Olen hankkimassa v. 1989 valmistuneesta rivitalosta asuntoa, jossa on kattolämmitys ja vuonna 2012 asennettu ilmalämpöpumppu.
Minulla ei ole mitään kokemusta tuon kattolämmityksen edullisuudesta tai toimivuudesta. Olisin halukas kuulemaan mielipiteitä voiko kattolämmityksellä varustetussa asunnossa olla lämpöä myös lattiapinnassa kun yleensä lämpö nousee ylöspäin. Mihin asioihin kannattaa kiinnittää huomiota tuollaisessa asunnossa kun on ns. ensiasunnon hankkija. Asunto olisi muuten remontoitu ja vaikuttaa mieleiseltä mutta nuo asiat ovat mielessä kun puhutaan sähkön hinnan voimakkaasta noususta. Kuinka kestävä on tuo kattolämmitys.
Kattolämmitys + ilmalämpöpumppu
2
2620
Vastaukset 2
- Osa-aikaeläkeläinen
Kestävän kattolämmitys on, ja perustuu säteilylämpöön. Hyvä ilp lämmittää niin hyvin että et paljon kattolämmitystä tarvitse. Kirjoitin jutun tästä toisaalle, joten selaa vaikka nimimerkilläni se esiin, jos on tarpeen.
Vähän kyseenalaistan kattolämmityksen yksikerroksisessa talossa. Itselläni myös se on muiden lämmitysmuotojen lisäksi , mutta taloni on 2 kerroksinen
Tosin jos on ILP, se levittää lämpöä ympäriinsä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911004
- 119853
- 143834
- 43816
- 70667
En haluaisi sanoa tätä
Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari40639Koska Sofia kertoo totuuden, että ovat eroneet miljonääri miehen kanssa?
Eikö olisi hänelle itselleen helpotus, kun voisi kertoa totuuden. Miksi salata asiaa ja pitkittää sitä harmaan tulevaisu184591- 32549
Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti47528Vasemmiston aloite
Pyhäjärvellä, ihan hyvä aloite. Toteutus ja puhdistus pitäisi alkaa ihan omasta pesästä. Näkeehän tuon sokeakin mitä ja62524- 80520
- 65516
Onko suhtautuminen kaivattusi
Fyysiseen vetovoimaan muuttunut? Jos, mihin suuntaan? Tunnetko enemmän vai vähemmän vetoa häneen fyysisesti kuin silloin35484- 39479
Maajussille morsian: Farmiviikon voittajat ja häviäjät - Itkua ja pettymystä ei salattu
Maajussille morsian -suosikkisarjassa farmiviikolla selviää, onko ilmassa "sitä jotakin". Rakkauden etsintä on täynnä i3454- 45453
- 41446
Näyttää siltä ettet edes sinä.
Kukaan ei uskalla kohdata aitoa ja syvää sielun rakkautta. Hyvin harvat vain. Ihmisten on turha tavoitella sitä oikeaa31446Hei, alettaisko oleen yhdessä?
Miltä tuntuisi jos joku ihminen josta tykkäät sanoisi haluavansa yhteen asumaan? Ajattelisitko menettäväsi vapauden, pys74446Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks61440