Olen hankkimassa v. 1989 valmistuneesta rivitalosta asuntoa, jossa on kattolämmitys ja vuonna 2012 asennettu ilmalämpöpumppu.
Minulla ei ole mitään kokemusta tuon kattolämmityksen edullisuudesta tai toimivuudesta. Olisin halukas kuulemaan mielipiteitä voiko kattolämmityksellä varustetussa asunnossa olla lämpöä myös lattiapinnassa kun yleensä lämpö nousee ylöspäin. Mihin asioihin kannattaa kiinnittää huomiota tuollaisessa asunnossa kun on ns. ensiasunnon hankkija. Asunto olisi muuten remontoitu ja vaikuttaa mieleiseltä mutta nuo asiat ovat mielessä kun puhutaan sähkön hinnan voimakkaasta noususta. Kuinka kestävä on tuo kattolämmitys.
Kattolämmitys + ilmalämpöpumppu
2
2307
Vastaukset
- Osa-aikaeläkeläinen
Kestävän kattolämmitys on, ja perustuu säteilylämpöön. Hyvä ilp lämmittää niin hyvin että et paljon kattolämmitystä tarvitse. Kirjoitin jutun tästä toisaalle, joten selaa vaikka nimimerkilläni se esiin, jos on tarpeen.
Vähän kyseenalaistan kattolämmityksen yksikerroksisessa talossa. Itselläni myös se on muiden lämmitysmuotojen lisäksi , mutta taloni on 2 kerroksinen
Tosin jos on ILP, se levittää lämpöä ympäriinsä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857465- 965404
- 2584612
- 444515
- 623257
- 492695
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222358- 492333
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292332- 412184