Hola! Olen 19 v tyttö ja suunnittelen ensimmäistä ulkomaan matkaa ilman porukoita. Kesälomalla haluaisin mennä Barcelonaan. Rahaa ei ole hirveästi joten kiinnostaisi mistä löytäisi halpoja lentoja yms. Kaikki vinkit otetaan vastaan :) Kiitos kaikille vastaajille :)
Halvalla Barcelonaan!
7
211
Vastaukset
- Reij0
Moikka! Barcelonaan löytää onneksi aika hyvin tarjoushintaisia lentoja. Tässä sinulle yksi sivusto mistä voit vilkaista vaikka alkajaisiksi.
http://www.top10lentodiilit.suomalaisille.com
Mukavaa matkaa :) - ssaraaaa
Kiitti täytyy vilkaista :) Onko kellään muuten kokemusta on Barcelona miten turvallinen. Uskaltaako 19 vuotias tyttö liikkua yksin kaupungilla?
- tambieda
Ei kannata.
- gallek
ja miksi ei kannattaisi? Turhaan pelottelet täällä pikkutyttöjä!
- tiina222
Barcelonassa on turvallista ja itse uskallan liikkua kaupungilla enkä tunne oloani yhtään turvattomaksi. Grillikioskilla Helsingissä on paljon pelottavampaa :)
- BCN_El_Prat
Ei todellakaan kannata. Varsinkin iltaisin ja öisin TODELLA vaarallista liikkua. Olen asunut täällä 4 vuotta ja näen jatkuvasti varkaita & väkivaltaa.
- Reij0
Mnulla on lahkeessa muuten aika iso. Haluaisitko kuvia siitä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17711228
- 545338
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462587- 372266
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131791Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,431695Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta351347Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v371289Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61106Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo1161021