Digiboxi kuulokeliitännällä?

halpaa_ja_hyvää_ei_ole

Tulipa ostettua uusi telkkari,LG, ja siinä ei ole kuulokeliitäntää.
Onko tietoa digiboxista,kaapeliin,jossa olisi kuulokeliitäntä ?

14

189

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • taitaa-olla

Eiköhän siinä ole. Kristallipallosta katsoin juuri tv:si mallin ja olihan siinä!

• ei_ole

Eipä digibokseissa ole kuulokeliitäntöjä!

• TVnKatsojaRobotti

Minullapa on kuulokeliitäntä digiboksissa! Hyvin pelaa. Tosin tarvitsee jatkojohdon.

• Valetrukki

Kaikissa tvssä on

• xcdfvgb

Peru kauppa ja osta sellainen telkkari missä tuo liitäntä on. Ei sentakia kannata boksia hommata. Tai sitten hommaa vahvistin jossa on kuulokeliitäntä, ja vedä äänipiuhat sen kautta. Mutta tässäkin on se ongelma että tulee toinenkin kaukkari, jota joutuu säätämään, eli helpointa on vaihtaa telkkari toimivaan.

• niinpä_niin

Kannattaa siis selvittää etukäteen laitteen ominaisuudet ja käyttö, ennen kuin laittaa rahansa siihen... Kannattaa kysyä myyjältä ja katsoa kaupassa tuotetta tarkemmin. Silloin myös harvempi ostaisi niitä halpiskotiteatterilaitteitakin, joihin ei voi kytkeä lisää laitteita kuiten esim. pelikonsolia HDMI-liittimien loppumisen takia.

• Kyllä se ääni saadaan erotettua myös HDMI-liittimestä, mutta se on hintavampi vaihtoehto. Äänen laadussa voi tosin olla eroa, sillä HD-lähetysten ääni on standardia parempi.

• halpaa_ja_hyvää_ei_ole_

• seluetunymmärrys

Telkkarista ei edellenkään löydy paikkaa kuulokkeille.....

• saako-luurit-scartiin

Digiboxini takaseinässä on kaksi scart-liitäntää, joista toinen (VHS/DVD:lle) on tyhjänä ja toinen on kytketty telkkariin. Jos siihen digiboxin tyhjään vhs/dvd-scarttiin tökkään nyt tämännäköisen langan pätkän ja kuulokkeiden 3,5 mm:n pilin toiseen päähän, toimiiko eli kuuluuko kaikki sama ääni, joka tv:n kajareistakin tulee ulos. Toimiiko Sonyn langaton kuulokesetti myös? Sen tukiaseman liitäntähän on tuo sama 3,5 mm:n jakkipili.
      https://www.verkkokauppa.com/fi/product/23271/dqtds/Hama-Scart-3-5mm-adapteri
      Kannattaa tosiaan olla tv:tä ostaessa tarkkana nykyään, koska suinkaan kaikissa merkeissä/malleissa ei enää tosiaankaan ole tuota 3,5 mm:n kuulokeliitäntää. On ainoastaan digitaalis-optisen audiolangan reikä. Kuulin, että myös eräät laitevalmistajat suhtautuvat myös jo SCARTteihin kuin antiikkiin. jota SCART jo edustaakin (1980-luvun high-techia).

• NECT-hyllylle

Toimiva keino on hankkia seuraavat NECT-tuotteet: optinen DA-audioadapteri ja optinen kaapeli Toslink uros-uros sekä 3,5 mm:n RCA-adapteri (3,5 mm naaras-2xRCA uros). Nuo kun asentelee tv:n takaseinästä lähtevään optiseen audioulostuloon, kuulokkeet toimivat kuten pitääkin. NECT-merkkisiä tuotteita on monissa marketeissakin hyllytolkulla, mutta onko aina juuri kaikkia noita edellämainittuja, onkin jo toinen juttu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      34
      4571
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3175
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      269
      2311
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      49
      2182
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      163
      2039
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1643
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1641
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      1611
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1269
    Aihe