Edullisesti Pariisiin!

riikka95

Moi, suunnitellen ensimmäistä ulkomaan matkaa heti kun korkeakoulu päättyy tossa keväällä :) Mistä löytäisi edullisia Pariisin matkoja tai lentoja? Kaikki kokemukset paikasta ja vinkit kelpaavat, sillä olen ihan noviisi matkustamisen suhteen :D Kiitti jo valmiiksi kaikille jotka viitsivät auttaa :)

10

168

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sim0_L

      Moi, kesä on tietysti sesonki aikaa mutta kyllä sinne vielä edullisia lentoja löytää. Kannattaa tosin olla nopea, sillä edulliset menevät äkkiä. Selaa vaikkapa erilaisia tarjoussivustoja läpi. Tässä esimerkiksi yksi hyvä vaihtoehto.

      http://www.top10lentodiilit.suomalaisille.com

    • eePasi

      Herätys! Mä en menis mistään hinnasta Pariisiin!!! Onko teillä jo viime syksyn tapahtumat unohtuneet täysin?

    • Liisa1111

      Ei kannata pelätä. Pariisi on ihana paikka. Ihanaa matkaa teille :)

    • Ldldld

      Lentoyhtiöiden tarjouksia kannattaa seurailla. Halvimmillaan ollaan lennetty Norwegianilla 90€ ja Finnairilla 190€. Tuolloin Finnairin liput oli siis halvempia kuin Norwegianin kun huomioon otettiin matkalaukku kulut ja ajankohta. Kuten joku jo aiemmin sanoi, kesä on kalliimpaa aikaa.

      Hotelli kannattaa ottaa Pariisin ulkopuolelta, jos haluaa vähän edullisemman.

    • riikka95

      Kiitos kaikille vinkeistä :)

    • sienielysee

      Mitä aiemmin varaat lennon (esim. Momondo on selkeä) niin sitä edullisempi. Samaa koskee hotellin varaamista , joka on lennon varmistumisen jälkeen helppo säätää ja Booking on mielestäni halvempi kuin esim. Hotels.com

    • Käynyt

      Minusta hotelli on suurin piirtein saman hintainen, jos ottaa keskustasta tai kaupungin ulkopuolelta, koska hotellin ollessa kaupungin ulkopuolella kuluu kulkemiseen enemmän rahaa ja aikaa. Aikakin tulee ottaa huomioon.

      Koilis-Pariisin turistialueen kiertäisin kuitenkin kaukaa hotellia etsiessäni. Hyviä ja edullisia hotelleja on mm. 5er eteläreunassa, 13er (osittain vähän rauhatonta) tai 6er eteläosista. Paras hakukone Pariisin hotelleille on Via Michelin, mutta hinnat kannattaa tarkastaa muualtakin.

      http://www.viamichelin.com/web/Hotels?address=75005 Paris 05, France

    • Käynyt

      Hotellihuone kannattaa ottaa ilman aamiaista, jos sen saa halvemmalla. Paremman aamiaisen saat lähimmästä kahvilasta kuin hotellista.

      Pariisissa kannattaa mennä ruokailut sikäläisen rytmin mukaan, joka on vähintään yhtä terveellinen kuin tämä meille tuputettu raskas aamiainen jne. Aamulla kevyesti kahvi ja croissant tai pain au chocolat. Aamupäivällä kahvi. Lounas kevyesti esimerkiksi salaatti tai patongin puolikas. Illallinen on aina päivän pääateria ja nautitaan myöhemmin kuin Suomessa. Aikaisin auki olevat illallispaikat ovat yleensä huonolaatuisia turistirysiä.

      Illalliseen käytetään aikaa. Siihen kuuluu yleensä etu-, pää- ja jälkiruoka. Yksi halpaa ja hyvää ruokaa tarjoava kulttipaikka on Chartier. Siellä on suloisessa sovussa paikalliset ja turistit.

      http://www.bouillon-chartier.com/en/

    • Pariisioliihana

      Pariisin hotellien hinnat on aika kipeät. Me päätettiin ottaa huoneisto booking.comin kautta nyt alkutalveksi -> ma-pe 350 €. Bonuksena tuli keittomahdollisuus keittiön myötä mikä alensi meidän ruokabudjettia huomattavasti ruokailujen suhteen kun aamupalan ja iltasyömiset pystyi itse tekemään (meillä oli kaksi lasta matkassa mukana). Meidän huoneisto oli 14 arr Alesian metroaseman lähellä. Alue on siisti keskiluokkaisen porukan asuinalue ja ostosmahdollisuudetkin alueella on ihan ok.

      • Pariisioliihana

        Lisään vielä että jos lentää Orlyn kautta, niin sieltä tulee lentokenttäbussi tuohon 14 arr Denfert-Rochereaulle.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      74
      2210
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      175
      1731
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      157
      1586
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1378
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1372
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      290
      1217
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      135
      1089
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1053
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1052
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      54
      912
    Aihe