Olen hankkimassa v. 1989 valmistuneesta rivitalosta asuntoa, jossa on kattolämmitys ja vuonna 2012 asennettu ilmalämpöpumppu.
Minulla ei ole mitään kokemusta tuon kattolämmityksen edullisuudesta tai toimivuudesta. Olisin halukas kuulemaan mielipiteitä voiko kattolämmityksellä varustetussa asunnossa olla lämpöä myös lattiapinnassa kun yleensä lämpö nousee ylöspäin. Mihin asioihin kannattaa kiinnittää huomiota tuollaisessa asunnossa kun on ns. ensiasunnon hankkija. Asunto olisi muuten remontoitu ja vaikuttaa mieleiseltä mutta nuo asiat ovat mielessä kun puhutaan sähkön hinnan voimakkaasta noususta. Kuinka kestävä on tuo kattolämmitys.
Kattolämmitys + ilmalämpöpumppu
2
2610
Vastaukset
- Osa-aikaeläkeläinen
Kestävän kattolämmitys on, ja perustuu säteilylämpöön. Hyvä ilp lämmittää niin hyvin että et paljon kattolämmitystä tarvitse. Kirjoitin jutun tästä toisaalle, joten selaa vaikka nimimerkilläni se esiin, jos on tarpeen.
Vähän kyseenalaistan kattolämmityksen yksikerroksisessa talossa. Itselläni myös se on muiden lämmitysmuotojen lisäksi , mutta taloni on 2 kerroksinen
Tosin jos on ILP, se levittää lämpöä ympäriinsä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501489
- 104921
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15583ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40514Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44472- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402