Liikuntavammaiset homot ja lesbot?

Hmgh

Onko muita liikuntavammaisia homoja ja/tai lesboja? Itse olen mies ja homo. Ihan mielenkiinnosta kyselen.

16

1404

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Prominent

      Kaikissa kansanryhmissä heitä on.
      Väestöstä lienee n.1% kantaa tätä poikkeamaa, ei missään tapauksessa 10% kuten homojärjetöt väittävät.
      Tunnen vammaispiireistä vain yhden lesbon...
      Suotakoon heille kaikille samat ihmisoikeudet kuin meille heteroillekin,

    • Kiinnostunutjäbä

      Moips Ois kiva tietää susta enemmän ja jutella lisää :-)

    • japi60

      Olen liikuntavammainen bi

    • onhanmeitä

      On meitä, mutta miten ihmeessä pystyisi tutustumaan? Toki somet ja sun muut on, mutta silleen aidosti tutustumaan?

    • Taika-Meri

      Tässä olisi yksi nelikymppinen bi-nainen Helsingistä. Etsin seuraa ja ystäviä kummasta sukupuolesta vaan. Olen eronnut ja tunnen itseni vähän yksinäiseksi tällä hetkellä. Liikun pyörätuolilla, olen naisellinen ja ihan sööttikin kai. Jos joku kiinnostuu kysykää mua ja pistäkää tähän meiliosoitteenne.☺❤

      • Samu_79

        Täällä ainakin yksi vajaa nelikymppinen heteromies, joka olisi halukas tutustumaan..En vain tohdi tänne sähköpostiosoitettani ilmoittamaan, joten saisikohan suhun yhteyden jotenkin muuten?!?


      • hohhoijaaop

        Käyttäkää deittipalstaa. Suomi24:ssä on kielletty yhteystietojen laittaminen keskusteluihin.


    • Ainakoyksin76

      Olen 39 vuotias Helsingissä asuva mies ja etsin tositarkoituksella sinua ihanainen nainen. Oletko yksinäinen herkkä nainen, koviakin kokenut, täällä sinua odottaa mies joka on täynnä rakkautta ja hellyyttä jota haluan sinulle antaa, olen valmis sitoutumaan sinuun ja rakastamaan sinua elämämme loppuun asti, ota rohkeasti yhteyttä jotta voimme tutustua paremmin, tarjoan sinulle kotini ja itseni. Otathan rohkeasti yhteyttä minuun 0458802921.

    • Rakkaudenkaipuu09

      Olen 39 vuotias Helsingissä asuva liikenneonnettomuudessa ollut mies jolla on vain ja ainoastaan jalat halvaantuneet ja etsin tositarkoituksella sinua ihanainen nainen.Kenelle ei ole pyörätuoli ja liikenneonnettomuuteni este niin otatko yhteyttä 0458802921

      • Taikameri

        Oletko jo löytänyt etsimäsi? Jos vaikka soittaisin...


    • Moips1234

      Moi:-) itte oon tämmönen kiva vammaton 33v homopoikkeli pk seudulta. Ois kiva tutustuu suht saman ikäsiin poitsuihin samalta alueelta ;-)

    • Mä_vaan0925

      En oo liikuntavammainen mutta homo kyllä ;-) hmgh pist viestii? :-)

      • liikuntavTku

        Missäpäin asut?


      • Mä_vaan2509
        liikuntavTku kirjoitti:

        Missäpäin asut?

        Espoossa :-)


    • Onneksinormaali-81

      Vammaiset eivät voi olla homoja tai lesboja, koska vammaiset eivät ole seksuaalisia.

    • Mä_vaan2509

      Moips... ois kiva tapaa jotakuta :<3
      Oisko täysin mahdotonta?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6679
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4320
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2740
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2070
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1613
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1427
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1131
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1104
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1061
    Aihe