pilven poltto

kysymystä

Poliisi rankaisee kymmeniä vuosia sitten vanhentuneista pilven poltoista. Miksi poliisi sitten ei saa laissa määrättyä vähintään 8 vuoden tuomiota panttivangin otosta, joka tuomitaan lakikirjan ulkoisista rankaisuista?

10

109

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • superbra

      Olisikohan niin että poliisi tekee mitä huvittaa ja enempiä selittelyitä ei tarvitse antaa? "asia ei vaadi jatkotoimenpiteitä".

      Sillä siisti, system wins ja sinä hävisit. Sellaista se elämä on, meille kaikille.

    • Mulla on yksi kaveri poltaa ruoho sätkää ja onko se suomen laissa kielletty ja voiko saada sakkoja tai vankeutta

    • 12345654321

      Noin vuosi sitten Martti Ahtisaari julkaisi kavereineen kirjoittamansa kirjan, jossa hän puolusti pössyttelyä.
      Muistaako joku keitä ne Ahtisaaren kirjoittajakumppanit olivat?

      • tekeville.sattuu

        Eipä muistu mieleen...


    • Tutkintn-jos-Tutkintaan

      Suomen tasavallan ex perssa tarja halonen on itse tunnustanut eräälle lehdelle aikoinaan polteleensa opiskelu aikoinaan huumetta. joten ei tuo ex-pressa martti ahtisaaren kannanotto mitenkään yllättänyt ja onhan suomessa paljonkin hyvätulosia aineiten käyttäjijä ja eihän pers aukisellakaan ole niihin edes varaa.

      • Vastuu.vauvasta

        Saulilla ja Jennalla onkin sitten vähän raittiimmat periaatteet huumeiden suhteen, arvelen.


    • parempiooonnnn

      Parempi on ettei tupruttele mitään niin ihan sama sitten mitä poliisi työskentelee.

      • 12345654321

        Ei se nyt ihan sama ole miten poliisi työskentelee...


    • Liioittelua

      Ei poliisi rankaise kymmeniä vuosia vanhoista pilvenpoltoista.

      • RunkkarisenOlli

        Ei taida tämän ja sata muuta hourailuketjua aloittaneen nimimerkin päätä älli painaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2773
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2350
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2130
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1894
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1747
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1746
    7. 121
      1712
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1706
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1491
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe