Jenkkirekka

Hessumies

Kertokaa tietäjät, että paljonko jenkkirekan asumisviihtyisän hytin osuus nykyisiin EU rekkoihin rakennettuna vaatisi enemmän kääntymistilaa vaikkapa kiertoliittymässä tai risteyksessä. Veturin akseliväli tietenkin kasvaisi ehkä noin puolitoista metriä tai sinne päin, mutta kun nykyisissä Euroopan rekoissa etupyörät ovat kuskin alla ja muutenkin etuylitys huomattavasti lyhyempi ja etupyörät kääntyvät reilusti, niin olisiko tilantarve niin kohtuuton. Monet kuskit asuvat jopa viikkoja autoissaan, niin luulisi, että tämä olisi sallittua. Tietenkin päättäjät asuvat kotonaan tai hotelleissa, eivätkä edes ajattele mokomaa.

5

253

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sosialistiSUOMI

Joo,olis sallitua.jos se sun rekkas isolla kaksiolla olis sun vakituinen asunto.Valtio,kaupunki,kunta vois verottaa kiinteistöveron.Emme ole vapaa kansa,joten tämä on unelmaa.Muuta amerikkaan.

• jauhelihaa

Kahvipannuu ja telkkarii koe laudalle, jotta jää mummot alle, kurvissa!

• Finbos

Scaniasta tekee joku eurooppalainen alihankkija tuota longline versiota. Komee peli. Kyllähän tuolla mielellään pitempäänkin töitä tekisi, mutta nykyisten kärryjen pituuksien kanssa menisi sallitun pituuden yli. Nuo yhdistelmien sallitut pituudethan ovat poliitikkojen mutu määrittelemiä, eivätkä ne tietenkään perustu mihinkään teknisiin ongelmiin. Tehtaat kyllä voisivat valmistaa meille melkein mitävain jos meille annettaisiin lupa niillä ajaa. Ainakin minä ostaisin heti tuommosen. Masentaa vain välillä, kun ohjaamo tuntuu jo heti ajoon lähtiessä koirankopilta ja kun vielä itse hyvin tietää, että ihan vaikka parinmetrin lisäpituudella kokonaismittaan ei olisi mitään ongelmia meidän Suomalaisilla teilläkään. Jos vaikka parinmetrin lisämitta sallittaisiinkin, niin nuo poliitikot vaatisivat sen tietenkin kuormatilaan.

• suomiitäblock

Kevyesti mahtuu kiertoliittymistä se pari metriä pitempi veturi.

• Suomenlaki

On vain pieni "probleema " Auto ei saa olla kun määrätty mittainen ja jos on jenkkihytti niin perään ei saa pitkä kontti. Mutta tietysti pullaautoksi se käy.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      20
      4894
    2. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      86
      1752
    3. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      288
      1602
    4. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      74
      1554
    5. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      256
      1428
    6. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      135
      1187
    7. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1170
    8. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1109
    9. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      68
      1084
    10. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1064
    Aihe