hEi kynnipttava teEHSUDhdys kaikille vaonpuolen kuljkijoille!
Todellakij, olen huolissani ja monet muut, miten paljon tulee magian jo/smisen energiam käväärinkäyttöjiä tulee ja sellaisia jotka kutsuvat itseään valonpuolenkulkjoiksi/hengellistämismestareiksi/ rauhanläheteikisi jvakikka heillö ei ole aavistukstakaa mitä tämä viisaus tarkoittaaa. Lisäkisi osa jotka ovat Tähtilapsia eivät heäjäänkunnolla tiedä mistä aloittaa ja mistä jatrkaa jtai jheillä on täysin vääristyneitä käsityksiä ghenkisistä JHARJOITUKSIAT. G monella nykupäuvänä on yhä enemmän pelkoja oelko lisääntyy ja ylpeys KJA PALJON BEGAROIICVISA tunteitä ekn yhtään ihmwttrele miteb hindulaiset nviiisatt sNOUY BAVt jumalab kerran tullossa t1uo mitsemmaan tämä on levinntyt joissakin esom japani on suuteen phuujhfden vallassa,.
Mistä saada apua Eim pelkojen voittamiseen?=
ja paljon ilposi.si hyviÄ KOSMISIA NEUCIJA mutta on osuomlainen SIVUSTO KUJN suoMEN JEDJAKATMIA EN sielä m valonalibhuvin raokasene TS
HEI OMINUJJKLA ON CKOSMISTA viisUTA
AsenSiwe
2
142
Vastaukset
- vaitällasta
Jollakin taitaa olla parkinsonin tauti tai sitten tämä kyseinen tyyppi ei ole ehtinyt toipua krapulastaan. Tai sitten kolmas vaihtoehto on, että tämän viestin on kirjoittanut Kars Skywalker. (Älkääkä helvetissä etsikö siitä tyypistä mitään tietoa!)
- indigo
tähtilapset on olemassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?871704- 851212
- 1101113
- 67896
- 102861
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56808- 47721
- 36712
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47661- 33653