Kilpailu - kenellä eniten ajettuja kilometrejä

rahtimahti

KILPAILU,
KENELLÄ ENITEN AJETTUJA KILOMETREJÄ?


Tähän voi osallistua pienilläkin km lukemilla. Itsellä vaatimattomat 4 miljoonaa km raskaalla yhdistelmällä.
Akt miehillä on aina vaan suussa ajetut km, ei käytännössä. He ajavat baareissa kilometrinsä. Luultavasti he eivät saa kuin pieniä lukemia? Toinen onneton ryhmä on nämä joilla on rahtaritakki päällä. Kokemukseni mukaan he eivät tee töitä, vaan puhuvat kakkaa.

46

296

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rautatiemalli

      On tääl yks kaania joka on tyhjäkäyntiä käyny navetan takan 4 miljoonaa

    • Pisin yhtäjaksoinen reissu ilman pidempiä taukoja 2400 kilsaa

      • rahtimahti

        Hyvä,

        Sinussa on ajomiehen aineksia. Ilman taukoja kun olet ajanut niin hyvä suoritus. Jatka tuohon malliin.


      • rahtimahti kirjoitti:

        Hyvä,

        Sinussa on ajomiehen aineksia. Ilman taukoja kun olet ajanut niin hyvä suoritus. Jatka tuohon malliin.

        Kyllä taukoja oli, kusella monta kertaa, kolme kertaa tankkaamassa, kahvikuppi mukaan ehkä 6 kertaa....

        Tuo siis pakettiautolla


      • ajuaajua

        1200km samalla perseellä ja norttia viis punttia.auto kanikka 111 kopetottori.räyhä putkilla.kuustuumaset.ja lisäpitkät.Vetoset misukat palakuvio.Kaks pykälänen fuller kertojalla.Jykin nakkikärry.


      • rahtimahti
        Bussissa kirjoitti:

        Kyllä taukoja oli, kusella monta kertaa, kolme kertaa tankkaamassa, kahvikuppi mukaan ehkä 6 kertaa....

        Tuo siis pakettiautolla

        Esimerkillistä toimintaa. Olet hyvä automies.
        Olisipa suomessa yhtä kovia työmiehiä enemmän. Kokeile myös raskaita autoja, niiden kanssa työ on helpompaa.


      • TuomasÄläValehteleTaas
        Bussissa kirjoitti:

        Kyllä taukoja oli, kusella monta kertaa, kolme kertaa tankkaamassa, kahvikuppi mukaan ehkä 6 kertaa....

        Tuo siis pakettiautolla

        Tuomas parka. Valehtelu vaan saa uusia muotoja. Eihän sulla onnettomalla avopotilaalla ole edes työpaikkaa tai koskaan ollutkaan. Ajokortinkin poliisi otti pois. Kyllä sun taustat tiedetään. Kuinka pitkä on sun pisin sähköveto toimiessasi sähkömiehenä? Entä monta pakettia veit toimiessasi pakettiautomaattina? Kuinka monta olutta meni eurolla? Montako kilsaa ajoit suljetulla kimppakyydillä hintaa 0,43/km? Montako matkalaukkua veit pakettiautolla kentälle? Näitä tarinoitahan sulta riittää, Tuomas, vanhan kansan rehellinen työmies....


      • BussissaMenossaHoitoon

      • rahtimahti kirjoitti:

        Esimerkillistä toimintaa. Olet hyvä automies.
        Olisipa suomessa yhtä kovia työmiehiä enemmän. Kokeile myös raskaita autoja, niiden kanssa työ on helpompaa.

        Totta, isoja autoja on parempi ajaa! Paljon paremmat penkkien yms. säätömahdollisuudet esim 18-26 tonnissa. Lisäksi pakko pitää taukoa 4,5 tunnin ajon jälkeen jne.

        Mutta olen sellainen töymies että jos pyydetään ajamaan pakulla pitkälenkki, niin minähän ajan, ja en lorveksi huoltoasemilal tms. vaan teen töitä rahan eteen .)

        Kun ajelen töissä kuorma-autolla omaa lenkkiä niin tauot tulee pidettyä lastausten ja purkujen yhteyksissä. Meillä ei tunneta "taukoja" tai "palkattomia taukoja" vaan palkka koko työajalta


      • SimppeliValehtelijaHänOn
        Bussissa kirjoitti:

        Totta, isoja autoja on parempi ajaa! Paljon paremmat penkkien yms. säätömahdollisuudet esim 18-26 tonnissa. Lisäksi pakko pitää taukoa 4,5 tunnin ajon jälkeen jne.

        Mutta olen sellainen töymies että jos pyydetään ajamaan pakulla pitkälenkki, niin minähän ajan, ja en lorveksi huoltoasemilal tms. vaan teen töitä rahan eteen .)

        Kun ajelen töissä kuorma-autolla omaa lenkkiä niin tauot tulee pidettyä lastausten ja purkujen yhteyksissä. Meillä ei tunneta "taukoja" tai "palkattomia taukoja" vaan palkka koko työajalta

        Mutta olen sellainen työmies.... sinähän olet vanhankansan rehellinen työmies, tai olet kertonut olevasi. Olet kyllä kertonut olevasi myös sähkömies ja taksinkuljettaja. Varsinainen moniosaaja. Todellisuus on jotain aivan muuta.

        Miksi valehtelet? Yksinäisyys tekee harhoja jälleen? Simppeliä, eiks jep?


      • SimppeliValehtelijaHänOn kirjoitti:

        Mutta olen sellainen työmies.... sinähän olet vanhankansan rehellinen työmies, tai olet kertonut olevasi. Olet kyllä kertonut olevasi myös sähkömies ja taksinkuljettaja. Varsinainen moniosaaja. Todellisuus on jotain aivan muuta.

        Miksi valehtelet? Yksinäisyys tekee harhoja jälleen? Simppeliä, eiks jep?

        Takseista en ole sanaakaan puhunut :)

        Ja kyllä, todellinen työmies, minulle riittäisi että saisin X euroa tunnissa, en kaipaa lomarahoja, pekkasia, sairauslomia, palkallisia vapaita jne....

        Ja jos firma/palkka ei miellytä, en ruikuta pomolle/netissä vaan lähden menemään :)

        Oletkos taas se meidän maitomies kun noin pal pännii? kenties taas tulossa "joka kolmas viikonloppu" ja joudut lauanatainakin töihin? noh lähde vittuun sieltä jos noinpaljon pännii


      • dhjskkakakakaak
        Bussissa kirjoitti:

        Totta, isoja autoja on parempi ajaa! Paljon paremmat penkkien yms. säätömahdollisuudet esim 18-26 tonnissa. Lisäksi pakko pitää taukoa 4,5 tunnin ajon jälkeen jne.

        Mutta olen sellainen töymies että jos pyydetään ajamaan pakulla pitkälenkki, niin minähän ajan, ja en lorveksi huoltoasemilal tms. vaan teen töitä rahan eteen .)

        Kun ajelen töissä kuorma-autolla omaa lenkkiä niin tauot tulee pidettyä lastausten ja purkujen yhteyksissä. Meillä ei tunneta "taukoja" tai "palkattomia taukoja" vaan palkka koko työajalta

        NohJaNoh

        11.1.2016 18:27

        Outohahmo kirjoitti:

        Kuorma-auto puolella nimimerkillä Bussissa. Käsittämätön hahmo. Mistä näitä tulee?

        Näitä tulee katkeruuden markkinoilta. Mies on katkeraakin katkerampi, posiitiivinen ajattelu on hänelle täysin vierasta. Jos ei löydä mistään koskaan mitään hyvää, kaikki on hänen mielestään päin v***ua, kukaan ei tee mitään oikein, taksit maksavat palkkansa kuskeilleen väärin, jättävät työnantamaksut maksamatta, eivät maksa kesälomakorvauksia, eivät anna alennuksia töitä tehdessään etc etc etc ja jne jne jne. Mitä hyvää tuollaiselta voi odottaa? Jos edes hieman pyrkisi positiiviseen ajatteluun, löytäisi edes jostain jotain hyvää, mutta kun ei. Tällaista saamme sitten täällä lukea, valitettavasti. Jos hän herjaisi yhden kerran, ei, saamme lukea samaa tekstiä kuukaudesta toiseen, välillä nimimerkkiä vaihtaen. Käy myös esim. kuorma-autopuolella valittamassa, kuormakuskit on täysin kyllästyneet tähän tyyppiin. Tällaista on tulos, kun mielenterveyspotilaat laitetaan avohoitoon. Voi voi, en muuta osaa sanoa, sääli on sairautta, sääli...


      • TuomasÄläValehteleTaasen
        Bussissa kirjoitti:

        Takseista en ole sanaakaan puhunut :)

        Ja kyllä, todellinen työmies, minulle riittäisi että saisin X euroa tunnissa, en kaipaa lomarahoja, pekkasia, sairauslomia, palkallisia vapaita jne....

        Ja jos firma/palkka ei miellytä, en ruikuta pomolle/netissä vaan lähden menemään :)

        Oletkos taas se meidän maitomies kun noin pal pännii? kenties taas tulossa "joka kolmas viikonloppu" ja joudut lauanatainakin töihin? noh lähde vittuun sieltä jos noinpaljon pännii

        Älä valehtele taas Tuomas.


      • TuomasÄläValehteleTaasen kirjoitti:

        Älä valehtele taas Tuomas.

        Ei muutakuin rustaamaan pomolle "täten irtisanon työsuhteeni..."

        Auttaa kummasti, etenkin jos oot YTK:n jäsen


      • MenePäivystykseen
        Bussissa kirjoitti:

        Ei muutakuin rustaamaan pomolle "täten irtisanon työsuhteeni..."

        Auttaa kummasti, etenkin jos oot YTK:n jäsen

        Käyppä päivystyksessä. Osoitehan on sulle tuttu.


      • MenePäivystykseen kirjoitti:

        Käyppä päivystyksessä. Osoitehan on sulle tuttu.

        käväsepä sä Salossa (sehän on sulle tuttu) palauttamassa avaimet ja polttoainekortti ja sitten työkkärissä ilmottautumassa työttämäksi ja sitten YTK:N/AKT:n sivuilla :)

        Sen jälkeen alkoon tai viroon, se helpottaa


      • 140cmBussissaÄäliö
        Bussissa kirjoitti:

        käväsepä sä Salossa (sehän on sulle tuttu) palauttamassa avaimet ja polttoainekortti ja sitten työkkärissä ilmottautumassa työttämäksi ja sitten YTK:N/AKT:n sivuilla :)

        Sen jälkeen alkoon tai viroon, se helpottaa

        Kääpiöhomo se siinä yrittää olla kovinkin nokkela. Kuinka Tuomas näet autosta ulos kun olet kertonut useasti olevasi 140 cm. Tuo nimimerkkisi, yksi niistä, kääpiöhomo kyllä kuvaa hyvin älyäsi. Ottiko päivystys sut sisään?


      • 140cmBussissaÄäliö kirjoitti:

        Kääpiöhomo se siinä yrittää olla kovinkin nokkela. Kuinka Tuomas näet autosta ulos kun olet kertonut useasti olevasi 140 cm. Tuo nimimerkkisi, yksi niistä, kääpiöhomo kyllä kuvaa hyvin älyäsi. Ottiko päivystys sut sisään?

        Mikä Tuomas? nyt sekoitat mut johonkin. Luuletko tietäväsi mun nimen? Firman :)

        Ja kyllä, olen pikkunen ja tykkään touhuta muiden 14-16v poikien kanssa mielummin kuin ikäisteni


      • VoiKunAhistaaTuomasta
        Bussissa kirjoitti:

        Mikä Tuomas? nyt sekoitat mut johonkin. Luuletko tietäväsi mun nimen? Firman :)

        Ja kyllä, olen pikkunen ja tykkään touhuta muiden 14-16v poikien kanssa mielummin kuin ikäisteni

        Pakettiautomaatti, pankkiautomaatti, SiSuMäättä, KääpiöHomo, ViestipuuTaiSattuu, Bussissa jne= kaikki jäljet johtavat samaan geenialtaan matalanpäähän. Sinne Runosmäen kujanpäähän, Tuomas. Sinuun.

        Sama pedofiili vauhdissa jälleen. Ylläpito tehkää jotain.


      • hjjjkll6543

      • VoiKunAhistaaTuomasta kirjoitti:

        Pakettiautomaatti, pankkiautomaatti, SiSuMäättä, KääpiöHomo, ViestipuuTaiSattuu, Bussissa jne= kaikki jäljet johtavat samaan geenialtaan matalanpäähän. Sinne Runosmäen kujanpäähän, Tuomas. Sinuun.

        Sama pedofiili vauhdissa jälleen. Ylläpito tehkää jotain.

        AI että kun ahdistaa? Nyt rustaamaan kirjettä pomolle että panee irtisanomisajan menemään, kyllä se siitä helpottaa


      • ÄläRustaaJatkaHoitoa
        Bussissa kirjoitti:

        AI että kun ahdistaa? Nyt rustaamaan kirjettä pomolle että panee irtisanomisajan menemään, kyllä se siitä helpottaa

        Senkus rustaat, sun ahdistus on kyllä ollut jo luettavissa pitkään. Ihan mielenkiinnosta kysyn kenelle pomolle kirjoitat kirjeen? Mistä irtisanoudut? Ethän sinä ole tehnyt päivääkään töitä. Älä nyt ainakaan hoidosta irtisanoudu, se ei ainakaan sun tilannetta helpota. Pimeään päin olet ollut jo matkalla pitkään.


      • ÄläRustaaJatkaHoitoa kirjoitti:

        Senkus rustaat, sun ahdistus on kyllä ollut jo luettavissa pitkään. Ihan mielenkiinnosta kysyn kenelle pomolle kirjoitat kirjeen? Mistä irtisanoudut? Ethän sinä ole tehnyt päivääkään töitä. Älä nyt ainakaan hoidosta irtisanoudu, se ei ainakaan sun tilannetta helpota. Pimeään päin olet ollut jo matkalla pitkään.

        Minä rustasin jo, ja muutamaan paikkaan en edes mennyt "kokeilemaan" onnea :D :D

        Tee sä sama, taitaa olla sulla tulossa taas 1 päivän viikoloppu ku noin ahdistaa


      • NohNohNoh
        Bussissa kirjoitti:

        Minä rustasin jo, ja muutamaan paikkaan en edes mennyt "kokeilemaan" onnea :D :D

        Tee sä sama, taitaa olla sulla tulossa taas 1 päivän viikoloppu ku noin ahdistaa

        Sähköhommat loppui sulta sitten? Buuuuuuuuuuuuuuaaaaaaaaaaaaah. TaksiEsa bussissa kääpiöhomon kanssa viestipuutaisattuu simppeliä eiks jep.


      • HyväET

        Onko tämä Bussissa hyypiö ihan normaali ihminen? Ei ymmärrä edes aloittajan kysymystä. Kysyttiin paljonko on ajettuja kilometrejä? Tämä neropatti vataa keksimänsä keikan pituuden. Tyhmä saa olla mutta että on noin helvetin tyhmä niin se on jo laitonta.


      • NohNohNoh kirjoitti:

        Sähköhommat loppui sulta sitten? Buuuuuuuuuuuuuuaaaaaaaaaaaaah. TaksiEsa bussissa kääpiöhomon kanssa viestipuutaisattuu simppeliä eiks jep.

        NOh noh nohnoh!!! Rauhotus nyt ja kirjettä pomolle että lopetat, se helpottaa


      • MenePäivystykseen
        Bussissa kirjoitti:

        NOh noh nohnoh!!! Rauhotus nyt ja kirjettä pomolle että lopetat, se helpottaa

        Runosmäen satuilija vauhdissa.


      • MenePäivystykseen kirjoitti:

        Runosmäen satuilija vauhdissa.

        Noh nyt kirjettä pomolle menemään. Sulla tais selvästikin olla taas se 1 päivänen viikoloppu ku noinpal pännii :D


      • Ggggaaaaaaaayyyyyyys
        Bussissa kirjoitti:

        Noh nyt kirjettä pomolle menemään. Sulla tais selvästikin olla taas se 1 päivänen viikoloppu ku noinpal pännii :D

        Sulla se on ikuinen vapaa. Ei töitä missään. Eikä tule olemaan.


      • Ikävä kyllä pakko tehdä välillä töitä :( Muuten loppuu YTK:n päivät kesken joskus :D

        Kokeile säkin vaikkapa systeemia 2 5 eli 2 päivää viikossa töitä ja 5 vapaata, se auttaa!


      • HoitoonMarsMars
        Bussissa kirjoitti:

        Ikävä kyllä pakko tehdä välillä töitä :( Muuten loppuu YTK:n päivät kesken joskus :D

        Kokeile säkin vaikkapa systeemia 2 5 eli 2 päivää viikossa töitä ja 5 vapaata, se auttaa!

        Kokeile nyt sitä päivystystä, ihan oman itsesi takia. Jos saisit sieltä apua noihin harhoihisi. Päivääkään et ole töitä tehnyt mitä nyt sähkömieheneä, kuorma-autokuljettajana, karaokejuontajana, dj:nä, taksinkuljettajana, pakukuskina jne.

        Todellinen Runosmäen moniosaaja....


      • terveisiäTutulle
        Bussissa kirjoitti:

        Mikä Tuomas? nyt sekoitat mut johonkin. Luuletko tietäväsi mun nimen? Firman :)

        Ja kyllä, olen pikkunen ja tykkään touhuta muiden 14-16v poikien kanssa mielummin kuin ikäisteni

        minä luulen tietäväsi sinun nimesi. en silti sitä julkaise enkä häiriköi.


      • ertyuiopå

        "...Pisin yhtäjaksoinen reissu ilman pidempiä taukoja 2400 kilsaa...."

        onpa kova suoritus, 1500 km olis ollu kova juttu


      • HoitoonMarsMars kirjoitti:

        Kokeile nyt sitä päivystystä, ihan oman itsesi takia. Jos saisit sieltä apua noihin harhoihisi. Päivääkään et ole töitä tehnyt mitä nyt sähkömieheneä, kuorma-autokuljettajana, karaokejuontajana, dj:nä, taksinkuljettajana, pakukuskina jne.

        Todellinen Runosmäen moniosaaja....

        Noh noh noh noh! Nyt kirjettä menemään pomolle että panee irtisanomisajan juoksemaan, se helpottaa, usko pois!


      • 546377777772
        Bussissa kirjoitti:

        Noh noh noh noh! Nyt kirjettä menemään pomolle että panee irtisanomisajan juoksemaan, se helpottaa, usko pois!

        Tietääkö joku onko tuo Ammattiautoilija sinkku, voisin iskeä sen itselleni, tuntuu olen paljon samaa minun kanssa. etenkin tän päivän iltasanomien jälkeen.

        Molemmat ajaa työkseen paketti- (ja kuorma)-autoja

        Molemmat ilmoittanut noin 3kk sitten kiistävänsä sakon

        Molemmat sitä mieltä että pelkkä huomautus olisi tullut KAIKILLE halvemmaksi

        Lisäksi hän oli kiistänyt ylinopeuden samoilla perusteilla kuin minä ajoin, eli suuri auton paino, vankka ajokemus, varovainen ajotapa

        Lisäksi kapula josta hän oli oikeudessa näyttänyt oli Motorola MC55, eli sama josta minä olen välillä höpötellyt.

        Ja kaiken kukkuraksi vieläpä laitteen ohjelmasta KTKL2 myös minä olen joskus maininnut sanasen...

        Ai että ku pääsis tappelemaan ja sen perään sovintoseksiä tommosen pojan kaa, meillä vois olla palo.... ".

        Siinä Nolo Sika-nimimerkillä kirjoitettua paskaa ja samoista asioista Bussissa myös kirjoittelee nykyisellä nimimerkillään.


      • 546377777772 kirjoitti:

        Tietääkö joku onko tuo Ammattiautoilija sinkku, voisin iskeä sen itselleni, tuntuu olen paljon samaa minun kanssa. etenkin tän päivän iltasanomien jälkeen.

        Molemmat ajaa työkseen paketti- (ja kuorma)-autoja

        Molemmat ilmoittanut noin 3kk sitten kiistävänsä sakon

        Molemmat sitä mieltä että pelkkä huomautus olisi tullut KAIKILLE halvemmaksi

        Lisäksi hän oli kiistänyt ylinopeuden samoilla perusteilla kuin minä ajoin, eli suuri auton paino, vankka ajokemus, varovainen ajotapa

        Lisäksi kapula josta hän oli oikeudessa näyttänyt oli Motorola MC55, eli sama josta minä olen välillä höpötellyt.

        Ja kaiken kukkuraksi vieläpä laitteen ohjelmasta KTKL2 myös minä olen joskus maininnut sanasen...

        Ai että ku pääsis tappelemaan ja sen perään sovintoseksiä tommosen pojan kaa, meillä vois olla palo.... ".

        Siinä Nolo Sika-nimimerkillä kirjoitettua paskaa ja samoista asioista Bussissa myös kirjoittelee nykyisellä nimimerkillään.

        Empä kirjoittele kuin tällä nimellä :) Sovitaan että jatkat arvostelua kun uskallat itsekin rekisteörityä :)


      • 5656565656565
        Bussissa kirjoitti:

        Empä kirjoittele kuin tällä nimellä :) Sovitaan että jatkat arvostelua kun uskallat itsekin rekisteörityä :)

        Bussissa
        10.11.2015 18:30
        Totta. Välillä tulee kirjoiteltua kovassakin kännissä :) Mutta usko pois. Lääkkeet ei vähennä tai kovenna sekavuutta. Ne on ihan neutraalia kamaa... kato vaikka jostain lääkärikirjasta ton aineen haittavaikutukset

        Ainut haittavaikutus on tahattomat erktiot, mutta seki vaan hyvä juttu kun tapailee söpöi poikii ja tyttöi <3
        Bussissa
        23.2.2016 21:08
        gdhsjkkaka kirjoitti: Sairas! Hakeudu hoitoon.
        Bussissa
        Vois hakeutuuki. Tänään ajattelin riipasta kovat kännit koska heräsin vatsa äsken ja viikolopuksi töitä.

        Ajattelin koittaa jos toi naapurin 2000 syntynyt poika antais vähä hoitoo mul :)
        Bussissa

        24.2.2016 8:22
        lukkojentaatommonen kirjoitti: hohhoijaa, mielenvikainen, lukkojen taakse kuuluisit.
        Bussissa
        Saatan joutuakin lukkojen taakse meinaan 2.3 tulee mulle voimaan etsintäkuulutus, toki ei ne pitkäksi aikaa mau vangitse

        Ja mielenvikaisuuden todistanut majuri Johan Nordling vapauttamalla mut armeijasta syyllä F60.0
        Bussissa

        25.2.2016 12:12
        Seksuaaliterapeutti kirjoitti: Sinulla tuo skenaario on mahdollinen 13 vuoden päästä. Lisäksi siihen tarvittaisiin se nainen.
        Bussissa
        Ei oikeastaan, itse olin kamala runkkari jo 12-13 vuotiaana ja haaveilin muista pojista ja tytöist :D


      • 5656565656565 kirjoitti:

        Bussissa
        10.11.2015 18:30
        Totta. Välillä tulee kirjoiteltua kovassakin kännissä :) Mutta usko pois. Lääkkeet ei vähennä tai kovenna sekavuutta. Ne on ihan neutraalia kamaa... kato vaikka jostain lääkärikirjasta ton aineen haittavaikutukset

        Ainut haittavaikutus on tahattomat erktiot, mutta seki vaan hyvä juttu kun tapailee söpöi poikii ja tyttöi <3
        Bussissa
        23.2.2016 21:08
        gdhsjkkaka kirjoitti: Sairas! Hakeudu hoitoon.
        Bussissa
        Vois hakeutuuki. Tänään ajattelin riipasta kovat kännit koska heräsin vatsa äsken ja viikolopuksi töitä.

        Ajattelin koittaa jos toi naapurin 2000 syntynyt poika antais vähä hoitoo mul :)
        Bussissa

        24.2.2016 8:22
        lukkojentaatommonen kirjoitti: hohhoijaa, mielenvikainen, lukkojen taakse kuuluisit.
        Bussissa
        Saatan joutuakin lukkojen taakse meinaan 2.3 tulee mulle voimaan etsintäkuulutus, toki ei ne pitkäksi aikaa mau vangitse

        Ja mielenvikaisuuden todistanut majuri Johan Nordling vapauttamalla mut armeijasta syyllä F60.0
        Bussissa

        25.2.2016 12:12
        Seksuaaliterapeutti kirjoitti: Sinulla tuo skenaario on mahdollinen 13 vuoden päästä. Lisäksi siihen tarvittaisiin se nainen.
        Bussissa
        Ei oikeastaan, itse olin kamala runkkari jo 12-13 vuotiaana ja haaveilin muista pojista ja tytöist :D

        " Sovitaan että jatkat arvostelua kun uskallat itsekin rekisteörityä :)"

        Pe pe pe pelottaako???


      • SMäättäSisuMäättä
        Bussissa kirjoitti:

        " Sovitaan että jatkat arvostelua kun uskallat itsekin rekisteörityä :)"

        Pe pe pe pelottaako???

        Voi meidän pientä. Suoli24 palstan yksinäinen avokki. Valehtelun erikoismies eiku poika. Maaninen vaihe taas menossa, tosin jatkunut jo pitkään.

        Sovitaan nyt niin että menet sinne mielenterveystoimistoon heti aamulla. Olet todellakin avun tarpeessa. Nykyaikainen lääketiede on varsin kehittynyttä joten ehkä ja toivottavasti sinulle löytyy oikea lääkitys. Jos ei löydy niin kyllä sinulle aina paikka suljetulta löytyy.

        Miksi kaikki ovat sinua vastaan? Lue noita jätöksiäsi täältä niin ratkaisu löytyy. Joka paikassa laukomassa typeryyksiä ja suoltamassa valeita. Päivästä toiseen.

        Saat ilmeisesti jotain valtavaa tyydytystä jutuistasi. Hakkaat ilmeisesti lapaseen jokaisen juttusi jälkeen. Nyt sinne hoitoon ja äkkiä.


      • SMäättäSisuMäättä kirjoitti:

        Voi meidän pientä. Suoli24 palstan yksinäinen avokki. Valehtelun erikoismies eiku poika. Maaninen vaihe taas menossa, tosin jatkunut jo pitkään.

        Sovitaan nyt niin että menet sinne mielenterveystoimistoon heti aamulla. Olet todellakin avun tarpeessa. Nykyaikainen lääketiede on varsin kehittynyttä joten ehkä ja toivottavasti sinulle löytyy oikea lääkitys. Jos ei löydy niin kyllä sinulle aina paikka suljetulta löytyy.

        Miksi kaikki ovat sinua vastaan? Lue noita jätöksiäsi täältä niin ratkaisu löytyy. Joka paikassa laukomassa typeryyksiä ja suoltamassa valeita. Päivästä toiseen.

        Saat ilmeisesti jotain valtavaa tyydytystä jutuistasi. Hakkaat ilmeisesti lapaseen jokaisen juttusi jälkeen. Nyt sinne hoitoon ja äkkiä.

        " Sovitaan että jatkat arvostelua kun uskallat itsekin rekisteörityä :)"

        Poikaa vähän ahdista aja pelottaa :) Ei se mitään, vähän rohkeutta, ota vaikkapa rohkasuryyppy, kyllä se siitä :)


    • vaarikiito

      Tää on sittenkin vähä-älyisten palsta.40v alalla huomas myös.

      • totmoospes

        Meillä pyöräkuormaaja käynyt 38000h tyhjäkäyntiä


    • renkipoikuli

      Mulla 730 heppasessa Ärrässä 1100km. Isäntä laitto uuven veturin mullen ajoon, nääs. Mullehan se talon uusin veturi aina tulee, nääs.

    • Välimallin_rahtari

      Kuka perkele niitä laskee ja mitenkä ees lasketaan? Ei kiinnosta tämä saatanan paska niin paljoa että tarviis ruveta kilometreillä keulimaan. 8 vuotta oon hämmentäny eikä mitään hajua.

    • ite-ajan-12oookm.v

      siis aloittajalla 4 miljoonaa km, se on 30 vuoden aikana ja 1600 tuntia vuodessa 40 tuntia viikossa ajoa, keskinopeus 83 km tunnissa.

      aika kova mimmi, ei oikea mies noin paljon valehtele.

    • rahtimimmi

      on niitä tullu40 vuoden aikana.Pisin on ajovuoron aikana 700 kilsaa taukoinen.pitkä sivu.purkusivut jää vähemmälle ajovuoron aikana.noin vuodessa.100000.kertaa 40 vuotta.voi olla vähän ylä kanttiin ei oikein enään tarkasti muista,mutta reitin pää oli usein sodankylä,jonkun kerran ivalo joskus nuorgam.auto oli kontti yhdistelmä.kai joku ajo narkoomaani ajaa vuodessa paljon enemmän,koska asuu autossa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      140
      10192
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      53
      2944
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      204
      2769
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2097
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1858
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1679
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1577
    8. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1566
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1358
    Aihe