Otin viime viikon torstaina, perjantaina ja sunnuntaina (eilen) punahattu uutetta 20tippaa x3pvssä, koska on niin kova flunssa päällä ja nielurisaleikkaus olisi viikon päästä. En kuitenkaan muistanut että luontaistuotteita ei saa käyttää 2-3viikkoon ennen leikkausta, voikohan mua nyt sitten leikata? Onko kellään kokemusta punahattu uutteesta ja anestesiasta?? 7päivää tässä nyt jää väliä etten ole käyttäny uutetta.. Riittääköhän tuo 7 päivää? Leikkausta on jouduttu jo monta kuukautta siirtämään enkä jaksa enää siirtää ja taas odottaa! Tyhmä minä!!!
Auringonhattu uute ja leikkaus
4
417
Vastaukset
- Tyhmäminää
Tietäiskö kukaan? Mua niin harmittaa... :(
- dffsdfasadfds
No tuohan nyt ei ole juurikaan suuvettä kummempaa, ei paniikkia niiden tippojen suhteen, sen sijaan suosittelisin keskittymään siihen, että onko skalpellin varressa oikeasti pätevä tohtori, vai joku harjottelija...
- Kerro_totuus
Tuo kielto johtuu siitä että jotkut luonnontuotteet aiheuttaa jopa hengenvaarallisia yhteisvaikutuksia eräiden lääkkeiden kanssa. Kannattaa siis kertoa ennen leikkausta anestesialääkärille (tekee ennakkohaastattelun) mitä tuotetta on käyttänyt, mitä annosta ja kuinka pitkään. Juuri sairastettu flunssakin voi olla este leikkaukselle, siitäkin pitää mainita. Leikkaus siirretään jos on tarvetta, mutta se on nimenomaan oman turvallisuutesi vuoksi.
- Tyhmäminää
Sain tänään yhteyden korvapolin hoitajaan ja hän sanoi että ei haittaa mitään nuo tipat. Pitää vielä lääkärin kanssa sitten keskustella. Flunssakaan ei kuulemma ole este jos ei ole kuumetta tai yskää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552705
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322315- 792178
- 951996
- 521875
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171527Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301370Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291339