Distrohelvetti valloillaan

Distrohelvettiä

Ohessa listattuna yleisimmät tubuttimet ja niiden jakeluversiot http://dy.fi/6gt

17

51

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Monia-puuttuu-tuosta

      Tuossa on vain yleisimmät tubuttimet, listasta puuttuu esim. kaikki realtime-variaatiot joita tuputettiin erilaisiin laitteisiin. NT 3.5:n realtime-variaatiota esim. tuputettiin työstökoneiden ohjauksiin, lopputuloksena firman ainoat työstökoneet joiden ohjaus kaatui kerran-pari viikossa, vieressä Unix-pohjaisilla ohjauksilla olevat toimivat nikottelematta vuosia.

    • Toimimattomattubuttimet

      Eikä ensimmäistäkään toimivaa tubutinta kaikkien näiden vuosien jälkeen....

    • Perusteet-haltuun

      Ja taas osaamaton linkitteli Windowsin jakeluihin ja puhuu Linuxista, hohhoijakkaa.

      • Tubuttimesta eli Windowsistahan siinä lukee, ei sanallakaan Linuxista.


      • Perusteet-haltuun
        Tri.Kerkko.Koni kirjoitti:

        Tubuttimesta eli Windowsistahan siinä lukee, ei sanallakaan Linuxista.

        Tubutin on linux, eli lukee oikein selvästi.
        Onko Jallulla lukihäiriö?



      • Tubutin-Linuks-tubutin
        Tri.Kerkko.Koni kirjoitti:

        Windows on tubutin, sillä Windowsia tubutetaan ankarasti.

        http://i1-news.softpedia-static.com/images/news2/microsoft-shows-how-to-hide-the-get-windows-10-app-and-block-the-upgrade-498616-2.jpg

        Jos tuo ei ole tubutusta, niin ei sitten mikään.

        Mitta Linux on aina ollut tubutin nimellä kulkeva rypistys, ei se siitä muuksi muutu vaikka sinä niin kuvittelet.
        https://m.youtube.com/watch?v=ZRBC25QBzAw


      • Tubutin-windows-witutin
        Tubutin-Linuks-tubutin kirjoitti:

        Mitta Linux on aina ollut tubutin nimellä kulkeva rypistys, ei se siitä muuksi muutu vaikka sinä niin kuvittelet.
        https://m.youtube.com/watch?v=ZRBC25QBzAw

        MS on tubuttanut windowsiaan jo vuodesta -85 ja niille ketkä sen ovat joutuneet pakolla ostamaan pc:nsä mukana sen nimi on tietysti tubutin.

        Heille taas ketkä windowsia joutuvat päivittäin käyttämään se on ikuinen vitutuksen aihe ja siitä peräisin nimi witutin.

        Linuxilla ei ole, ei ole ollut eikä tule olemaan mitään tekemistä tubuttimen kanssa. On valitettavaa että yksi kiljulla ja sinolilla päänsä pehmittänyt witutinvajakki levittää valheita tästä asiasta tällä palstalla.


      • Vain_linuks_tubutin

        Pitää kuitenkin muistaa, että käyttöjärjestelmän osto on jokaisen oma asia! Karvahattukin sen itse todisti - ei ole pakko kenenkään sitä ostaa tai asentaa - voi olla ilman tai sitten mennä jollakin tubuttimella tai muilla linukseilla......†


      • Tubutin-Linuks-tubutin kirjoitti:

        Mitta Linux on aina ollut tubutin nimellä kulkeva rypistys, ei se siitä muuksi muutu vaikka sinä niin kuvittelet.
        https://m.youtube.com/watch?v=ZRBC25QBzAw

        Sinä kuvittelet ja intän, minä taas perustelin, miksi Windows on tubutin.


    • tubutin_vakoilee

      Windows on pahimman luokan tubutin, kuten olemme jo niin monesti todenneetkin.

      • Tarkkuutta_termeihin

        Mutta pitää kuitenkin muistaa, että vain linuks on tubutin....†
        Windows on tietokoneen k ä y t t ö j ä r j e s t e l m ä !


      • ubutubu

        Windows todettiin myös yleisöäänestyksessä tubuttimeksi.


      • Tubutin-Haittaohjelma
        Tarkkuutta_termeihin kirjoitti:

        Mutta pitää kuitenkin muistaa, että vain linuks on tubutin....†
        Windows on tietokoneen k ä y t t ö j ä r j e s t e l m ä !

        Windows oli joskus aiemmin tietokoneen käyttöjärjestelmä, ennenkuin siitä tuli koneisiin ylivoimaisesti eniten pesiytynyt haittaohjelma.


    • Tubutin-Windows-tubuttaa
      • Tubutin-Windows-tubuttaa

        Tubuttaja ja vain tubuttaja on tubutin .... !


    • Epäonnistunutwindows

      Maailman tubutetuin tuote on tietysti ms tubutin. Ms tubuttaisi rojujaan vaikka leivänpaahtimeen jos saisi toimimaan. Edellinen yritys ms:ltä windows pohjaisesta leivänpaahtimesta poltti koko talon.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      726
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      279
      686
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      614
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe