Timber house

kftd

onko tuoreita kokemuksia?

5

199

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kohchang1

Toimiva hotelli.
      Huone e103, suuri huone ,parisänky ja 1 yhden hengen sänky.Toimiva ilmastointi ,hyvät pimennysverhot.
      Huoneessa suuri jääkaappi,vedenkeitin, kahvit ja teet ja kolmelle hengelle kahviastiasto sekä lautaset ja aterimet.
      2 kassakaappia, avaimet saat respasta.
      Siisti ja puhdas kylpyhuone jossa myös shampoo ja nestesaippuaa.
      Hyvä siivous ja lakanoiden ja pyyheiden, myös rantapyyhkeiden vaihto joka päivä.
      Terassi jossa pöytä ja tuolit 4 hlö.Takaterassilla pyykin kuivausteline.

Henkilökunta mukavaa ja iloista.

Uima-allas puhdas ja hyvin hoidettu päivittäin.Alueella osa aurinkotuoleista rikki mutta aina sai ehjän.

Aamiainen, tarjolla kahta eri mehua,valkoista leipää,voissarvia,kahvia,kahta eri jugurttia, 3-4 aasialaista ruokaa,curryja,nuudeleita jne.
      Salaattia,tomaatteja,kurkkua ja paprikaa.
      Cornflakesia, ja chokoflakesia.
      Pannukakkuja, hedelmiä.
      Aamiaista ei voi verrata 5 tähden resortteihin tai Bangkokin luksushotelleihin.
      Asuin hotellissa 27.2-12.3.2016 ,maksoin huoneesta 44 € / yö.
      (Meitä oli 3 hlö)
      Tällä hinnalla olen valmis matkustamaan tähän hotelliin uudestaan.Jos hinta kolmelta on yli 70 €,katsoisin muita vaihtoehtoja.

• talvellatänne

Katsoin kartasta, että tuo hotelli on kahden rannan välissä? Kuinka pitkä matka on noille rannoille ja millaisia ne on?

• Kohchang1

Ao Nangin ranta parempi,asiallisia kaupustelijoita,ruokapaikkoja ja hierontapaikkoja ja todella hienot maisemat.

Nopparatharan ranta matala, autio, maaliskuussa rantaa korjattiin ,rakennettiin mm uusilla kivetysvalleilla tien vieressä.

Itse suosin Ao Nangin rantaa jos en mene saarille tai Tupaek rannalle.

• Kohchang1

Niin se matka hotellista:
        Aonang 1.2 km
        Nopparathara 0.6 km

• täytyyharkita

Onpas sinne Aonangin rantaan pitkä? Pitäisköhän sitä vielä miettiä uudelleen tuota hotellivaihtoehtoa? Kyllä sen nyt kävelee ja tuktukia tietsyti siinä pyörii,mutta jotenkin ajattelis että lähempänäkin rantaa sais olla?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1944
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1690
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1306
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      67
      1244
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1008
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      906
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      903
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      872
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      107
      828
    10. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      820
    Aihe