Sims 4 lisäosat

sonjamiisaa

Ajattelin Tässä lähiaikoina ostaa Sims 4 kimppapuuhaa lisäosan. Aluksi mietin, Ostaisinko duunipäivän vai kimppapuuhan. Luin kuitenkin, että usea oli pettynyt duunipäivään. Kumman kannattaisi ostaa: duunipäivän vai kimppapuuhan? Mitä uusia esineitä kimppapuuhassa tulee? Onko kimppapuuha hyvä lisäosa? :))

4

3145

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Simahtanut

Jaa että Duunipäivä vaiko Kimppapuuhaa? Kumpikaan ei ole täydellinen, mutta molemmissa on puolensa - sekä hyvät että huonot. Ne on suunniteltu paljolti täydentämään toisiaan, koska pelifirma haluaisi tietenkin ihmisten ostavan molemmat, eli "molempi parempi".
      Jos tykkäät erityisesti seurata simiäsi töihin ja auttaa siellä simiäsi, on Duunipäivä tietenkin parempi valinta. Jos arvostat selvästi enemmän discoja ja bailaamista, on Kimppapuuhaa järkevämpi valinta.
      Pari pikkuseikkaa: Alienit tulivat Duunipäivän mukana, klubit Kimppapuuhan. Molemmat voi olla kivoja tai tylsiä ihan sen mukaan mistä pitää ja mistä ei. Aika vaikea muiden arvata. Alieneja alkoi Duunipäivässä aluksi ilmestyä peliin hiukan liikaakin, kun peli generoi niitä enemmän kuin tavallisia simejä. Nyt ongelmaa on korjattu oleellisesti. Kimppapuuhan myötä alkoi sitten "puhelinterrori" eli tuttavat soittelee aika usein ja ehdottaa mm. tapaamisia ja bailuja. Siitäkin joku tykkää, moni taas ei. Ei tietenkään ole pakko mennä mukaan tai edes vastata, mutta voi se alituinen pirinä hiukan häiritäkin.
      Uusia esineitä tuli kummankin lisärin mukana, mutten ole laskenut kumpi toi enemmän tai parempaa kamaa. Vois mennä melko tasoihin. Luettelot voi varmaan löytää netistä, mutten sattunut itse sellaisia huomaamaan.
      Onko Kimppapuuhaa sitten hyvä lisäosa? Mulle se on ollut aika hyvä, koska pelasin sitä 100 tuntia ennenkuin aloin hiljalleen kyllästyä. Pelitunnit tähän mennessä on yhteensä vain hiukan yli 500 tuntia (latauksia, rakentelua yms. taitaa olla yhtä paljon), joten siitä voi ehkä jotain päätellä. Sitä en kuitenkaan mene väittämään, että olis jotenkin ylivoimainen tai käänteentekevä, vaikka sellaistakin luin erään pelifoorumin sivulta.

• simsplayer

Itse pidän enemmän Duunipäivästä, koska saa perustaa oman kaupan. Kimppapuuhaa en omista, haluaisin päästä Windenburggiin (mite kirjoitetaan???).

• eesdxf

Mitkä parhaat lisäosat jos haluaa enimmäkseen rakentaa ja sisustaa?

• OutoSim

Parhaat - ja myös huonoimmat, kun muita ei VIELÄ ole tätä kirjoitettaessa - The Sims 4:n laajennusosat [ovat]: Kaupunkielämää, Kimppapuuhaa, Duunipäivä, Vuodenajat ja Kissat ja koirat.

(Ovatko ne myös parhaat TS4-lisäosat rakentajan ja sisustajan kannalta, on ensinnäkin mielipidekysymys, toiseksi arvostuskysymys ja kolmanneksi riippuvainen pelityylistä, pelaajan mielikuvituksesta (tai sen puuttumisesta) ja monesta muusta. Saattavat ollakin ja kukaties ovat edellä suunnilleen "oikeassa" järjestyksessä. Voi olla myös kustannuskysymys. Itse saattaisin ostaa 50 prosentin alennuksella, mutten osta koska minulla ne jo ovat käytössä.)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      209
      2718
    2. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      52
      1916
    3. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      419
      1548
    4. Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa

On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall
      Sinkut
      153
      1493
    5. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      366
      1412
    6. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      64
      1288
    7. Kääminsä polttanut taksi suomussalmella

Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen
      Suomussalmi
      25
      1276
    8. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1216
    9. olisit voinut mies edes

Pyytää anteeksi 🙏🫶
      Ikävä
      60
      1058
    10. Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."

Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S
      Tanssii tähtien kanssa
      23
      948
    Aihe