karvan lähtö

aji1

Hei, Kumpiko karvanmitta on helpompi hoitaa, lyhyt vai pitkä? Jos imurointi ei kiinnosta, kumpiko kannattaa valita pitkäkarvainen vai lyhytkarvainen saksanpaimenkoira?

3

156

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • turkkikunnossa

Puolipitkäkarvaisen (lue; rotumääritelmän mukaan normaalikarvaisen) omistajana voin kertoa, ettei karvanlähdölliset seikat ole välttämättä riippuvaisia karvan pituudesta, vaan esim. koiran ihon kunnosta. Eli jos ei ole taipumusta ihottumiin ja ravitsemukselliset seikat ovat kunnossa, kuten myös sisäelimet, karvaa ei lähde turkin pituuden mukaan yhtään enempää taikka vähempää. Asutaan edelleen kerrostalossa.

Koiran karvanlähtöaika on yleensä keväisin.:)

terveisin, Saksanpaimenkoiran Sairaudet Ylläpito/Flick

• eikatotakarvoihin

Karvanlähtö yhdistää kaikki linjat.Ja mitä väliä, kun se on hoidettava se koiran karvanlähtö joka tapauksessa.Se on omasta aktiivisuudesta kiinni, kuinka kauan se kestää.Jos ei harjaa niin kestää kauemmin ja jos kostuttaa ja harjaa, kestää vielä vähemmän aikaa.Ja jos omistaa puhaltimen (ei kuivaaja), niin nopeutuu vielä tuostakin.

• kaupunkisaku

Niin. Tai jos käyttää tuossa merenrannassa uimassa ja sitten antaa turkin kuivua ulkona puistossa kävellessä, riittää pikku pyyhkeellä hieraisu sen jälkeen, eikä tarvitse harjailla juurikaan. Merivesi tekee myös iholle hyvää. Ei tarvitse edes suihkutella sen jälkeen kotona, jos koiralla ei ole ihon suhteen ongelmia. Eikä sisäelimissä vikaa, joka siis heijastuu sekä ihon että turkin kuntoon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1796
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1262
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1123
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      72
      975
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      909
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      838
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      751
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      742
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      691
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      673
    Aihe