Sain tässä yksi päivä mielenkiintoisen viestin. Vuokranantaja oli ollut välitysfirmaan yhteydessä, että minulta olisi 4kk vuokrat maksamatta. Luulin aluksi että kyseessä olisi ollut kirjoitusvirhe, mutta eipä ollut. Vuokranantaja ihan tosissaan väitti että ne vuokrat olisi maksamatta. Ilmoitin välitysfirmaan että ei todellakaan ole, ja pari päivää myöhemmin sain viestin että nyt oli vuokrat "ilmestyneet". Eiköhän ne siellä ole koko ajan olleet.
Tämän kuun vuokra siis oli myöhässä, mutta siitä olin ollut yhteydessä vuokranantajaan. Sitten he yhtäkkiä ovatkin olleet suoraan yhteydessä välitysfirmaan, uhkaavat häädöllä jne.
Sanonpa vaan, että mitä helvettiä? Joko on vain kusipäitä tai iskenyt dementia. Mitä pitäisi oikein tehdä kun vuokranantaja käyttäytyy noin?
Mitään vuokranantajahan ei voi tehdä, häätää ei voi kun vuokrat on maksettu eikä voi oikein alkaa perimäänkään noita.
Dementoitunut vuokranantaja??
4
321
Vastaukset
- Kuittia
Pidä huoli että vuokrat todellakin tulee maksettua ja säilytä vaikka maksukuitti vastaisen varalle. Tuollaisia ääliö/dementikkovuokranantajia nimittäin riittää. Kyseessä voi toki olla myös huonosti onnistunut vedätysyritys.
- huohhhhhhyhh
Eli tätä pitää siis vaan kestää vielä 6kk? Sen verran on vuokrasopimusta jäljellä... olen aika varma että tämä tulee toistumaan...
- NiinMakaaKuinPetaa
Äkkiähän tuosta eroon pääset, jos häätö tulee.... tosin jatkossa voi olla himpun verran vaikeaa saada mistään asuntoa vuokralle.
- 15plus6
Näkyyhän se sun tiliotteissakin, että oot vuokrasi maksanut. Ei se voi väittää vastaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1677457
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264228- 503838
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1513235- 512986
- 492599
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262376Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2732059Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt552015- 291916