sunny beachin ja kultahietikkon erot

MInttuliinii

moi .onko sunny beachilla ja kultahietikolla paikkana suurta eroa. olen käynyt 4 kertaa kultahietikolla ja kerran albenassa ,mutta albenasta en tykännyt.ensi kesänä ajattelin mennä sunny beachille kertokaa paikan plussat ja miinukset ja onko paikka paljonkin isompi kuin kultahietikko.T.minttu

4

359

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nazdrave

      No onhan se SB selvästi isompi paikka, mutta molemmat paikat kolunneena pidän Kulta-Hietikkoa miellyttävämpänä paikkana. Se on vehreämpi, vähän korkeuserojakin (ei niin hotellipeltomainen), eikä ehkä niin rankka pelkkä nuorison bile-mesta. -Itse en kyllä enää viitsisi mennä kumpaankaan paikkaan vaan ennemmin johonkin rannikon pienistä paikoista, joissa myös paikallis-asutusta enemmän ja myös hintatasokin edullisempi kuin isoissa turistikeskuksissa missä tuppaa olemaan sitä kuuluisaa "lapin lisää". -Mainitsemasi Albena todellakin on aika tylsä paikka.

    • SBllä

      Kultahietikolla olen käynyt 1x. Albenassa en kertaakaan. Sunny Beachillä olen käynyt suunnilleen 8 kertaa. Ja sinne taas tulevana sesonkina.
      SB on isompi ja monipuolisempi. Mulle Kultahietikko oli liian pieni ja sellainen päivässä nähty. Ihan kiva loma siellä tuli vietettyä. Hyvät säät ja edullista ruokaa ja sitä rentoutumista.
      SB tarjoaa enemmän,laaja alue nähtävää ja koettavaa. Rauhallisia alueita, mutta lyhyen matka päässä keskustan meno ja metelipaikoista.
      Usean reissun ajalta on otettu eri hotelleja (joku ollut monesti) eri alueilta. Ja olemem matkustaneet eri kokoonpanoilla. Aina on kohde tarjonnut sitä kiinnostavuutta.
      Lyhyt lento
      tarjouksesta saa todella edullisesti pakettimatkan (ei äkkilähtö vaan monta kk etukäteen).
      edullinen kohde
      - lyhyt sesonki (pakettimatkoille)

    • fkijte

      Kultahietikon etu on siinä ,että sieltä on lyhyempi matka Varnaan ,joka on mielenkiintoisempi kuin Burgas ,joka on Siunny Beachin lähellä.

    • neula

      OLET VARMAAN IÄLTÄSI NUORI JOTEN PIDÄT VARMAAN SB.STÄ .ONHAN SB SUUREMPI JA LAAJEMPI ALUEELTAAN.JA JOS PIDÄT SHOPPAILUSTA YHTÄÄN NIIN SB.LTÄ HYVÄTASOISET HUPPARIT JA T-PAIDAT HALVALLA MUKAAN.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      54
      3683
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      166
      2297
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2009
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1884
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      398
      1306
    6. 80
      1215
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      135
      1104
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1030
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      980
    Aihe