Nii et onks 9cm levos ja 14cm erektiossa normaali(oon 13v)
onko 14cm tarpeeks pitkä
8
226
Vastaukset
- Ripulipylly69
Aivan saatanan pieni!!!
- 3g3h3h
Mulla on kans levossa tosi pieni,mutta sitten kun se jäykistyy se kasvaa ja paksuuntuu.
Peniksiähän on kahdenlaisia.Niillä joilla on iso ei jäykistyessä enää juuri kasva ja niillä joilla on peini kasvaa jäykistettyessä - vaseliinikasmir
eikös Alex Katkaravulla ollut puoletsiitä mittaa,silti suomalaiset naiset varmaan miehetkin meni sänkyyn
- fuckinghero
Ei sillä ole mitään väliä minkä kokoinen se on. Minullakin on hyvin pieni kalu mutta antaa tosi hyvät orkut. Ja pystyy hyvin kusemaan. Miksi sen pitäisi olla isompi?
Ei se naisiinkaan kuulu mitenkään, jokainen huolehtii omista orkuistaan! - jugjgfh
ite äskön mittasin nii mul oli 6 löysänä ja 9 kovana että ole onnellinen. oon 13v
Niin, koska naisethan rakastuvat vain ja ainoastaan miehen kyrpään. Taidat olla todellinen järjen jättiläinen.
- kidinkonrakkaus
Normaalin kokoinen! Tulee todennäköisesti vielä kasvamaan, älä huolehdi.
- VL.Kominkinen
Siinä on 4cm liikaa kannattaa katkasta ennen kuin se sitkostuu ,jonka takia pää ei kasva oikean malliseksi.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692703
- 632634
- 681782
- 241617
- 201540
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91470- 151382
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197- 291131