mikä saa valkolaisen polttamaan KIRKKOJA?
miksi?????
7
<50
Vastaukset
- Kaavo
Tarjoa kuule tupakki nii mie tarjoon tulet
- ihminen_033
Jos se olisi ollut vaikka tummaihoinen, olisiko se itsestäänselvää tai vähemmän vakavaa? Kirjoituksestasi saa vain jotenkin sellaisen kuvan
- Minäkin.kyselen
Valkolaisia on viisi miljoonaa. Kirkkoja ei kovin montaa ole poltettu joten on hyvin harvinaista että valkolainen polttaa kirkon.
Romaneita on kymmenen tuhatta. Kuinka moni käy rehellisissä töissä? Kuinka monella on rikosrekisteri? Kuinka moni on saanut sakkoja näpistyksestä? Sakoista ei tule rikosrekisteriä, vain vankeustuomioista.- jsbsgs
Miksi mustalaiset pitää puukkoja mukana tai asetta....??....ja niitä myös käytetään aika mukavaa tahtiin.
- miksiköhän
Miksi kukaan yleensa tekee mitään? Miksi esim kännissä tehdään jotain mitä ei jälkikäteen muista. Ettei tässäkin vaan ollut kännäilyn lopputulos, lähdetään uhoamaan vaikka itselleen, tulitikku menemään, ja siinä se on. Mitä yhtä rakennusta suremaan, onneksi ei ollut ihmisiä sisällä.
- velipeku
Mikä saa ihmisen polttamaan paikkakunnan arvokkaimman rakennuksen, mikä loppupeleissä onkin korvaamaton?
- velipeku
Vastasin jo, jos em. kysymys oli minulle: ei ole vastausta, on vain kysymyksiä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3336297Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483766- 81933
- 52850
- 41800
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8793- 67769
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,130743- 48732
Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14661