Mitä ressu 308 kiväärejä suomesta saa onko ar 10 308 kuinka toiminta varmoja?Mitä muita vaihtoehtoja on olemassa onko suomessa scar h myynnissä joka tuntuu olevan kovassa maineessa.
Vaihtoehtoiset 308 ressukiväärit
9
1238
Vastaukset
- ressut
Miksi haluat .308 ressukiväärin ja mihin tarkoitukseen?
- natokivääri
designed marksman kivääriä ostamassa 223 on kuin nallipyssyllä ampuisi.
- ressut
Käväise tarkka-ampujakillan keskustelupalstalla selaamassa vanhoja keskesteluita . Asiaa on käsitelty siellä ja pohdittu eri vaihtoehtoja. Armalite10 taitaa olla monipuolisimpia laitteita ja pystyy moan tarkkuteen.
.308 ei ole ihan halpa ampua verrattuna .223 paukkuun. Lisäksi todella pitkiä ratoja on aika harvassa, joten yli 300m matkoille ei joka paikassa pääse.
Paljonko ajattelit sijoittaa projektiin? Pelkkä ase on vasta aihio ja toimivaksi rakentelu maksaa.
- natokivääri
Mahdollisuus ampua omilla mailla noin 800metriä 308 ar näyttäs maksavan 2500-3500 euroo Kunhan nyt alkuun pääsee vepri ois toki halvempi mutta josko ostaisi kerralla kalliimman pelin ennen kuin ostolupa loppuu,Rakentelun tarpeen näkee sitten,Lataamisvehkeet jo löytyykin nurkista.
- ressut
Kiväärin lisäksi sulla menee kiikariin saman verran ja muutama satanen jalustaan samaten bibodehin. Sepitykseen pitää myös varata jonkin verran, sillä ainakin piippu kannattaa läpätä yläkerran kanssa linjaan, Laukaisukoneiston vaihdetaan myös aika usein samaten suujarru taikka änkkäriä kannataa harkita. Pelkän aseen hinnan voi kertoa helposti kolmella ennenkuin se on valmis.
Oletko harrastanut tarkkuusammuntaa aikaisemmin. Itse lähtisin liikkeelle pulttikoneella, ja jos kiinnostus pysyy yllä, niin sitten kalustoa voi vaihtaa mieltymuksen mukaan.
Itselläni on .308 trg zeissin optiikalla. Tarkkuusammunta ei ole hätäisen miehen puuhaa, joten pultilla pärjää ihan hyvin. Pysyy patruunamäärät kurissa kun käsin veivaa joka paukun putkeen.
Harkitse tunnettua merkkiä käytettynä. Älä sotkeennu mihinkään harvinaisempiin merkkeihin. Niistä ei tahdo päästä millään eroon.
- natokivääri
Ajattelin ostaa nyt itselataavat en usko suomalaisten poliitikkojen lupauksiin ettei itselataavien saantia rajoiteta entisestään,Paljoa en ole pitkää matkaa ampunut mutta jatketaan matkaa taitojen ja kaluston parantuessa,Kiikareissa ym täytyy kyllä harkiten edetä kuinka paljon upotan niihin rahaa,Ase tulee myös metsästys käyttöön,Asesepällä käyttö on varmaan hyvä idea
- ressut
Kiikarissa ei kannata pihistellä, sillä se on yhtä tärkeä kuin ase. Kannattaa ostaa laatuputki käytettynä. Pari rungon naarmua pudottaa hintaa, mutta ei vaikuta mitenkään itse toimintaan.
Voisit laittaa takillan sivulle ostoilmoituksen ja katsella mitä kiinnostavaa on tarjolla ja katsella kukkarollesi sopivaa kalustoa. Porukalla liikkuu kaikenlaista mielenkiintoista tavaraa. Osa uusii kalustoa, toiset vuorostaan lopettelee harrastusta kiinnostuksen suuntautuessa toisaalle. Käytetysta laatutavarasta saa yleensä aina rahansa takaisin. - 308
G3 tai vaikka FN FAL ovat suosittuja 308 win kivääreitä eikä hintakaan ole paha puhumattakaan huollon helppous.
- ressut
G3 tai falli ei ole tarkan kiväärin maineessa. Sra ne käyvät hyvin. Fallin versio G1 on tarkempi. Mutta jos aikoo rakentaa TA puoliautomaatin, niin arska on parempi. Voishan Tigriäkin harkita, jos tyytyy kohtalaiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445299Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243460Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992870Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui582686- 1732365
- 252157
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1271899Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661865Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881771M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161401