MV: TERVEYSTALON ASIAKKAAT ROKOTTEIDEN UHREJA!

SINISILMÄISET_VAROKAA

MV: TERVEYSTALON ASIAKKAAT ROKOTTEIDEN UHREJA!

Miten on lukijat, mitkä motiivit Suomen Terveystalo Oy:n / Terveystalo Clinical Research Oy:n lääke- ja rokotebisneksen takana on? Silmitön verovapaan verirahan tekeminen ainakin on SUUREN SUURI motiivi, mutta liittyykö Terveystalon hämäriin bisneksiin ja ihmiskokeisiin muutakin (kenties pahantahtoista)?

Suomen Terveystalo hoitaa turvapaikanhakijoiden lääkärikäynnit ja kierrättää voitot veroparatiiseihin:

http://mvlehti.net/2016/03/27/suomen-terveystalo-hoitaa-turvapaikanhakijoiden-laakarikaynnit-ja-kierrattaa-voitot-veroparatiiseihin/

"Vain hieman yli kymmenen vuotta sitten perustetulla yhtiöllä on Suomessa 170 toimipaikkaa eri puolilla Suomea.

Suomen suurimman yksityisen terveysyrityksen, Suomen Terveystalo Oy:n toiminta ei kestä päivänvaloa. Paitsi, että se kierrättää veroja todennäköisesti veroparatiisien kautta, se tienaa turvapaikanhakijoilla sekä antaa potilasrekisteritietojaan lääkeyhtiöille.

Yritys on useiden eri yrityskauppojen jälkeen yksi Suomen suurimpia terveysyrityksiä, jonka asiakkaina toimivat yksityiset henkilöt, vakuutusyhtiöt, yritykset ja yhteisöt sekä julkinen sektori.

Terveystalo on saanut julkisuutta myös työpaikkakiusaamisesta sekä potilastietojen urkkimistapauksesta.

Mm. Helsingin eri seurakunnat käyttävät Terveystalon palveluja kilpailutuksen seurauksena, samoin turvapaikanhakijat ohjataan Suomen Terveystalo Oy:n yksityislääkäreille.

Migri ei kuitenkaan edes kilpailuttanut asiaa, vaan ohjasi turvikset suoraan Terveystalon palveluihin. Vastaanottopaikkoja turvapaikanhakijoille Terveystalossa lisättiin 12 yksiköstä 20 yksikköön. Pääkaupunkiseudulla turvapaikanhakijoiden toimipisteenä toimii Aava Oy.

Turvapaikanhakijoiden terveydenhuollon kuluiksi arveltiin viime vuoden osalta noin 16 miljoonaa euroa, mutta migri myönsi, ettei luvussa ollut loppuvuonna tulleet turvapaikanhakijat.

Turvapaikanhakijoiden käyntimäärät Suomen Terveystalossa ovat kolminkertaistuneet vuoden 2015 alkuvuodesta, kuukautta kohti käyntejä on yli tuhat. On selvää, että tämän yrityksen edustajat varmasti edesauttavat mamutusagendaa kaikin tavoin.

Turvapaikanhakijoilta löytyy ainakin kurkkumätää. poliota sekä tuberkuloosia, joten rokotebisnestä ajatellen Euroopassa on nyt miljoonia uusia rokotettavia.

Brittiläinen pääomasijoitusyhtiö Bridgepoint möi Terveystalon vuonna 2013 ruotsalaisen Wallenbergin perustamalle EQT:lle, jolloin omistuspohjaan otettiin mukaan myös suomalaisia eläkeyhtiöitä.

Bridgepoint taas kierrätti Terveystalon voitot monimutkaisten velkajärjestelyjen kautta luxemburgilaisen European Healthcare- holdingyhtiön avustuksella pois Suomesta.

Kun Terveystalo myytiin EQT:lle, sen velansiirto, – omistus- sekä veronkiertorakenne tuli vielä monimutkaisemmaksi. Myös ETQ, kuten Bridgepoint, toimivat Luxemburgin kautta. Asiasta kirjoitti Kansan Uutiset.

Terveystalo ilmoittaa kotisivuillaan, että ”Terveystalo-konserni tai sen tytäryhtiöt eivät ole maksaneet voittoja, osinkoja, korkoja tai konserniavustuksia ulkomaille, ja Terveystalo maksaa kaikki veronsa Suomeen”.

Terveystalo siis kiistää maksavansa yhtiöstä korkoja ulkomaille, mutta valehtelee satavarmasti asiasta. Väite kuulostaa monimutkaisten kauppojen valossa vähintäänkin epäuskottavalta. Asiaa on tutkinut mm. MOT sekä Valomerkkilehti. Samankaltaista veronkiertoa harrastaa myös toinen terveystalo Mehiläinen Oy.

Huolta herättää toinenkin seikka. Suomen Terveystalo Oy antaa asiakasrekisterissään olevia potilaitastietoja lääkeyhtiöiden käyttöön sekä mahdollistaa sen, että lääkeyhtiöt voivat valita sieltä koehenkilöitä kokeellisiin tutkimuksiinsa, joissa testataan mm. rokotteita, joilla on eriasteisia, vakaviakin haittavaikutuksia. Asia käy ilmi Terveystalon omilla sivuilla.

Eräs peitellyistä haittavaikutuksista on pelätty POTS-oireyhtymä, jonka esiintyvyyttä Suomessakin peitellään viranomaistaholta. POTS on uuden sukupolven rokotteiden aiheuttama sairaus, jossa mm. sydämen syke kiihtyy epänormaaliksi.

..."

1

207

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiedänvaan

Terveystalo: viimeinen Lääkäri-asema johon itse ikinä Luottaisin: tiedoksi.
      -vaikka en edelistä edes lukenut, tiedän asiat jo muutenkin...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      44
      5219
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      24
      3430
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      298
      2822
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      55
      2618
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      169
      2294
    6. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      24
      2109
    7. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      126
      1881
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      366
      1835
    9. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1761
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      16
      1391
    Aihe