Harmittaa kun ei tullut otettua ripakopallinen niitä Welltech peruspikkukuulokkeita Lidlistä kun aikanaan oli myynnissä
Lidl Welltech kuulokkeet vieläkö niitä saa
10
1030
Vastaukset
- huonoalaatua
Sellaisilla ei mitään tee.
- Olet_väärässä---
Ainoastaan jotkut ne langattomat kuulokkeet on olleet huonolaatuisia mutta ne oli jotakin muuta merkkiäkin olisiko olleet silvercrestit ja se huonolaatuisuuskin johtuu siitä analogisesta signaalista jota nyt ylipäänsäkin vaikeaa saada häiriöttömästi toimimaan kalliimmissakin vehkeissä
- philips_kuulokkeet
Tämän saman luokan philips kevytkuuloketta Philips SBCHL145/10 oli erä eräässä halpisketjussa, olen nyt vertailut näitä minidisk laitteella ja en löydä mitään merkittävää eroa näiden toiminnassa mitään ääntä ei jää welltechissä kuulumatta
- Ääni-intoilija
14 euron lidllin kuulokkeet kuulostavat tältä; https://www.youtube.com/watch?v=erweBZL3hgE
Eivät kylläkään ole pikkukuulokkeet (SilverCrest SKH 50 a1). Ei varmasti ole high endiä, mutta hinta-laatu suhde on omasta mielestäni hyvä. Tästä on jo viikko kun ostin ne, että en tiedä onko niitä vielä.- kävin_ostamassa---
Kyllä niillä kuuntelee sujuvasti
- DarrenMarsmallow
hollolan lidlissä oli eilen ainakin
- Huippuu
Halpa halli oli joku hyippu mitä maksa kymppi en muista mikä.
- korostuslidl
miten te tiiätte mikä on huippu====??? mittaukset on eri asia sen jälkeen korva.korostusta niissä oi kuitenkin ja dissu sihisee ja midit epäselvää
- Anonyymi
Mulla uudet kuulokkeet Welltech myynnissä Tori.fi
- Anonyymi
Lidl on siitä surkea, että myyvät eriä tavaroita ja pitäisi jatkuvasti olla kyttäämässä, että mitä tulee myyntiin. Ei kiinnosta sellainen jatkuva kyttääminen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k1354625- 1643821
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1123550Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia432881- 1361816
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta401628Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk261269Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi211241Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?431184Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌231183