Isäni on sairaalassa kuoleman kielissä. Olen ollut jo pitkään masentunut enkä kestä enää yhtäkään läheiseni kuolemaa! Miksi Jumala rankaisee minua? En tiedä mitä pahaa olen tehnyt ansaitakseni tämän. Takuulla tapan itseni, jos isä kuolee.
Haluan kuolla, haluan pois!
4
135
Vastaukset
- Ok.ok.ok
Okei, senkun.
- rukousauttaa
Jumala ei rankaise ketään, vaan ottaa luoksensa, kun aika on tullut. Hän pääsee ikuiseen elämään, rukoile hänen kanssaan ystävä. Sure surusi pois ja tiedän kokemuksesta, kuinka vaikeaa on rakkaan läheisen kuolema. Löydät kyllä lohdun elämääsi, kun pyydät vain.
- Masentunut_luuseri
rukousauttaa kirjoitti:
Jumala ei rankaise ketään, vaan ottaa luoksensa, kun aika on tullut. Hän pääsee ikuiseen elämään, rukoile hänen kanssaan ystävä. Sure surusi pois ja tiedän kokemuksesta, kuinka vaikeaa on rakkaan läheisen kuolema. Löydät kyllä lohdun elämääsi, kun pyydät vain.
En voi enkä halua luopua isästä. Jumala on todella epäreilu. Toiset elää yli 90-vuotiaaksi ja toiset vaan vähän päälle viisikymppiseksi. En kestä enää yhdenkään läheiseni kuolemaa. Kaikki sukulaiset on pitänyt hautaan kantaa!
- rukousauttaa
Masentunut_luuseri kirjoitti:
En voi enkä halua luopua isästä. Jumala on todella epäreilu. Toiset elää yli 90-vuotiaaksi ja toiset vaan vähän päälle viisikymppiseksi. En kestä enää yhdenkään läheiseni kuolemaa. Kaikki sukulaiset on pitänyt hautaan kantaa!
Jumala ottaa toiset luokseen ennen syntymää, ihan missä elämänvaiheessa vain.
Kaikelle on tarkoituksensa ja paikkansa. Äitisi lohduttaa sinua hädässäsi tai joku muu kelle voit uskoutua. Ole vahva ja pyydä enkeleitä avuksesi. Saat kyllä apua hätääsi pyydettyäsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En minä kyllä enää odota sinua
Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O402092Jos joku luulee että kaikki käy
Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn611545Joka kolmas työtön on työkyvytön
Viime vuonna työnhakuvelvoitteen ulkopuolella oli noin kolmannes työttömistä työnhakijoista. Huhheijaa, mihin suomalais1841479Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on91295Sakin hivutus - ilmiö
Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok701279Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan
Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var81241Julkinen saunatilanne Haapavedellä, tämä on täyttä paskaa!
Eilen Haapaveden uimahallin saunassa koettu tilanne oli täysin käsittämätöntä ja helvetin järkyttävää. Ladyboy harjoitti191043Mitä tapahtuu?
Mitä säpäkän risteyksessä on tapahtunut kun poliiseja, ambulansseja ja kopteri paikalla?181015- 10979
- 63964