Matkaopasblogi Rodokselle

Twingoliini

Kaikki jotka haluaa tietoa Rodoksesta tai jos Rodos kiinnostaa muuten vain, kannattaa käydä vilkaisemassa tätä blogia! Blogissa on jaoteltu aihealueittain tietoa Rodoksesta, nähtävyyksistä, vierailukohteista, ajanviettopaikoista jne.

Blogi on vielä kesken, mutta tulee valmistumaan kevään kuluessa loppuun. Jos mieleen tulee kysymyksiä tai kehitysideoita, kommentoi rohkeasti! :)

http://matkarodokselle.blogspot.fi/search/label/Etusivu

12

623

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • autappamua

      Hotellit :)Jos olisi suositella esim. falirakissa hotellia, edullista ja siistiä.

      • Twingoliini

        Moikka! En ole majoittunut Falirakin hotelleissa, joten tähän en osaa oikein vastata. Tulen kyllä kertomaan Rodoksen kaupungin hotelleista myöhemmin, hyvä tietää-otsikon alle. Eli jos ne kiinnostaa, kannattaa käydä myöhemmin sieltä kurkkaamassa! :)


    • Ixai

      Olikohan Tsambika beach kuva ihan ihan oikea, paljon isommalta se oikeasti näyttää?

    • Twingoliini

      Totta, luonnossa kyllä ranta näyttää paljon isommalta! Koska en ollut juuri tuosta kuvasta täysin varma, niin poistin sen, ettei tule enempää sekaannuksia! :)

    • Dekaohto

      On todella kiva kun kirjoitat blogia, ethän loukkaannu mun kommenteista. Eikö sinustakin ole oikein ettet kerro väärää tietoa vaan korjaat virheesi.

      Mä olen käynyt Rodoksella kymmeniä kertoja ja tässä vähän kommentteja:
      - kuva kylästä jossa tuulimyllyjä ei ole Rodokselta
      - viimeinen kuva Filerimokselta on itse asiassa otettu sieltä lentokentän suuntaa
      - Lindoksen eka kuva ei ole sieltä, näyttää Santorinilta
      - surffauskuva ei ole ainakaan tuuliselta rannalta (siis kaupungin, ei taida olla edes Rodokselta). Paras surffauspaikka on ehdottomasti Prasonissi joka on saaren eteläkärjessä ja tuulisella puolella Ixiassa voi surffata, mutta ei kaupungin tuulisella rannalla

      Nämä siis löytyi edes tekstejä sen paremmin lukematta, mitä mahtaa löytyäkään jos ne lukisin.

      • -Kiitos näistä tarkennuksista, korjasin tarvittavat kohdat.

        -Surffauskuva on vain kuva yleisesti surffaamisesta, kun tekstissä puhuttiin surffaamisesta. Tuulisella rannalla voi kyllä surffata / purjelautailla, olen itsekin nähnyt sekä monissa oppaissa ja eri lähteissä näin kerrotaan. On totta, että Prasonísissa on huikeat mahdollisuudet surffaukseen.

        -Kaikki muut blogin kuvat ovat varmasti oikeita.


    • meltemisotkee

      Suosittelen yleisiä hintoja, eli käytännön asioita, kuten esim. autonvuokraus, olut kalleimmillaan ja halvimmillaan ja missä. Bussiaikataulut ja taksien hinnoittelu. Yleiset kulkuvälineet, kuten laivojen reittiaikataulut (muuttuvat sesonki-aikoina)ovat nimittäin välillä melkoista Hercule Poirot toimintaa.

      • ehkätaaskesällä

        Myös nämä mainitut torit ja muotiliikkeet, niiden osoite ja tarkempi sijainti


      • ehkätaaskesällä kirjoitti:

        Myös nämä mainitut torit ja muotiliikkeet, niiden osoite ja tarkempi sijainti

        Kiitos kommenteista! Juuri näistä hinnoista ja kulkuvälineistä olen aikonutkin kertoa hyvä tietää-osiossa. Hyvä idea myös noiden liikkeiden osoitteet. Pyrin lisäämään ne lähiaikoina ja löytämään kaikille oikeat osoitteet.


    • vallu1

      Mielenkiinnolla sivujasi odottelen.Kiitos jo näin etykäteen hyvistä sivuista.

      • Kiitos paljon, mukava kuulla!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4135
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      124
      1620
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      70
      1416
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1402
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1274
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      48
      1140
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1131
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1096
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1081
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      61
      1050
    Aihe