Mistä mahtaa johtua silmässä välkkyvä valo?
Sen jälkeen silmään tuli samea läntti ja minulla on ollut vuosia molemmissa silmissä liikkuvia "roskia" silmissä.
Kysyin lääkäriltä mitä ne ovat, niin hän totesi että ne ovat verisuonia :(
Kamala lääkäri ei edes tiennyt mitä ne ovat, valehteli päin näköä!
Samoin kävi silmälääkärin vastaan otolla, hän ei muka tiennyt mitä ne ovat.
Yrittävätkö he estää minua tutkituttamasta lisää mistä ne johtuvat.
Vai kävikö mulla vain huono säkä lääkäreitten suhteen?
Googketin netistä mitä ne ovat ja löysin vastauksen, mutta voiko niitä hoitaa?
Tietääkö kukaan ja onko ollut sananlaisia oireita,
Silmissä välkkyy valo!
3
915
Vastaukset
- jo_varttuva
Ne ovat höttöjä lasiaisnesteessä. Eivät vaarallisia. Suurempi haitta on hoitaa normaalia ilmiötä kuin sietää se, tosin omat ovat silmäsi (ja ainoat). Itselläni näkyy kirkkaassa valossa erilaisia höttösiä valumassa näkökentässä. Suurimman osan aikaa niitä ei huomaa. Näitä näkyi jo parikymppisenä ja olen voimakkaan likitaitteinen. Eli oletan, että lasiaiseni on irronnut jo hyvin nuorena.
Lasiaisen irtauma:
http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk01003
Ilmeisesti kuvittelet olevasi ikuisesti nuori? Alla olevasta linkistä voit lukea, mitä kaikkea ikäntyminen tekee silmiin ja muuallekin. Yhteiskuntamme on nuoruus- ja terveyskeskeinen. Nuoruus ei kuitenkaan ole ikuista, sen jokainen jossain vaiheessa huomaa. Ja mikään ihmehoito ei anna nuoren ihmisen elimstöä takaisin.
http://www.terveysverkko.fi/tietopankki/senioreille/ikaantymisen-vaikutukset-elimistoon- Sairaskooot
Vittuilemaanko aloit ? Vitun pelle?
- SilmissäRoskia
Hei, kiitos tiedosta, näin on päässyt käymään.
Luulen olevani ikuisesti nuori :D
Ei ole hyvä tietää kaikkea mitä vanhuus tuo tullessaan, ettei ala turhaan huolestumaan.
Mielummin pysyn vähän tietämättömänä, mutta pyrin elämään terveellisesti.
Nyt sitten mustikkaa ja pinattia napaan :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2257057Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää451315Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka291148- 75921
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal49895Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a62877Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.96856Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38811Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14786- 43763