ihmistä aivan kaikista mieluiten eniten toista ?
Vahva vaikutelma asiasta itselläni on, mutta suoritan pienen tarkastuslaskennan ja -harkinnan.
Mihin kohtaan suutelette
24
7228
Vastaukset
- galluppiriippuvainen
musta tullut. Siis kultaa huulille, kaulaan.
Ystäviä joskus pieni pusu huulille mutta useemmin poskelle.- linnea
mieluiten peppureijälle ja pimpukalle.
- Catsy_666
linnea kirjoitti:
mieluiten peppureijälle ja pimpukalle.
Varpaista päälaelle asti joka kohta on käyty läpi.
- sonja
Suu, posket, kaula, masu.. jne. ;)
- Einari
ruveta tommottiin täällä vastaileen. Höh.
- Battery016
...samaa mieltä einarin kanssa!
- minä vain
Battery016 kirjoitti:
...samaa mieltä einarin kanssa!
Kultaa suudellaan myös korvaan. Siitä se tykkää. Se kutittaa ja tuntuu hassulta, kertoili.. silmät pussailen myös, rakastan hänen silmiään.
- heta
minä vain kirjoitti:
Kultaa suudellaan myös korvaan. Siitä se tykkää. Se kutittaa ja tuntuu hassulta, kertoili.. silmät pussailen myös, rakastan hänen silmiään.
jos oikein pontevasti korvalle moiskauttaa, mutta kukapa sitä nyt niin, vaan oikein hellästi.
- Jennifer40
..mihinkö kohtaan, hmm...?
Huulille, juu-u huulille..;) - nessu
pehmeitä, lämpimiä, sensuelleja huulia, nam.
- Lumienkeli22
huulille, huulille.. Sen lisäksi on kiva suukotella toisen selkää joka puolelta, se kuulema tuntuukin kivalta =)
- heta
-laskenta tuotti tuloksen huulet ja -harkinta kaarevat, kauniit, pehmeät pinnat mm. solisluunkuoppa.
- Kisu
Poskisuudelma on tosi herkkä kosketus...
- LaikaQ
Mieluiten suukottelen kaikkialle! *lurps*
Mutta tämä riippuu myös aika paljon tilanteesta. Semmoisia arkipäivän suukotteluja jaellaan niskaan, poskelle, klassisesti huulille, kaulaan, ranteisiin, olkapäähän silleen ohimennen ja tullen, kuten halauksiakin. Pikkuisen pureskelua ja makustelua sekaan.- heta
joka 'joutuu' kanssasi arkipäiväisyydet jakamaan :)
... kunnon kiihkeistä, kuumista ja lämpimistä suudelmista suulle.. Mutta eniten taidan silti näykkiä kultaani korvasta...;)
- Pir
Sattuneesta syystä enintään vain kevyitä poskisuudelmia muutaman tähän taipuvaisen kesken. Vain hartaina eron hetkinä. Aikoinaan, ihaninta suulle. Ja korvan taa niskaan ja .. onhan niitä. Paikkoja. Entä tulevaisuudessa, joo, viisivuotissuunnitelma umpeutuu kohta ja tarttee tehdä uusi pts (= pitkän tähtäyksen suunnitelma). Helppoo. Siis suunnitella, ja harmitonta.
- nessu
mä en ymmärtänyt ollenkaan.
- heta
mutta ei tyystin harmitonta. Vastaukseeni kysymykseeni unohtui liittää viimehenkoseksi sana 'muistaakseni'. Pts:ää en ole hoksannut tehdä. Toisinaan epäilen, että ylenpalttinen suunnitelmallisuus saattaisi karkoittaa jotain. Mutta ei passanne antaa epäilyksille sijaa.
- Pir
nessu kirjoitti:
mä en ymmärtänyt ollenkaan.
Puuttuu se kumppani, jolla voisi olla ihan suudeltavia kohtia.
- Pir
heta kirjoitti:
mutta ei tyystin harmitonta. Vastaukseeni kysymykseeni unohtui liittää viimehenkoseksi sana 'muistaakseni'. Pts:ää en ole hoksannut tehdä. Toisinaan epäilen, että ylenpalttinen suunnitelmallisuus saattaisi karkoittaa jotain. Mutta ei passanne antaa epäilyksille sijaa.
... on aina sijaa. Mikä tahansa ylenpalttisuus karkottaa, ja totta puhuen, olen tainnut unohtaa myös suunnittelun, ollut vasta alustavaa ihmettelyä. Viis vuotta. Ottia tuota ;).
- heta
Pir kirjoitti:
... on aina sijaa. Mikä tahansa ylenpalttisuus karkottaa, ja totta puhuen, olen tainnut unohtaa myös suunnittelun, ollut vasta alustavaa ihmettelyä. Viis vuotta. Ottia tuota ;).
koko talo tuohon ;) -merkkiisi.
Ovatko seuraavia vaiheita, aloillaan täpästelyä, ennen varsinaista suunnittelutointa ounastelu, atvailu, kuulostelu, kaavailu, aprikointi, sepustelu, repostelu ja hämminki, joka jo miltei ennakoi ryhtymistä suoriutumaan. ,,, ohraleivän. - Pir
heta kirjoitti:
koko talo tuohon ;) -merkkiisi.
Ovatko seuraavia vaiheita, aloillaan täpästelyä, ennen varsinaista suunnittelutointa ounastelu, atvailu, kuulostelu, kaavailu, aprikointi, sepustelu, repostelu ja hämminki, joka jo miltei ennakoi ryhtymistä suoriutumaan. ,,, ohraleivän.... suoraviivaista tuo prosessinomainen eteneminen täpästelystä ounasteluun, atvailuun jne. Ihmiset on niin kumman ripeitä, mistä ne saa energiaa tohon kaikkeen? Tällä mun vaiheella ei ole nimeä, olisko esitäpästelyn aloittamisen alustavaa kartoitusta valmistelun toteuttamisen myöhentämisen vähentämiseksi.
- lepakko
Just siihe korvan alle.
Kuha ei käytä hajuvettä.Maistuu hirveelt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .984781Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403203Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503145Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4132264Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2361392Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111233- 761207
- 711151
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311118Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1181028