Ohessa listattuna yleisimmät tubuttimet ja niiden jakeluversiot http://dy.fi/6gt
Distrohelvetti valloillaan
17
51
Vastaukset
- Monia-puuttuu-tuosta
Tuossa on vain yleisimmät tubuttimet, listasta puuttuu esim. kaikki realtime-variaatiot joita tuputettiin erilaisiin laitteisiin. NT 3.5:n realtime-variaatiota esim. tuputettiin työstökoneiden ohjauksiin, lopputuloksena firman ainoat työstökoneet joiden ohjaus kaatui kerran-pari viikossa, vieressä Unix-pohjaisilla ohjauksilla olevat toimivat nikottelematta vuosia.
- Toimimattomattubuttimet
Eikä ensimmäistäkään toimivaa tubutinta kaikkien näiden vuosien jälkeen....
- Perusteet-haltuun
Ja taas osaamaton linkitteli Windowsin jakeluihin ja puhuu Linuxista, hohhoijakkaa.
- Perusteet-haltuun
Tri.Kerkko.Koni kirjoitti:
Tubuttimesta eli Windowsistahan siinä lukee, ei sanallakaan Linuxista.
Tubutin on linux, eli lukee oikein selvästi.
Onko Jallulla lukihäiriö? Perusteet-haltuun kirjoitti:
Tubutin on linux, eli lukee oikein selvästi.
Onko Jallulla lukihäiriö?Windows on tubutin, sillä Windowsia tubutetaan ankarasti.
http://i1-news.softpedia-static.com/images/news2/microsoft-shows-how-to-hide-the-get-windows-10-app-and-block-the-upgrade-498616-2.jpg
Jos tuo ei ole tubutusta, niin ei sitten mikään.- Tubutin-Linuks-tubutin
Tri.Kerkko.Koni kirjoitti:
Windows on tubutin, sillä Windowsia tubutetaan ankarasti.
http://i1-news.softpedia-static.com/images/news2/microsoft-shows-how-to-hide-the-get-windows-10-app-and-block-the-upgrade-498616-2.jpg
Jos tuo ei ole tubutusta, niin ei sitten mikään.Mitta Linux on aina ollut tubutin nimellä kulkeva rypistys, ei se siitä muuksi muutu vaikka sinä niin kuvittelet.
https://m.youtube.com/watch?v=ZRBC25QBzAw - Tubutin-windows-witutin
Tubutin-Linuks-tubutin kirjoitti:
Mitta Linux on aina ollut tubutin nimellä kulkeva rypistys, ei se siitä muuksi muutu vaikka sinä niin kuvittelet.
https://m.youtube.com/watch?v=ZRBC25QBzAwMS on tubuttanut windowsiaan jo vuodesta -85 ja niille ketkä sen ovat joutuneet pakolla ostamaan pc:nsä mukana sen nimi on tietysti tubutin.
Heille taas ketkä windowsia joutuvat päivittäin käyttämään se on ikuinen vitutuksen aihe ja siitä peräisin nimi witutin.
Linuxilla ei ole, ei ole ollut eikä tule olemaan mitään tekemistä tubuttimen kanssa. On valitettavaa että yksi kiljulla ja sinolilla päänsä pehmittänyt witutinvajakki levittää valheita tästä asiasta tällä palstalla. - Vain_linuks_tubutin
Pitää kuitenkin muistaa, että käyttöjärjestelmän osto on jokaisen oma asia! Karvahattukin sen itse todisti - ei ole pakko kenenkään sitä ostaa tai asentaa - voi olla ilman tai sitten mennä jollakin tubuttimella tai muilla linukseilla......†
Tubutin-Linuks-tubutin kirjoitti:
Mitta Linux on aina ollut tubutin nimellä kulkeva rypistys, ei se siitä muuksi muutu vaikka sinä niin kuvittelet.
https://m.youtube.com/watch?v=ZRBC25QBzAwSinä kuvittelet ja intän, minä taas perustelin, miksi Windows on tubutin.
- tubutin_vakoilee
Windows on pahimman luokan tubutin, kuten olemme jo niin monesti todenneetkin.
- Tarkkuutta_termeihin
Mutta pitää kuitenkin muistaa, että vain linuks on tubutin....†
Windows on tietokoneen k ä y t t ö j ä r j e s t e l m ä ! - ubutubu
Windows todettiin myös yleisöäänestyksessä tubuttimeksi.
- Tubutin-Haittaohjelma
Tarkkuutta_termeihin kirjoitti:
Mutta pitää kuitenkin muistaa, että vain linuks on tubutin....†
Windows on tietokoneen k ä y t t ö j ä r j e s t e l m ä !Windows oli joskus aiemmin tietokoneen käyttöjärjestelmä, ennenkuin siitä tuli koneisiin ylivoimaisesti eniten pesiytynyt haittaohjelma.
- Tubutin-Windows-tubuttaa
Todisteita on rutkasti siitä, että Windows se vain tubuttaa:
http://www.digitoday.fi/data/2016/03/24/microsoft-tuputtaa-windows-10ta-uudella-ja-arveluttavalla-tavalla/20163279/66- Tubutin-Windows-tubuttaa
Tubuttaja ja vain tubuttaja on tubutin .... !
- Epäonnistunutwindows
Maailman tubutetuin tuote on tietysti ms tubutin. Ms tubuttaisi rojujaan vaikka leivänpaahtimeen jos saisi toimimaan. Edellinen yritys ms:ltä windows pohjaisesta leivänpaahtimesta poltti koko talon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90825
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20769- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet116519