennyt! Nyt on puhelimessa Marshmallow (B820) ja levyllä on 10 Windows Tubutin Linuks Andero. Täytyy kattoa päivittäisikö MIUI:in. Kokeilin tota Multi-tools:ia mutta ei toiminut mun koneessa. Olen ladannut valmiiksi tarvittavia ohjelmia. Ei oo mullekkaan oikein selvää! Mutta saas nähdä..


      • MIUI7.1
        MIUI7.1 kirjoitti:

        Nyt ois takuu mennyt! Nyt on puhelimessa Marshmallow (B820) ja levyllä on 10 Windows Tubutin Linuks Andero. Täytyy kattoa päivittäisikö MIUI:in. Kokeilin tota Multi-tools:ia mutta ei toiminut mun koneessa. Olen ladannut valmiiksi tarvittavia ohjelmia. Ei oo mullekkaan oikein selvää! Mutta saas nähdä..

        Nyt onnistuin löytämään toimivan Multi-Tools:in. Mutta ei toimi ilmeisesti Marshmallow:n kanssa. Käynnistää daemon:in ja tulee virheilmoitus: FAILED:(Remote data parse fail). Siis Bootloaderin unlock:aus. En viitsi päivittää alaspäin Lollipop:iin. Pitää odottaa vielä, jos jollakin ei ole neuvoja ? Onnistuin muuten saamaan Unlock password:in weppisivulta. Toivottavasti tulee äkkiä..


      • MIUI7.2

        Nyt onnistu jo bootloaderin lukituksen avaus. Multi-Tool:in mukana tulleella ADB:lla. Niin yksinkertaisella komennolla: adb oem unlock XXXXXXXXXXXXX (unlock password). Koitin multi-tool:in avulla asentaa TWRP:n ja rootata tuloksena puhelin ei käynnistynyt mihinkään käyttöjärjestelmään. Vedin varmaan vahingossa yli \system partition.
        Mutta puhelimen sai käynnistettyä custom recovery:n. Onnistuin saamaan takaisin B820:n. Recovery:n palautti stock recovery:ksi. Mutta bootloader on yhä lukitsematon. Pitää kattoa jos yrittää uudestaan..


    • MIUI7.2

      Ilmeisesti Linux:ssa ei saa ainakaan helpolla "unlock":tua ja "rootattua" Honor 6:en.
      Vaikka Linux:iin saa Android ADB ja SDK:t. Niin ei saa Multi-Tool:ia ? Saako jollain keinolla unlock:tua ja roottattua Linux:ssa ?? Pitänee laittaa harkintaan taas Microsoftin roskaläjä vakoileva "tubutin". Voisko joku vastata, please !

    • MIUI7.2

      Vielä tuli kysyttävää :-) Kysyn vielä uudestaan onko toi WCDMA versio sopiva Eurooppalaiseen Honor 6:seen (H60-L04) ?? Toimiiko siinä 4G (LTE) vai tukeeko
      vaan UMTS:ia ? Ois kiva saada täyden LTE nopeuden ? Onko kokemusta tai tietoa ??

    • MIUI7.2

      Yritin root:ta king(o)root:lla mutta ei onnistunut root:aus. Tietääkö joku onko roottausohjelmia jotka tukevat Marsmallow Androidia (päivitetty B860:ksi) ? Pitääkö olla custom recovery ennen root:aa ??

    • SamaOngelma

      Onkos tulllut ratkaisua tähän ongelmaan? Haluaisin itsekin tietää onnistuuko B860:llan roottaaminen

    • Juurikäyttäjä

      Onnistuu... Flashaa TWRP:n kautta SuperSU ja asenna sen jälkeen Google Playsta SuperSU. Valmista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      361
      4214
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1789
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1546
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      64
      1539
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1360
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1331
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      52
      1329
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      202
      1318
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1208
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1205
    Aihe