sunny beachin ja kultahietikkon erot

MInttuliinii

moi .onko sunny beachilla ja kultahietikolla paikkana suurta eroa. olen käynyt 4 kertaa kultahietikolla ja kerran albenassa ,mutta albenasta en tykännyt.ensi kesänä ajattelin mennä sunny beachille kertokaa paikan plussat ja miinukset ja onko paikka paljonkin isompi kuin kultahietikko.T.minttu

4

468

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nazdrave

No onhan se SB selvästi isompi paikka, mutta molemmat paikat kolunneena pidän Kulta-Hietikkoa miellyttävämpänä paikkana. Se on vehreämpi, vähän korkeuserojakin (ei niin hotellipeltomainen), eikä ehkä niin rankka pelkkä nuorison bile-mesta. -Itse en kyllä enää viitsisi mennä kumpaankaan paikkaan vaan ennemmin johonkin rannikon pienistä paikoista, joissa myös paikallis-asutusta enemmän ja myös hintatasokin edullisempi kuin isoissa turistikeskuksissa missä tuppaa olemaan sitä kuuluisaa "lapin lisää". -Mainitsemasi Albena todellakin on aika tylsä paikka.

• SBllä

Kultahietikolla olen käynyt 1x. Albenassa en kertaakaan. Sunny Beachillä olen käynyt suunnilleen 8 kertaa. Ja sinne taas tulevana sesonkina.
      SB on isompi ja monipuolisempi. Mulle Kultahietikko oli liian pieni ja sellainen päivässä nähty. Ihan kiva loma siellä tuli vietettyä. Hyvät säät ja edullista ruokaa ja sitä rentoutumista.
      SB tarjoaa enemmän,laaja alue nähtävää ja koettavaa. Rauhallisia alueita, mutta lyhyen matka päässä keskustan meno ja metelipaikoista.
      Usean reissun ajalta on otettu eri hotelleja (joku ollut monesti) eri alueilta. Ja olemem matkustaneet eri kokoonpanoilla. Aina on kohde tarjonnut sitä kiinnostavuutta.
      Lyhyt lento
      tarjouksesta saa todella edullisesti pakettimatkan (ei äkkilähtö vaan monta kk etukäteen).
      edullinen kohde
      - lyhyt sesonki (pakettimatkoille)

• fkijte

Kultahietikon etu on siinä ,että sieltä on lyhyempi matka Varnaan ,joka on mielenkiintoisempi kuin Burgas ,joka on Siunny Beachin lähellä.

• neula

OLET VARMAAN IÄLTÄSI NUORI JOTEN PIDÄT VARMAAN SB.STÄ .ONHAN SB SUUREMPI JA LAAJEMPI ALUEELTAAN.JA JOS PIDÄT SHOPPAILUSTA YHTÄÄN NIIN SB.LTÄ HYVÄTASOISET HUPPARIT JA T-PAIDAT HALVALLA MUKAAN.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. MIksi suurin osa persuista on alkoholisteja?

Tätä jäin pohdiskelemaan....
      Maailman menoa
      97
      4193
    2. 76
      3457
    3. Putin lähti takki auki sotaan....

Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,
      Maailman menoa
      72
      3074
    4. SDP ylivoimainen ykkönen

En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.
      Maailman menoa
      81
      2539
    5. Suomalainen lähti ilman takkia sotaan

Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.
      Maailman menoa
      5
      2356
    6. Polttomoottoriauto on köyhän merkki

Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.
      Maailman menoa
      206
      2141
    7. Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!

”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a
      Maailman menoa
      30
      2071
    8. Mies älä

Odota enää vaan toimi. Pieni vinkkivitonen 🫰💥
      Ikävä
      41
      870
    9. Harmittaa ettei paluuta entiseen enää ole

Paluuta entiseen ei ole koska pilasit kaiken.
      Ikävä
      73
      801
    10. Mä tiedän

Että sä tiedät, että mä tiedän, että sä tiedät. Me molemmat tiedetään. Onko näin?
      Ikävä
      52
      776
    Aihe