Moi kaikille
Eli onko seteleissä sarjanumero kahdessa eri paikassa tästä syystä:
Seteli voidaan leikata kahtia ja antaa toinen puolikas pantiksi ja luovuttaa toinen puolikas myöhemmin. Eli jos ostan vaikka nettitorilta jonkun härpäkkeen, voisin leikata setelin kahtia ja lähettää puoliskon myyjälle. Myyjä lähettäisi tavaran setelinpuolikkaan saatuaan ja saatuani tavaran lähettäisin toisen puoliskon. Ja toinen kysymys. Kumman puoliskon myyjän kuuluu lähettää ensin?
Seteleiden leikkaus
2
169
Vastaukset
Sarjanumeroiden sijanit seteleissä on lähinnä turvallisuustekiä. Eli jos seteli repeytyy ja toinen puoli katoaa, niin uutta voi mennä anelemaan pankista. Ongelma on vain siinä että sinulla täytyy olla yli puolet setelistä tallella.
Eli jos leikkaat setelin kahtia ja jätät hieman isomman puolikkaan itsellesi, niin voit hakea uutta seteliä tilalle mutta.... Ongelma tulee olemaan selittämisessä miksi seteli on leikattu.- seteleidenleikkaus
Niin eli selityshän on juuri tämä setelinpuolikkaan luovutus etumaksuksi. En ole löytänyt netistä asiaa koskevaa tietoa. Jostain olen kuiteskin saanut päähäni että just näin se homma on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1165317
- 685080
- 914144
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753620Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603238- 432811
- 152307
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️541949- 401810
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381683