Orlandon vesipuistot

sadet123

Kesällä suunta Orlandoon ja jossakin vesipuistossa haluaisimme käydä. Mukana 8- ja 10-vuotiaat lapset, eivät mitään ihan hurjapäitä. Missähän olisi heille eniten kivaa?

6

1082

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aquatica

      Aquatica on ehdottomasti paras vesipuisto orlandossa. Lisäksi se on myös halvempi kuin disneyn vastaavat.
      Halvin on wet'n'wild mutta se on jo aikansa elänyt ja vaatimaton.

    • sadet123

      Kiitos vastauksesta. Aquaticaa olinkin jo katsellut. Oletko käynyt siellä? Mites se seawordl. Onko käymisen arvoinen paikka? Saako siellä kuinka kauan aikaa kulumaan? Kerkeekö siis samana päivänä käydä molemmissa? :)

      • Aquatica

        Olen käynyt useita kertoja viimeisen 3 vuoden aikana Aquaticassa. Olen käynyt myös molemmissa Disneyn vesipuistoissa sekä Wet'n*Wildissa, mutta noissa ainostaan kerran koska totesin että Aquatica on se paras.
        Olen käynyt myös Seaworldissa mutta en pahemmin pidä noista puistoista. Siellä oli pari ihan ok vuoristorataa ja pingviinejä yms, mutta ei pahemmin kiinnostanut. Varmaan jonkun mielestä hieno paikka. Jos tykkää noista elämyspuistoista niin varmasti pitää myös SeaWorldista. Itse pidin Orlandon puistoista eniten Universalin Islands of Aventures puistosta ja Universal studioista.

        Se kerkeekö käymään kahdessa yhtenä päivänä riippuu ihan siitä kuinka kauan haluat kussakin paikassa olla. Itse suosin aina yhtä puistoa per päivä. Teen aina niin että menen heti aamusta puistoon niin että olen portilla kun puomit aukeaa. Muutamat ensimmäiset tunnit on aina rauhallisia mutta sen jälkeen alkaa ihmisä kerääntymään.


    • sadet123

      Kiitos taas vastauksesta. Eiköhän me sitten Aquaticaan mennä. Olet siis sitä mieltä, että siellä on myös lapsille sopivia juttuja? :)¨

      Universalit on kyllä tarkoitus käydä. Myös disney worldiin suunnataan, mutta en tiedä vielä monena päivänä. Osaatko kertoa puistoista, millaisia ovat? No ainakin magic kindomiin mennään mutta en vielä tiedä mihin muuhun tai muihin suunnataan.

      Onko tietoa millainen legoland on? Onko vain ihan pienille tarkoitettu?

      • Aquatica

        Puistot on kaikki sitä samaa. Muutama vuoristorata, interaktiivisia näytöksiä, 4D ja 3D esityksiä yms yms. Karkkia, naposteltavaa, ryysistä, rihkamamyymälöitä yms.
        Kaikki samaa mutta eri teemalla.
        Varmasti monet tykkää kovastikin ja lapselle elämyksiä. Itse en perusta.
        Legolandissa en ole koskaan käynyt.

        Olen varma että valitsette mitä tahansa niin ette voi valita väärin. Lapsenne rakastavat sitä. Mutta jonoissa voi alkaa kiukuttaa. Tosin yleensä jonottaminenkin on yritetty tehdä mielenkiintoiseksi erilaisilla virikkeillä.
        Muistakaa syödä ja juoda välillä ettei väsymys ja kiukku iske.


    • Lapsukaiset

      Ameriikas riittää noita vesipuistoja Suomessa on aika onneton valikoima lutraamiseen helteellä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      272
      3075
    2. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      23
      2624
    3. Mitä haluaisit sanoa hänelle

      Nyt tällä hetkellä?
      Ikävä
      130
      1841
    4. TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun

      Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.
      Maailman menoa
      20
      1813
    5. Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron

      Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun
      Maailman menoa
      109
      1572
    6. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      30
      1429
    7. Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."

      Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1350
    8. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      2
      1123
    9. Väliämme on noin 6 km

      Niin lähellä ja niin kaukana. Sinä olet kotona, minä olen kotona. Olet jo unessa. Mutta kun herään, olet jo töissä ja vä
      Ikävä
      9
      1103
    10. Odotatko vielä

      Häntä?????
      Ikävä
      62
      1053
    Aihe