Isäni on sairaalassa kuoleman kielissä. Olen ollut jo pitkään masentunut enkä kestä enää yhtäkään läheiseni kuolemaa! Miksi Jumala rankaisee minua? En tiedä mitä pahaa olen tehnyt ansaitakseni tämän. Takuulla tapan itseni, jos isä kuolee.
Haluan kuolla, haluan pois!
4
83
Vastaukset
- Ok.ok.ok
Okei, senkun.
- rukousauttaa
Jumala ei rankaise ketään, vaan ottaa luoksensa, kun aika on tullut. Hän pääsee ikuiseen elämään, rukoile hänen kanssaan ystävä. Sure surusi pois ja tiedän kokemuksesta, kuinka vaikeaa on rakkaan läheisen kuolema. Löydät kyllä lohdun elämääsi, kun pyydät vain.
- Masentunut_luuseri
rukousauttaa kirjoitti:
Jumala ei rankaise ketään, vaan ottaa luoksensa, kun aika on tullut. Hän pääsee ikuiseen elämään, rukoile hänen kanssaan ystävä. Sure surusi pois ja tiedän kokemuksesta, kuinka vaikeaa on rakkaan läheisen kuolema. Löydät kyllä lohdun elämääsi, kun pyydät vain.
En voi enkä halua luopua isästä. Jumala on todella epäreilu. Toiset elää yli 90-vuotiaaksi ja toiset vaan vähän päälle viisikymppiseksi. En kestä enää yhdenkään läheiseni kuolemaa. Kaikki sukulaiset on pitänyt hautaan kantaa!
- rukousauttaa
Masentunut_luuseri kirjoitti:
En voi enkä halua luopua isästä. Jumala on todella epäreilu. Toiset elää yli 90-vuotiaaksi ja toiset vaan vähän päälle viisikymppiseksi. En kestä enää yhdenkään läheiseni kuolemaa. Kaikki sukulaiset on pitänyt hautaan kantaa!
Jumala ottaa toiset luokseen ennen syntymää, ihan missä elämänvaiheessa vain.
Kaikelle on tarkoituksensa ja paikkansa. Äitisi lohduttaa sinua hädässäsi tai joku muu kelle voit uskoutua. Ole vahva ja pyydä enkeleitä avuksesi. Saat kyllä apua hätääsi pyydettyäsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379