Toimiiko tämä sillain, että 3e menee pe - sunnuntaihin ja käyttö 24h
https://kauppa.saunalahti.fi/?&_ga=1.27 ... at/prepaid
eli toi ensimmäinen 59,90 ?
eli 4 viikonloppua kk tekis 3x4 = 12e menis rahaa kk
Prepaid Nettiasema 4G
20
4919
Vastaukset
- 4gnettipreapeid
Prepaid Nettiasema 4G
https://www.r-kioski.fi/tuotteet/prepaid-liittymat/saunalahti/ - Miksi_kyselet
Niinhän tuolla lukee, "0,99€/käyttöpäivä" eli 3 päivää on 2,97€. Mikä tuossa voi olla epäselvää ?
- hämärää
miksi sillä lukee 19,90kk ?
- Lue_tarkemmin
Siellä lukee " maks. 19,80€/kalenterikuukausi. " eli korkeintaan 19,80€/kk. 0,99€/päivä tekee kuukaudessa 29,70€ (30 päivässä) eli jos käytät jokapäivä saat kuukaudessa "ilmaisia" päiviä tuon maksimihinnan takia.
Huomaa että tuossa veloitetaan vain käyttöpäivistä eli niinäpäivinä kun et käytä ei ole veloitusta. Aloittajalla on tarve käyttää vain viikonloppuisin.
Tuohon liittymään saa myös halutessaan tilattua datapaketteja:
– Nettipaketti 3G vko 6,6€, sisältää Rajattoman netin jopa 3G maksiminopeudella viikoksi
– Nettipaketti 3G kk 16,90€, sisältää Rajattoman netin jopa 3G maksiminopeudella kuukaudeksi
– Nettipaketti 4G kk 19,90€, sisältää Rajattoman netin jopa 50M 4G nopeudella kuukaudeksi - hhhh00
Lue_tarkemmin kirjoitti:
Siellä lukee " maks. 19,80€/kalenterikuukausi. " eli korkeintaan 19,80€/kk. 0,99€/päivä tekee kuukaudessa 29,70€ (30 päivässä) eli jos käytät jokapäivä saat kuukaudessa "ilmaisia" päiviä tuon maksimihinnan takia.
Huomaa että tuossa veloitetaan vain käyttöpäivistä eli niinäpäivinä kun et käytä ei ole veloitusta. Aloittajalla on tarve käyttää vain viikonloppuisin.
Tuohon liittymään saa myös halutessaan tilattua datapaketteja:
– Nettipaketti 3G vko 6,6€, sisältää Rajattoman netin jopa 3G maksiminopeudella viikoksi
– Nettipaketti 3G kk 16,90€, sisältää Rajattoman netin jopa 3G maksiminopeudella kuukaudeksi
– Nettipaketti 4G kk 19,90€, sisältää Rajattoman netin jopa 50M 4G nopeudella kuukaudeksiOstin tämän ko laitteen, mutta tilasin siihen saunalahden 4g super liittymän, jossa nopeus sen 100Mbit/s niin on nopea kuin mikä ja ei hidastu vaikka jakaa parhaillaan 5-7 laitteeseen yhtäaikaa..suosittelen. sillä mukana tulevalla liittymällä ei tee mitään...
- VoiWittu
Oliko järkee nostaa ikivanha keskustelu?
- mulla_on
Se toimi ainakin lokakuussa silleen, että se purkki maksoi silloin 50€, ja sillä sai käyttää 30 vrk. Jos sen jälkeen ei ladannut lisää saldoa se netti katkesi.
Kun paat sen sim-kortin paikalleen, niin älä heitä sitä osaa hukkaan, missä se sim on kiinni, koska se pumero, mille saldoa ladataan on siinä muovissa.
Edit. Edelleen se on noin, eli kun maksat tuon 60€, niin laskja ei tule.
Saunalahti Prepaid Nettiasema 4G -aloituspakkaus 59,90 € (sis. 6 € saldoa ja 1 kk rajoituksetonta netin käyttöä Suomessa) - mulla_on
pumero-köh, siis numero
- raharatkaisee
jos saa 2,97e 3päivää ,miksi siinä lukee 19,80kk ? ?
ajattelin mökille kiinteää tämmöstä ?
eli mokkula päällä vain viikonloppusin pe-su ja näin päääsis 12e kk hintaan ,
eli en haluaisi maksaa käyttämättömistä päivistä - mulla_on
Tämän paremmin en osaa selittää:
Ensimmäinen kuukausi on veloitukseton ja sen jälkeen käyttö Suomessa maksaa vain 0,99€/käyttöpäivä ja maks. 19,80€/kalenterikuukausi.
Siis MAKSIMI on 19.80, mutta sinun tapuksessa se tekee yhtä monta euroa, kuin on laitteen käyttöpäiviä - raharatkaisee
Kysyin elisa chat eli pe -su käyttö maksaa vain 2,97e ja 12e kk
ensimmäinen 31 päivää ilmainen
mokkula tulee kauppaan huokealla mukaan
59,90 paketti
Saunalahti Prepaid Mobiililaajakaistaliittymä
- Sisältää 1 kk veloituksetonta nettikäyttöä kotimaassa ja 6 € saldoa
- Voimassa 12 kk liittymän aktivoinnista ja viimeisimmästä saldolatauksesta tai nettipaketin ostosta
- Toimii myös ulkomailla (katso erillinen Roaming-hinnasto). Voit estää käytön ulkomailla hallinnointisivujen kautta.
Käyttöohje
- Aloituspakkauksessa on mukana reitittimen pikakäyttöohje suomeksi, ruotsiksi, englanniksi ja venäjäksi
- Ohjeita myös asiakaspalvelusivuillamme
Huawei E5573 4G-reititin
- Tukee jopa 10 yhtäaikaisesti yhdistettyä laitetta
- Tukee tekstiviestien lähetystä ja vastaanottoa hallinnointisivujen kautta
- Tukee WiFi 2,4 ja 5 GHz
- Sisältää ladattavan akun (1500 mAh)
- Reititin ei ole SIM-lukittu
- Reitittimen takuu on 2 vuotta
Tuetut maksiminimellisnopeudet, vastaanotto/lähetys (Mbit/s)
- 4G: 150/40 Mbit/s (jos yhdistetty USB-kaapelilla)
- 4G: 65/40 Mbit/s (Wi-Fi)
- 3G: 42/5 Mbit/s
- 2G: 0,2/0,2 Mbit/s
Normaalit nopeuden vaihteluvälit (vastaanotto):
- 4G: 5 Mbit/s - 80 Mbit/s
- 3G: 0,4 Mbit/s - 25 Mbit/s
Verkkotaajuudet:
4G: DD800/900/1800/2100/2600 MHz
3G: 850/900/2100 MHz
2G: 850/900/1800/1900 MHz
Järjestelmävaatimukset (jos reititin on yhdistetty laitteeseen USB-kaapelilla): Windows Vista SP1/SP2, Windows 7, Windows 8, 8.1 (ei tuettu: Windows RT), Mac OS X10.7, 10.8 ja 10.9 viimeisimmillä päivityksillä - raharatkaisee
ja kaveriksi
https://kauppa.saunalahti.fi/#!/laitteet/muut-laitteet/Elcard-ulkoantenni-3G/4G-EDJ-D0757BF - raharatkaisee
Virtaa vie 5v 1A
jos mökillä ei valtakunnan sähköä ! - mulla_on
Siinä on oletuksena päällä asetus "katkaise yhteys 10min jälkeen, jos ei latauksessa", joten se kannattaa muuttaa..Löytyy asetuksista.
Eli netin selaus on vähän tökkivää, kun tuo härpäke sammuu 6 kertaa tunnissa. - 4gnettipreapeid
Mikä on netin nopeus tuossa Prepaid Nettiasema 4G
- pölvänäinen
Minulla on ollut jo useiden kuukausien ajan Saunalahden prepaid data käytössä. Ja olen ollut liittymävalintaan todella tyytyväinen. Nyt viimeiset viikot olen käyttänyt prepaid korttia 4G reitittimessä, tosin uudella sim kortilla.
Olen pidemmän aikaa ihmetellyt sitä, kun tämän uuden kortin perus saldo pysyy aina vain samana eikä kulu ollenkaan. Puheluita en tosin ole soittanut vaan käyttänyt ainoastaan dataa. Olisiko Saunalahti palkinnut pitkäaikaista käyttäjää ilmaisella data ajalla. Vai olisiko joku ladannut minun numerooni vahingossa data aikaa. Vai olisiko R-kioskilta ostamani sim kortti ns. maanantai kappale ja viallisena antaa minulle dataa pilvin pimein. - artturkas
Plaap plaap plaap.. ei ole mahdollista sillä teknologia hoitaa kaiken viimeisen päälle kunnolla.
- Mitäsekoilua
No ei se noin mene! se 50G 4g on 24.90 tai jotain tollata prepaid
siinä rajattomat puhelut ja textarit... - JustAsensinAntennin
Mikä prepaid netti olisi sopiva, kun netti tulee veneeseen oulujärvellä, ja skype tms olisi päällä koko ajan aina kun vesillä, ja tarkoitus olisi pystyä myös katselemaan areenaa,youtubee jne.
- 4gnettipreapeid
hyvin toimii netti preapeid pe-su 2,97e
nopeus 3-25M lisäantennilla 8-25M
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225494- 324810
- 282731
- 342354
- 372058
- 152008
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191647- 121601
- 231472
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons251449