Kokemuksia Drac moposta?

allthetimehigh

Moi, olisin ostamassa tuommoista Drac mopoa vm. 2015 ja haluisin tietää onko hyvä ostos? Onko kellään kokemuksia tälläsestä? :D hyvät ja huonot puolet ja jos ootte muuttanu jotai osii tms nii mitä ja millaseks menny?
entiiä paljookaa mopoista joten vastatkaa selkeesti kiitooos

40

17292

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mopeti

      Sama mopo kuin rieju. Vaan eri tarroilla.Koneena yleinen ja laadukas minarelli am6, joten varaosia löytyy hyvin.

    • riejuämärtee

      Sama mopo kuin rieju, vaan eri tarroilla.Koneena yleinen ja laadukas minarelli am6,joten varaosia löytyy hyvin.

    • riejuämärtee

      Sama mopo kuin rieju, vaan eri tarroilla.Koneena yleinen ja laadukas minarelli am6, joten varaosia löytyy hyvin.

    • Konnaprääp

      Itsellä Drac supermoto pro kulkee vakiona sen 55. Aivan sama kun rieju mutta eri tarroilla

      • Konnaprääp

        Ostiko AP jo?


    • Draconhyvä

      Joo itellä drac supermoto kulkee 56 suoralla ja alamäkeen 68km/h

    • Lattunee

      Toimiiko tässä kaikki samat viritysohjeet kun riejussa?

      • konnaprääp

        Ei oo kaikki. Putkessa on vaa holkki jota pitää porata.


      • Anonyymi
        konnaprääp kirjoitti:

        Ei oo kaikki. Putkessa on vaa holkki jota pitää porata.

        Sen voi myös vain irroittaa ruuvimeisseliä käytten


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen voi myös vain irroittaa ruuvimeisseliä käytten

        Itse tein niin


      • Anonyymi

        ei ihan kaikki jotkut on eriä ja riippuu vuosimallista


    • Jutustelija122
    • Vituttaavitustivittu

      Kulkeeks kaikki drac supermotot sisäänajettuna sen 55 ku mulla menee nyt 45 ku oon ajanu 10 kilsaa

      • Iso-M2001

        Miulla meni Gps :n mukaan 52-53 km/h 300-400 km jälkeen.


      • Anonyymi

        vaiha tehari ja suutin


    • Kräk

      Onko dracissa rajaton cdi boksi vai pitääkö ruveta porailemaan?

      • Drackuski

        Dracin omistajana tiiän sen verran että on rajoittamaton cdi boxi


      • jokujonne
        Drackuski kirjoitti:

        Dracin omistajana tiiän sen verran että on rajoittamaton cdi boxi

        itellä drac mutta rajoitetulla boksilla ja efin sähköillä nii vituttaa ku ei saa rajoittamatonta boksia muuten ku poraamalla


      • Gg69
        jokujonne kirjoitti:

        itellä drac mutta rajoitetulla boksilla ja efin sähköillä nii vituttaa ku ei saa rajoittamatonta boksia muuten ku poraamalla

        Pora käteen


    • korvatsolomussa

      jos ostat: katso että ääni ei häiritse muita...älä aja yöaikaan, ainakaan kaasuttele...

    • apikkasepitääolla

      paska paskat äänet paska kyykin ykstahti peruspaska

    • lepakko-mies

      ihan helvetisti sähkövikoja....... onneksi alkaa toimimaan kun pyyhkii liat pois :)

    • Am6powerwombat

      Sehän on todistettua että Dracit voittaa Derbin romut kaikessa, kuten tehoissa ja huippunopeudessa. draceissa on jonkin verran sähkövikoja mutta ne lähtee poiskun pyyhkii liat pois takavalosta. Derbi pojat kyykkyyn :)

    • hyundaitkyykkyyn

      Derbejähän saa polkea joskus jopa 30 kertaa ennen ku käynnistyy, Dracit pakkasellakin käynnistyy alle viidellä polkasulla.

      • nääin

        "Tää mopo käynnistyy näin monella polkasulla ja tää vähemmän eli toinen on parempi" -Osaamaton

        Kuinka helposti mopo käynnistyy ei määritä mopon paremmuutta, vaan kuinka huono omistaja on säätämään tai korjaamaan. Voi olla vaikka väljä mäntä koska sillä on ajettu paljon tai kaasarin säädöt päin helvettiä koska omistaja ei osaa säätää


    • herra801

      Joo kyl se drac on hyvä mopo, ostin ite viime vuonna ja on ollut luotettava peli ja nyt oon ottanu reikälevyn pois ja on kiinni enox tehari ja kulkee 77 vakioväleil

      • kokemusta

        Moottori kestää, mutta etupää stefat ja takapyörän lakeerit menee vuodessa. espanjalaista laatua.....


    • Olensurullinen

      Olen omistanut Dracin nyt viikon ajan ja se käy vähän omituisesti, kun asensin Leovince x fight putken ja kaveri sano et pitää laittaa suutin kokoa 60 että kulkee ja niin tein, mutta mopo ei jaksa kulkea eteenpäin. Reikälevyä en ole ottanut pois ettei tule sakkoja... Vaihdon välejä ja ne on nyt 10/62 mut ei vaan kiihdy... tietäisikö joku mikä mun mopos mättää? Asiallisia vastauksia kiitos!

      • neuvoja

        ihan vitusti liian pieni suutin, kokeile vaikka 80 ylöspain


      • Dracciii

        Kannattee kyllä kokeilla vaikka 90-110 suutinta. Mulla on kiinni dracissa metrakitti ja suutin on 110 ja just sopiva siihen!


    • Hyvävehje

      Itellä drac sm se 2018 ja oon ollu tyytyväine.
      Virittäny oon sen verran että otin reikälevyn, pakoputken kurin pois ja ohitin rajottimen nappikytkimellä. Kuulin myös sellasta ettei poraaminen auta 2018 malleissa. Mut itellä huiput nyt 70-75km/h. Ei muutakun virit tappiin ja kylälle👍

    • DracOnPaeska

      DERBI ON PARES

      • Anonyymi

        Noh kokemukseni derbien ja gileroiden jälkeen päätin ostaa dracin koska epäluotettavia ja epämukavia ne derbit on.


    • Anonyymi

      Mikä olisi hyvä mopo ekaksi menopeliksi? Mukava ja luotettava... :)

      • Anonyymi

        Sym jet4 50 jos skootteria haluut joka ei koskaan hajoa


    • osta derbi

    • Anonyymi

      todella lähellä samaa kuin rieju mutta ei ihan täysin sama, suosittelen ostosta ja samalla tehoputken sekä isomman suuttimen. Laiskojahan nuo on vakioina(enox tehari ja 95suutin)

    • Anonyymi

      Osaako joku kertoa et onko drac korkea vai matala mopo ite oon tosi lyhyt noin 154cm nii yltänkö ajaa drac

      • Anonyymi

        perus sama korkunen ku rieju


      • Anonyymi

        En usko että yllät ite oon 170 ja yltän sillee semi hyvin


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4803
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2290
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1816
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1546
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1481
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1328
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1247
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1121
    10. 23
      1102
    Aihe