Yksinäinen, Miksi

Sadn

MUT JÄTETTIIN. Olen 13v tyttö. Masentunut ahdistunut ja itsetuhoinen. Käyn koulussa vaan puolet viikosta. Mulla oli kaks hyvää ystävää. Sitten tuli kolmas ja neljäs.
Yhtäkkiä Mulle ei enää puhuttu.jos koitan puhua siinä porukassa jotain nii ne puhuu päälle. Ei ne mua huomaa. Tuskin edes muistaa. Kaikki sanoo että se johtuu siitä etten käy tarpeeks usein koulussa. Mut sillon ku me viel oltii kavereita nii en mä sillonkaa käyny kauheest koulussa. Oonko mä ruma? Näkyykö mun masennus liian hyvin?
Tai viiltely jäljet? Mä itken vessan lattialla koulussa. Kerran kuulin miten kaks poikaa nauroit siinä ulkopuolella.
Tää on mulle tosi rankkaa. Aika kauheeta. Olen se mitä pelkään , näkymätön.

3

207

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • emppux

jos sulla on kik nii tuu puhuu mulle jos haluut mulle on käyny saman lailla kikkini on :emppuuxlol (kyllä me tästä yhdessä selvitään)

• ei.kannata

Ihanku oisin nähny tän ennenkin. Mutta kyllä siihen tottuu.

• Hei!
      Tosi ikävä tilanne. Masennus ja ahdistuneisuus ei kieltämättä ole hauskaa. Suosittelen, että menet puhumaan koulusi terveydenhuoltajalle, tai vaikka koulukuraattorille. Avun hakeminen on toki aina hankalaa, koska tuollaisesta tilanteesta on hankala puhua kenellekään vieraalle, mutta puhuminen oikeasti auttaa. Terveydenhoitajalle tai vastaavalle kuuntelevalle aikuiselle et ole näkymätön.
      Jos kasvokkain puhuminen vieraalle aikuiselle tuntuu hankalalta, kuulostaisiko esimerkiksi Lasten ja nuorten puhelin hyvältä? Sinne voit soittaa täysin anonyymisti, ja siellä kuunnellaan sinua. Numero on 116 111. Puhelin on auki ma-pe klo 14-20 ja la-su klo 17-20. Puhelu on myös maksuton. Siellä osataan neuvoa sinua ja auttaa sinua eteenpäin masennuksen ja ahdistuksen hoitamiseksi.
      Mari
      Kalajoen rovastikunnan NettiSaapas

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      101
      6153
    2. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      212
      3406
    3. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      18
      3335
    4. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      66
      3298
    5. Niin voimakkaat tunteet

Että ajattelin hänen olevan se elämän rakkaus. Silmien edessä vikitteli toista ja hyvästelemättä hylkäs niin tyhjyys jäi
      Ikävä
      16
      2515
    6. Nainen, sinä viisas ja ymmärtäväinen

sekä hyvällä huumorintajulla varustettu. Kun kaikki muut ovat kaikonneet, vain sinä olet jäljellä. Ellet kestä kirjoituk
      Ikävä
      24
      2494
    7. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      28
      2353
    8. Onko 172cm lyhyt?

Pitääkö miehen olla pidempi kuin 172cm?
      Sinkut
      270
      2081
    9. Puhe on halpaa

Katso mitä hän tekee.Teot kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.Uskokaa punaisia lippuja.Hyvää yötä.
      Ikävä
      44
      1646
    10. Halaisin sua mies

Jos voisin 💗
      Ikävä
      25
      1417
    Aihe