Liikuntavammaiset homot ja lesbot?

Hmgh

Onko muita liikuntavammaisia homoja ja/tai lesboja? Itse olen mies ja homo. Ihan mielenkiinnosta kyselen.

16

1488

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Prominent

Kaikissa kansanryhmissä heitä on.
      Väestöstä lienee n.1% kantaa tätä poikkeamaa, ei missään tapauksessa 10% kuten homojärjetöt väittävät.
      Tunnen vammaispiireistä vain yhden lesbon...
      Suotakoon heille kaikille samat ihmisoikeudet kuin meille heteroillekin,

• Kiinnostunutjäbä

Moips Ois kiva tietää susta enemmän ja jutella lisää :-)

• japi60

Olen liikuntavammainen bi

• onhanmeitä

On meitä, mutta miten ihmeessä pystyisi tutustumaan? Toki somet ja sun muut on, mutta silleen aidosti tutustumaan?

• Taika-Meri

Tässä olisi yksi nelikymppinen bi-nainen Helsingistä. Etsin seuraa ja ystäviä kummasta sukupuolesta vaan. Olen eronnut ja tunnen itseni vähän yksinäiseksi tällä hetkellä. Liikun pyörätuolilla, olen naisellinen ja ihan sööttikin kai. Jos joku kiinnostuu kysykää mua ja pistäkää tähän meiliosoitteenne.☺❤

• Samu_79

Täällä ainakin yksi vajaa nelikymppinen heteromies, joka olisi halukas tutustumaan..En vain tohdi tänne sähköpostiosoitettani ilmoittamaan, joten saisikohan suhun yhteyden jotenkin muuten?!?

• hohhoijaaop

Käyttäkää deittipalstaa. Suomi24:ssä on kielletty yhteystietojen laittaminen keskusteluihin.

• Ainakoyksin76

Olen 39 vuotias Helsingissä asuva mies ja etsin tositarkoituksella sinua ihanainen nainen. Oletko yksinäinen herkkä nainen, koviakin kokenut, täällä sinua odottaa mies joka on täynnä rakkautta ja hellyyttä jota haluan sinulle antaa, olen valmis sitoutumaan sinuun ja rakastamaan sinua elämämme loppuun asti, ota rohkeasti yhteyttä jotta voimme tutustua paremmin, tarjoan sinulle kotini ja itseni. Otathan rohkeasti yhteyttä minuun 0458802921.

• Rakkaudenkaipuu09

Olen 39 vuotias Helsingissä asuva liikenneonnettomuudessa ollut mies jolla on vain ja ainoastaan jalat halvaantuneet ja etsin tositarkoituksella sinua ihanainen nainen.Kenelle ei ole pyörätuoli ja liikenneonnettomuuteni este niin otatko yhteyttä 0458802921

• Taikameri

Oletko jo löytänyt etsimäsi? Jos vaikka soittaisin...

• Moips1234

Moi:-) itte oon tämmönen kiva vammaton 33v homopoikkeli pk seudulta. Ois kiva tutustuu suht saman ikäsiin poitsuihin samalta alueelta ;-)

• Mä_vaan0925

En oo liikuntavammainen mutta homo kyllä ;-) hmgh pist viestii? :-)

• liikuntavTku

Missäpäin asut?

• Mä_vaan2509
        liikuntavTku kirjoitti:

Missäpäin asut?

Espoossa :-)

• Onneksinormaali-81

Vammaiset eivät voi olla homoja tai lesboja, koska vammaiset eivät ole seksuaalisia.

• Mä_vaan2509

Moips... ois kiva tapaa jotakuta :<3
      Oisko täysin mahdotonta?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      60
      2047
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      166
      1698
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1408
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      243
      1379
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      233
      1321
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      342
      1185
    7. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      81
      1156
    8. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1155
    9. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      348
      1097
    10. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      318
      1086
    Aihe