Toca Boca pelit

TocaBoca

Olen lataamassa peliä nimeltä Toca Boca Life City, peli maksaa 3€ ja se pitää maksaa luottokortilla. Onko teillä tietoa tai kokemuksia että onko turvallista laittaa oma luottokortin/pankkikortin numero siihen! Auttakaa! :DD

138

15702

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TocaBoca

      Lataan sen play kaupasta.

    • Kbkl

      Ltlglgogogpgögp

    • Anonyymi

      Kun menin toca Bocaan multa oli poistunut tosi monta lisäosaa se ei kyllä ole kivaa

      • Anonyymi

        Satiko ne takasin? jos joo niin miten?


      • Anonyymi

        Mä en pysty ostaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Satiko ne takasin? jos joo niin miten?

        Ne ostokset/lisäosat saa takaisin kun menee siellä pelin omassa kaupassa ihan ala osaan siellä lukee palauta ostokset niin saat ne takaisin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en pysty ostaa

        En mikään se sanoo vaa jotain et pitää kirjautuu ja edellyttää joku juttu


      • Anonyymi

        Sun pitää mennä sinne kauppaan ja mennä ihan alas siel pitäis lukee palauta ostokset sielt niitten pitäis tulla takas


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mikään se sanoo vaa jotain et pitää kirjautuu ja edellyttää joku juttu

        Ja siihen pitää laittaa pankki tunnukset koska ne jutut maksaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Satiko ne takasin? jos joo niin miten?

        Kyllä ne saa takaisin, jos sulla on uusi laite niin sulla pitäisi olla sama käyttäjä kun vanhassa laiteessasi. Sitten mene kauppaan ja pyyhkäise alas ja paina ”palauta ostokset” tyttärelläni tämä onnistui.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ne saa takaisin, jos sulla on uusi laite niin sulla pitäisi olla sama käyttäjä kun vanhassa laiteessasi. Sitten mene kauppaan ja pyyhkäise alas ja paina ”palauta ostokset” tyttärelläni tämä onnistui.

        oon kans ite hankkimassa uutta puhelinta nyt lähi aikoina niin kaikki lisäosat mitä olen itselleni ostanut niin ilmeisesti ne kaikki jää? vai??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ne saa takaisin, jos sulla on uusi laite niin sulla pitäisi olla sama käyttäjä kun vanhassa laiteessasi. Sitten mene kauppaan ja pyyhkäise alas ja paina ”palauta ostokset” tyttärelläni tämä onnistui.

        Ootkosä anonyymi vaimikä olikaan niin vanha että sulla on lapsi🤣🤧 mäoon 26 v ja mulle piti tulla lapsia 2 mut toinen kuoli ennen syntymää ja toinen jäi eloon


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun pitää mennä sinne kauppaan ja mennä ihan alas siel pitäis lukee palauta ostokset sielt niitten pitäis tulla takas

        Mulla ei oo siellä sellasta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne ostokset/lisäosat saa takaisin kun menee siellä pelin omassa kaupassa ihan ala osaan siellä lukee palauta ostokset niin saat ne takaisin

        Onkos totta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne ostokset/lisäosat saa takaisin kun menee siellä pelin omassa kaupassa ihan ala osaan siellä lukee palauta ostokset niin saat ne takaisin

        mulla vaihtu puhelin 😩 en tiedä miten ne saa takas !! Mulla vaihtu androidista appleen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootkosä anonyymi vaimikä olikaan niin vanha että sulla on lapsi🤣🤧 mäoon 26 v ja mulle piti tulla lapsia 2 mut toinen kuoli ennen syntymää ja toinen jäi eloon

        Ja toiko muka on hauskaa


      • Anonyymi

        Multa poistu myöskaikki kun latasin sovelluksen uudestaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne ostokset/lisäosat saa takaisin kun menee siellä pelin omassa kaupassa ihan ala osaan siellä lukee palauta ostokset niin saat ne takaisin

        mitä jos se sanoo ”Hups, jokin meni pieleen! Yritä myöhemmin uudelleen.” kun yritän painaa siitä palauta ostokset et onks siin joku aikaraja siin palauttamises ku siit on aikaa ku poistin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onkos totta

        Kyllä on mullakin näkyy


    • Anonyymi

      mitä pitää tedä jos on ostamassa toca bocaan lisäosaa mutta se ei anna laittaa mitään syntymävuotta ja sanoo vain tuo ei mennyt läpi. yritä uudelleen. Olen kokeillut eri syntymä vuosia????

      • Anonyymi

        Mulla sama ja tarvisin apua:)


      • Anonyymi

        Laita siihen vuosi 2000


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla sama ja tarvisin apua:)

        Mulla on jostain syystä saman kaltanenn ja tarviin apua:) toca bocassa yritin ostaa lisäosaa mut siihen tuli vaan että tarviit vanhemman luvan:) painoin ok ja ei äidille tullut mitää ilmoitusta tai mitään:( Ollaan yritetty jo kaikkea muttei mikään toimi🤷🏻‍♀️ katoin just ja toca boca ei vaadi päivityksiä:D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla sama ja tarvisin apua:)

        Laita siihe 2000 nii sit se toimii


      • Anonyymi

        Kokeile 1999


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokeile 1999

        1919


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on jostain syystä saman kaltanenn ja tarviin apua:) toca bocassa yritin ostaa lisäosaa mut siihen tuli vaan että tarviit vanhemman luvan:) painoin ok ja ei äidille tullut mitää ilmoitusta tai mitään:( Ollaan yritetty jo kaikkea muttei mikään toimi🤷🏻‍♀️ katoin just ja toca boca ei vaadi päivityksiä:D

        Mulla on sama mutta voiko sen maksaa jollakin google play lahjakortilla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        1919

        Siihen pitää laittaa täysi-ikäisen vanhemman syntymävuosi


      • Anonyymi

        Valehtele sit et oot syntynyt esim 2000 mä tein niin


      • Anonyymi

        Siihen pitää laittaa pankki tunnus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on jostain syystä saman kaltanenn ja tarviin apua:) toca bocassa yritin ostaa lisäosaa mut siihen tuli vaan että tarviit vanhemman luvan:) painoin ok ja ei äidille tullut mitää ilmoitusta tai mitään:( Ollaan yritetty jo kaikkea muttei mikään toimi🤷🏻‍♀️ katoin just ja toca boca ei vaadi päivityksiä:D

        Siinä pitää mennä vanhemman puhelimella asetuksiin ja ottaa se vanhemmalta pyyntö juttu pois ja sit se toimii


      • Anonyymi

        Mulla toimi se että laittaa siihen esim. Syntynyt vuonna 1999. Niin mä pääsen ainakin kauppaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on sama mutta voiko sen maksaa jollakin google play lahjakortilla

        Voi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on jostain syystä saman kaltanenn ja tarviin apua:) toca bocassa yritin ostaa lisäosaa mut siihen tuli vaan että tarviit vanhemman luvan:) painoin ok ja ei äidille tullut mitää ilmoitusta tai mitään:( Ollaan yritetty jo kaikkea muttei mikään toimi🤷🏻‍♀️ katoin just ja toca boca ei vaadi päivityksiä:D

        Mullakin on sama


    • Anonyymi

      Auttakaa ku ostin mun iskän kaa mulle lisärin tocaa ja sit ku siinä piti täyttää ne tiedot ni sit se täytti ne ja osti mut miten ne kortti tiedot saa pois sieltä koska jos painan jotain ni osta ni se ostaa sen heti eikä mee siihen juttuu mis pitää täyttää ne!!??!?!! Auttakaa pliis😬😰😰😰

      • Anonyymi

        Mun mielestä niitä tietoja ei saa pois😬


      • Anonyymi

        Ne saa jotenkin pois koska iskäni on saanut


      • Anonyymi

        Mulla ainakin poistuu joka kerta ne tiedot, mutta luulen että sun pitää nyt poistaa se peli, ja ladata uudelleen. Lisäosat saa takaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun mielestä niitä tietoja ei saa pois😬

        siis auttakaa! ostin apple play lahjakortin ja oon ennenki ostanu ssillä lisäreitä ja nyt ku yritin nii siihen tuli et ”lisää maksutapa” ja ku painan siirä nii siihen pitää laittaa jotai tilin juttuja ja sit ku pitää painaa valmis nii siitä valmis kohasta ei pysty painamaan!!! vaikka se kohta puhelimesta muuten toimii mutta vaan sillon siit ei voi painaa! AUTTAKAA MITEN VOIN OSTAA NIITÄ TASS APPLE TILILLÄ


    • Anonyymi

      Mä itse olen ostanu vain toca life worldiin lisäreitä. On onnistunu sillon useampi kuukausi sitten, mutta nyt, kun koitan ostaa neon talo- lisäriä, näyttö menee tummaksi ja ei hyväksy ostoa. Onko vinkkejä?

      • Anonyymi

        Kannattaisko käynnistää puhelin uudestaan?:D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaisko käynnistää puhelin uudestaan?:D

        Ei auta


    • Anonyymi

      Ei kannata

    • Anonyymi

      Mulla se toca Boca kauppa ei toimi sanoivat kauppa ei ole tällä hetkellä toiminnassa yritä uudelleen ja oon yrittänyt jo 1 vuoden jo autakaa

      • Anonyymi

        Pitäskö päivittää


      • Anonyymi

        Minulla tuli tänään tämä sama lukee vain ”Hups! Kauppa ei ole tällä hetkellä saatavilla. Yritä uudelleen!” Ja olen yrittänyt monesti mutta se ei auta onko kellään vinkkejä?


    • Anonyymi

      Mitä mun pitää tedä jos on ostamassa toca bocaan lisäosaa mutta se ei anna laittaa mitään syntymävuotta ja sanoo vain ”tuo ei mennyt läpi, yritä uudelleen.” Oon kokeillut eri syntymä vuosia??

      • Anonyymi

        Tiesiksä että toca bocassa on koodi 1981 jonka pitäis mennä just sen läpi?
        Jos ei toimi niin en sitten mäkään tiiä!


    • Anonyymi

      Miten saa ilman että pyytää vanhemmalta lupaa niin miten asioita voi ostaa???

      • Anonyymi

        Moi miten saisin Toca worldin toimimaan kun ostin hahmonluonnin ja nyt kaikki rakennukset ovat tummia ja jos menen niihin niin ne heittää ulos koko pelistä ja ei auta jos poistan pelin koska silti ne ovat tummia!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi miten saisin Toca worldin toimimaan kun ostin hahmonluonnin ja nyt kaikki rakennukset ovat tummia ja jos menen niihin niin ne heittää ulos koko pelistä ja ei auta jos poistan pelin koska silti ne ovat tummia!!!

        PÄIVITÄ TOCA BOCA:D


    • Anonyymi

      Okei mä tarviin apua mä oon lapsi ja haluan toca boca lisärin ja kun mun äiti yrittää laittaa mulle lisärin niin se ei toimi 😭

      • Anonyymi

        Pyydä ostaa lahjakortti sillä pitäisi toimia esim. gooleplay lahjakori käy hyvin.


      • Anonyymi

        Sama:((


      • Anonyymi

        jos sulla on lapsilukka/ family link ni vaan toinen vanhemmista voi hyväksyä sen, esim miun perheessä miun iskä on ylläpiätjä ja äiti on vaan huoltaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pyydä ostaa lahjakortti sillä pitäisi toimia esim. gooleplay lahjakori käy hyvin.

        Kiitti kjn sanoit tulin tääne ihan ton takia kattoo


    • Anonyymi

      Mitä tehdä, kun kaikki toca bocan lisäosat katosivat yhtäkkiä?

    • Anonyymi

      Ja saako lisärit toiselle laitteelle ku mä ne saa ja mun ipad meni rikki ja haluun lisärit mun puhelimelle

      • Anonyymi

        Ei saa, sori


    • Anonyymi

      Auttaisiko joku, olen ostanut 30 hahmon pakkauksen ja peli ei anna käyttää kuin yhtä hahmoa. Olen jo kokeillut muokata hahmoja mutta peli ei anna käyttää muuta kuin viimeksi muokattua, voiko joku auttaa?

      • Anonyymi

        Älä tee samoihin kohtiin vaa esim vikaan hahmoon mitä voi muokata


      • Anonyymi

        Mullakin kävi noin mutta se kyllä menee ohi! (ainakin mulla) Tee vaan ahkerasti hahmoja ja kyllä niiden sitten jossain vaiheessa pitäis toimii!




        Sori jos ei oo mitään hyötyy.


      • Anonyymi

        Nollaa se toca sieltä alusta


      • Anonyymi

        nollaa maailma miulla ainankin toimi


    • Anonyymi

      Toca life world

    • Anonyymi

      Jos poistaa tocan niin säilyykö lisärit?

      • Anonyymi

        Säilyy!


    • Anonyymi

      Mitä mun pitää tehä kun oon ostanu sen hahmon luonnin ja siinähä on myös se et saa tehä 30tyyppiä mut jos teen jotai yli 5 nii ne melkee kaikki poistuu!!😭😭

    • Anonyymi

      Voiko joku kertoa minulle että mitä tapahtuu jos painaa palauta ostokset napista en ole varma palauttaako se kadonneet ostokset vai palauttaako se ostokset kauppaan auttakaa minua plsss

    • Anonyymi

      Suosittelen toca life wordia se on sama peli mutta ilmainen

    • Anonyymi

      Toka ei avaam mulle kauppaa tietääkö joku syyn

    • Anonyymi

      mitä voin tehdä kun yritän mennä toca worldissä uuteen paikkaan niin se ei mene sinne vaan siinä näytöllä näkyy se 'Ladataan" ilman mitään lopputulosta

    • Anonyymi

      Kyllä kannattaa👍 toca pelit on turvallisia/suojattu sovelluksia :) itse olen ostamassa toca worldiin sisutajan unelmapakettiä <3

    • Anonyymi

      Mulla on semmonen ongelma että jos yritän mennä mihinkään paikkoihin toca bocassa niin se lagaa tosi pitkään ja sitten näyttöö muuttuu mustaks ja mut heitetöän pois pelistä!!! Mä todella rakastan sitä peliä enkä mä tiiä mitä tehä!!!!!!! 😭

    • Anonyymi

      En pysty ostamaan toca bocaan juttuja siihen tulee joku virhe yrityksessä yritä myöhemmin blah blah blah

    • Anonyymi

      On turvallista

    • Anonyymi

      Moikka, kannattaa ostaa play lahjakortti (jos on android)
      se on paljon luotettavampi

    • Anonyymi

      Tarvitsen apua nimittäin. Meillä on mun puhelimessa sellainen juttu että jos haluu pelin niin toisen vanhemman pitää hyväksyä se tai jos haluu jotain maksavaa niin vanhemman pitää hyväksyä sekin ja tää homma ei mee läpi mun iskälle ilmoitusta ei tuu joten iskä ei pysty hyväksy haluan siis 30 hahmoa. Tarvitsen apua miten saisin tän toimii. Kiitos avusta!❤️

    • Anonyymi

      Ku siinä on semmonen juttu että ku sitä painaa nii kaikki tavarat menee omalle paikalle mut siinä lukee myös että se on saman lainen kun avasit tocabocan ensimmäistä kertaa nii jääkö ne lisä osat siihe!?

    • Anonyymi

      Mulla Toca boca life koko ajan tyhjentää mun tavaroita mun tapletilta en osaa kirjottaa mut joo ja en nyt enää löydä niitä tavaroita mitkä tuli postista Toca bocassa

    • Anonyymi

      Tämä peli on aivan mahtava mutta miksi minun tyypit katoaa mä oon yrittänyt kaikkea mutta mikään ei toimi auttakaa😫

    • Anonyymi

      Minä ostin lemmikit talo paketin ja sitten kaikkealla näkyy että olen ostanut sen mutta kun menen toca bocaan niin siellä sanotaan vain että en olisi ostanut mitään mutta saldo on kyllä vähentynyt

    • Anonyymi

      Toca world näyttää vain valkoista taustaa. Onko ideaa miten se voisi toimia?

      • Anonyymi

        En ole varma mutta minulla toimi jos vaan painan sitä valkoista! Sitten pitäisi mennä läpi!


    • Anonyymi

      tietääkö joku miten saada tocaboka life lisäosat androidista iphoneen??

      • Anonyymi

        Se ei taida olla mahdollista koska niillä on eri liittymät. En oo kyllä varma! Itseltäni kun vaihdettiin Huaweista IPhoneen niin lisäosia ei voitu siirtää!:(


    • Anonyymi

      Jos ostaa lisärin pitääkö siit maksaa joka kk???

      • Anonyymi

        Ei.


    • Anonyymi

      Voisko joku auttaa mää vaihoin puhelinta ja ne lisärit ei tuu siihen vaik mul on sähköposti siin nii mitä teen?!):

      • Anonyymi

        Jos niillä puhelimilla on eri liittymät niin ei toimi.:(


    • Anonyymi

      Jos on ostanut peliin lisäosia ja poistaa tocabocan, niin palaako ne ostokset jos lataa sen uudestaan? :D

    • Anonyymi

      Haluaisin ostaa taloja jne mutta se ei anna ostaa niitä sanoo vain ( että pitää painaa jatka ja edellyttää joku vahvistus sopimus tai joku niin mitä pitäisi tehdä voisiko joku auttaa

    • Anonyymi

      Ja vielä mihin pitää kirjautua ku yritän ostaa nii sanoo vain (sinun on kirjauduttava sisään napauttamalla jatka sekä vahvistettava maksutietoei ennen ostojen tekemistä) mitä pitää tehdä

    • Anonyymi

      Miten saa toca bocan toimimaan jotta saa lisäreitä?

    • Anonyymi

      Kyllä uskaltaa :D

    • Anonyymi

      Minä olin poistanut TocaBocan ja nyt latasin sen ja minulla ei ole enään ostettuja asioita AUTTAKAA OLEN KÄYTTÄNYT YLI 30€ SIIHEN PELIIN!!!!!!

    • Anonyymi

      Öööööööööö

    • Anonyymi

      Siis olen nollaamassa tocaa wordia mutta säilyykö lisä osat autakaa

    • Anonyymi

      Olen ostanut paljon ostoksia mutta nyt ne ovat kadonneet ja palauta ostokset nappi ei toimi mitä pitäisi tehdä

    • Anonyymi

      Miks mun tota boca lisäsin ei toimi?

    • Anonyymi

      Voiko toca woldiin lisätä koulun kiitos T:sanni

    • Anonyymi

      Miten saada toca lisäsi ilnasiksi?

    • Anonyymi

      No kyllä siihen voi luottaa mutta itse latasin toca worldin joka ei maksa mitään se on ainakin turvallinen😊

    • Anonyymi

      Voitteko auttaa, siis haluisin poistaa tocan koska se lagaa tosi paljon ja näin, sitten mä lataisin sen uudelleen mut oon epävarma että saanko mun lisärit takas??!!

    • Anonyymi

      Apuaa auttakaa en saa ostettuu mitää tocasta kun koitan ostaa jotain siihe tulee vaa "hups tuo ei mennyt läpi yritä uudelleen" oon kokeillu tyylii sata kertaa ja ei vaan toimi:(

    • Anonyymi

      haluaisin enemmän ilmaisia juttuja

    • Anonyymi

      jos ostaa niitä maksavia juttuja niin tuleeko siitä enemmän laskuja jos ostaa niitä? pliis vastatkaa

    • Anonyymi

      Miten niitä voi ostaa jos on lapsi ja ei ole korttia? Plss auttakaa🥲

    • Anonyymi

      Mitä tehä jos hukkuu jotain tavaroita yhtäkkiä!!!!!!

    • Anonyymi

      Itse olen ostellut paljon siinä pelissä lapselleni, joten tiedän että se on turvallinen.

    • Anonyymi

      Mä sain uuden puhelimen ja kun kaikki Toca boca lisäsit poistu

    • Anonyymi

      Tiedättekö että jos koko Google tunnus poistetaan ja on ostanut lisäreitä niin lähteekö nekin jos on ostanut sillä tunnuksella lisäreitä?

    • Anonyymi

      Onseaika hyväkysymys ja mieliteenion että seon täysin turvallista koska se ei tallenna pankki/luottokortin numeroita

    • Anonyymi

      Mutta voiko ne saada ilmaiseksi

    • Anonyymi

      En tiedä mutta se ei toimi pankkikortilla

    • Anonyymi

      Milloin voi ostaa sen uusimman toca lisärin minä en voi vieläkään mutta youtubessa näkyy niitä lisäreitä help

    • Anonyymi

      Voisiko tocabocaan lisätä lisää ilmaisia asioita, ja tehdä sillä tavalla että pystyy tekemään 3 taloa ilmaiseksi?

    • Anonyymi

      en pysty ostaan lisäreitä ku se ei anna mun laittaa siihen mitään ikää (esim. 2005,1997 jne.)

    • Anonyymi

      Joo

    • Anonyymi

      Ei

    • Anonyymi

      Kiva juttu

    • Anonyymi

      Moi

    • Anonyymi

      On turvallista minun lapsellani on kaikki lisärit

    • Anonyymi

      Toca boca heitää minut aina ulos kuin minä yritän mennä taloon tai muuhun paikkaan😡😭

    • Anonyymi

      Toca boca live worldista on tehty ilmainen versio joka on parempi😊

    • Anonyymi

      Minä en pysty ostamaan koska se kysyy syntymä aikaa ja kun laitan oikean niin ei onnistu. onko jollain tietoa miks ja apua siihen

    • Anonyymi

      Olen ostanut 30 hahmoa ja en saanut niitä🙁ei ollut kivaa🥺

    • Anonyymi

      Minulla se on ilmainen mutta kyllä se on turvallista🙂

    • Anonyymi

      Voisiko toca Boca lisärit olla ilmaisia koska mulla on paljon ideoita mitä tehä ja oon aina halunnu mutta en saa koska en muista muk salasanaa

    • Anonyymi

      Miten esim? Äiti löytää minun lähettämän Pyykön puhelimesta (hän ei löydä lähetämääni osto pyyntöä)

    • Anonyymi

      Kuinka saa luottokortin tiedot pois tuolta, en ole onnistunut.
      Voiko joku antaa tietoa.

    • Anonyymi

      Voiko JOKU HERRANJESTAS KERTOO MITEN ku avasin tocan nii MUL OLI KAIKKI TYYPIT?! En ollu ostanu niitä. Nyt ne on poistunu😭😅👍🏻

    • Anonyymi

      Kun yritän mennä mun lisärin yläkertaan eli siihen monerni kartanoon se heittää ulos 😭

    • Anonyymi

      Moi! Tarviisin apua siinä kun meen vaikka mun monerni kartanon yläkertaan niin se vaan heittää ulos miten tollein ei enää käy

    • Anonyymi

      TARVIIIN APUU NOPEEESTI MÄ POISTIN TOCAN JA EN SAA LISÄREITÄ ENÄÄ TAKAS!!!!!!

    • Anonyymi

      Miksi kun minä yritän päivittää tocaboca work niin minun pitäisi poistaa kolme muuta sovellusta ei ole jär
      keä

    • Anonyymi

      Miksi mun toka boca heittää mut ulos kokonaan kaikista paikoista/taloista?:(

    • Anonyymi

      Mun toca boca heittää mut aina ulos autakkaa

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      37
      3296
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      153
      2005
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      195
      1622
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      129
      1493
    5. Rajalakia menee läpi ja sekosi vastustajajia

      Korpeaa hheh heh.
      Perussuomalaiset
      80
      1115
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1094
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      264
      971
    8. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      889
    9. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      114
      884
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      68
      810
    Aihe