Otin viime viikon torstaina, perjantaina ja sunnuntaina (eilen) punahattu uutetta 20tippaa x3pvssä, koska on niin kova flunssa päällä ja nielurisaleikkaus olisi viikon päästä. En kuitenkaan muistanut että luontaistuotteita ei saa käyttää 2-3viikkoon ennen leikkausta, voikohan mua nyt sitten leikata? Onko kellään kokemusta punahattu uutteesta ja anestesiasta?? 7päivää tässä nyt jää väliä etten ole käyttäny uutetta.. Riittääköhän tuo 7 päivää? Leikkausta on jouduttu jo monta kuukautta siirtämään enkä jaksa enää siirtää ja taas odottaa! Tyhmä minä!!!
Auringonhattu uute ja leikkaus
4
582
Vastaukset
- Tyhmäminää
Tietäiskö kukaan? Mua niin harmittaa... :(
- dffsdfasadfds
No tuohan nyt ei ole juurikaan suuvettä kummempaa, ei paniikkia niiden tippojen suhteen, sen sijaan suosittelisin keskittymään siihen, että onko skalpellin varressa oikeasti pätevä tohtori, vai joku harjottelija...
- Kerro_totuus
Tuo kielto johtuu siitä että jotkut luonnontuotteet aiheuttaa jopa hengenvaarallisia yhteisvaikutuksia eräiden lääkkeiden kanssa. Kannattaa siis kertoa ennen leikkausta anestesialääkärille (tekee ennakkohaastattelun) mitä tuotetta on käyttänyt, mitä annosta ja kuinka pitkään. Juuri sairastettu flunssakin voi olla este leikkaukselle, siitäkin pitää mainita. Leikkaus siirretään jos on tarvetta, mutta se on nimenomaan oman turvallisuutesi vuoksi.
- Tyhmäminää
Sain tänään yhteyden korvapolin hoitajaan ja hän sanoi että ei haittaa mitään nuo tipat. Pitää vielä lääkärin kanssa sitten keskustella. Flunssakaan ei kuulemma ole este jos ei ole kuumetta tai yskää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2011581
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?581001Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän140954- 85912
- 61886
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11770Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t266766Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä341707Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol74706Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk61702