sunny beachin ja kultahietikkon erot

MInttuliinii

moi .onko sunny beachilla ja kultahietikolla paikkana suurta eroa. olen käynyt 4 kertaa kultahietikolla ja kerran albenassa ,mutta albenasta en tykännyt.ensi kesänä ajattelin mennä sunny beachille kertokaa paikan plussat ja miinukset ja onko paikka paljonkin isompi kuin kultahietikko.T.minttu

4

428

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nazdrave

No onhan se SB selvästi isompi paikka, mutta molemmat paikat kolunneena pidän Kulta-Hietikkoa miellyttävämpänä paikkana. Se on vehreämpi, vähän korkeuserojakin (ei niin hotellipeltomainen), eikä ehkä niin rankka pelkkä nuorison bile-mesta. -Itse en kyllä enää viitsisi mennä kumpaankaan paikkaan vaan ennemmin johonkin rannikon pienistä paikoista, joissa myös paikallis-asutusta enemmän ja myös hintatasokin edullisempi kuin isoissa turistikeskuksissa missä tuppaa olemaan sitä kuuluisaa "lapin lisää". -Mainitsemasi Albena todellakin on aika tylsä paikka.

• SBllä

Kultahietikolla olen käynyt 1x. Albenassa en kertaakaan. Sunny Beachillä olen käynyt suunnilleen 8 kertaa. Ja sinne taas tulevana sesonkina.
      SB on isompi ja monipuolisempi. Mulle Kultahietikko oli liian pieni ja sellainen päivässä nähty. Ihan kiva loma siellä tuli vietettyä. Hyvät säät ja edullista ruokaa ja sitä rentoutumista.
      SB tarjoaa enemmän,laaja alue nähtävää ja koettavaa. Rauhallisia alueita, mutta lyhyen matka päässä keskustan meno ja metelipaikoista.
      Usean reissun ajalta on otettu eri hotelleja (joku ollut monesti) eri alueilta. Ja olemem matkustaneet eri kokoonpanoilla. Aina on kohde tarjonnut sitä kiinnostavuutta.
      Lyhyt lento
      tarjouksesta saa todella edullisesti pakettimatkan (ei äkkilähtö vaan monta kk etukäteen).
      edullinen kohde
      - lyhyt sesonki (pakettimatkoille)

• fkijte

Kultahietikon etu on siinä ,että sieltä on lyhyempi matka Varnaan ,joka on mielenkiintoisempi kuin Burgas ,joka on Siunny Beachin lähellä.

• neula

OLET VARMAAN IÄLTÄSI NUORI JOTEN PIDÄT VARMAAN SB.STÄ .ONHAN SB SUUREMPI JA LAAJEMPI ALUEELTAAN.JA JOS PIDÄT SHOPPAILUSTA YHTÄÄN NIIN SB.LTÄ HYVÄTASOISET HUPPARIT JA T-PAIDAT HALVALLA MUKAAN.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      119
      7516
    2. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      75
      6402
    3. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      5234
    4. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      52
      4555
    5. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      49
      4246
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      228
      4130
    7. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      44
      4035
    8. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      28
      3918
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      58
      3070
    10. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      48