Kyselkää asioita -00 syntyneeltä pojalta

Randompoju

Vastaan siis melkeen kaikkiin kysymyksiin, tietty en vastaa tyhmiin tai liian yksityiskohtaisiin aisoihin.

33

424

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pdfhkx

      OLETKO SINÄ NYT AIVAN ES JONNE NE MUIJAT HALUU TIETÄÄ SUN ES TÖLKKI MÄÄRÄN PER. PÄIVÄ NIIN SE ON TIETO MITÄ TARVITAAN SULTA XD!

    • Randompoju

      Yllättäen en oo juonu yhtään esää, enkä ole niin suunnitellut tekevänikään

    • minätäälläoon

      Ootko pussannu tytön kaa?

      • Randompoju

        En oo, vielä on se ja muut neitsyydet tallella ;)


    • Ootko hiljanen

      • Randompoju

        Riippuu miltä kantilta kahtoo, omassa kaveripiirissäni olen aika äänekäs, kun taas olen jossain toisessa ryhmässä tai tunnilla olen hyvinkin hiljainen


    • Kvfgy

      Voisitko olla yhdessä 3 vuotta nuoremman kanssa

      • Randompoju

        No miksen voisi jos oon ihastunut tai rakastunu siihen ja se muhun.


      • qatemaala97

        oletko tosissasi että voisit seurustella -03 kaa :DDDDDDDD
        herääs jo.. pikkutyttöihin ei kosketa!
        kokeiles uudestaa kun ikää tulee..


      • Randompoju

        Rakkautta on monenlaista, pidät siitä tai et


    • onko ap homo?

      • Randompoju

        En tiedä mitä tarkoitat aplla, mutta jos tarkoitat minua niin en ole homo


      • Randompoju kirjoitti:

        En tiedä mitä tarkoitat aplla, mutta jos tarkoitat minua niin en ole homo

        ap tarkoittaa autistista paskaa


    • kyssäsrrieitä

      Kui pitkä oot? Mitä harrastat? Arvostatko enemmän ulkonäköä vai luonnetta? Kumpaan kiinnität ensimmäisenä huomiota? Minkälaine on hyväkroppane muija/jätkä?

      • Randompoju

        No nythän sieltä tulee paljon kysymyksiä joihin vastaan mielelläni :D

        -Olen n.180cm pitkä

        -Harrastan lentopalloa. Muuten käytän suurimman osan ajastani koneella erästä peliä pelaten ;)

        -Itse arvostan luonnetta yli ulkonäön, joka sitten on taas plussaa. Tämän takia toivoisin tulevalla naiskumppanilla olevan sellainen luonne, joka yhdistäisi meitä.

        -Riippuu että tunnenko henkilön etukäteen, niin sitten keskityn luontoon, muutenhan sitä pitää perustella ulkonäön perusteella

        -Mielestäni hyvännäköinen nainen on terveen näköinen jolla on kauniit kasvot. Muuta ei tarvita, minulla on monta erilaista fantasiaa naisiin liittyen (joista voi kysyä tarkemmin) eli en muuten välitä niin hirveästi että onko isot tissit vai ei


    • tykkäätkö väkivallasta

      • Randompoju

        En todellakaan! Make peace not war


    • masterofnidalee

      Ei kai tämä kyseinen peli ole Counter Strike: Global Offensive :D

      • Randompoju

        Ei ole xD olen kokeillut sitä mutta olin kauhea siinä niin lopetin. Mutta se peli on League of Legends (voi kysyä kauanko oon pelannu, älkää sitten yllättykö!)


      • Jjaussy

        Pelaan itekki sitä mut nyt jääny vähän vähemmälle kun cs go on tullut tielle


    • wrestler01

      katotko showpainia?

      p.s oon tyttö

      • Randompoju

        Siistiä että joku tyttökin on kiinnostunu show painista, tällästä ei tietääkseni hirveesti nää, mutta en kato show painia, siistin näköstähän se kyllä silti on :P


    • Hehmoi

      Kui romanttinen oot? Mikä ois parasta tyttöystävän kans ( ei kaksmielisesti )?

      • Randompoju

        En osaa sanoa kuinka romanttinen olen, mutta yritän ainakin aina olla kohtelias, mutta kyllähän sitä kun jotain miettii niin aina jotain romanttista keksittyä ;) Mutta tyttöystävän kanssa parasta kai olisi (seksiä lukuunottamatta) kai jokin romanttinen, rauhallinen yhdessä olo, olkoon se vaikka netflix and chill tai vaan keskustelua.


    • nimimerkillä_tylsää_on

      Oletko tyytyväinen omaan ulkonäköösi? Entäs sitten omaan persoonaasi? Mitä näissä muuttaisit, jos voisit?
      Ja pakkohan mun on tässä mainita että itsekin oon ihan koukuttunut League of Legendsiin t. 16-vuotias typy :3
      Ja mielipide ilmanstonmuutoksesta? Luetko paljon kirjoja? Mikä on vahvin vahvuutesi?

      • Randompoju

        Jee taas paljon kysymyksiä, näitä ei haittaa jos tulis lisää ;D

        -Olen ihan tyytyväinen ulkonäkööni sekä persoonaani. Jos voisin niin ehkä tekisin itsestäni hieman 'villimmäksi' koska olen mielestäni usein liiankin hiljainen isoissa porukoissa.

        -No et oo ainut tyttö jonka tunnen pelaavaan lolia ton ikäsenä, uskon myös sun olevan mua paljonki parempi siinä ;>


      • Randompoju

        Ja sit meinasin unohtaa vastata nuihin loppuihin kysymyksiin... Wp minä.

        -Mielestäni ilmastonmuutos on paha asia johon täytyy alkaa vaikuttamaan heti! Muuten voi sanoa monellekkin tutulle asialle näkemiin.

        -En ole kirja ihmisiä, kun kulutan yleensä päivästäni heti koulun jälkeen koko päiväni loliin niin en koskaan jätä aikaa sille. Mutta kyllä sellaset kirjat jotka mua kiinnostaa niin luen mahdollisimman nopeasti.

        -vahvin vahvuuteni vai.., en oo hirveästi ajatellu asiaa koska en oo ajatellu ihtestäni paljoa. Mutta kun tässä nyt jokin täytyy sanoa niin se olisi kai englannin kielitaitoni. Ensi vuonna toivoisin lukioon mennessäni innostuisin japanin opiskeluun, jonka suunnittelin aloittavani lukioon mennessäni.


    • JumissaDia5Helvetissä

      Mikä elo?

      • Randompoju

        Olen pelannut niin vähän rankedia niin se on hyvinkin matala (pitäs alkaa grindaa) mutta kai se olis high silver tasoa. Ps. Olen pelannut tasan 4 ranked peliä tänä vuonna.


    • 02muija

      Missä asut? Onko instagramia, jos on kerro ig nimi?

      • Randompoju

        En sano tarkalleen, mutta asun pohjois-länsi Suomessa ja ei ole igtä, koska koen sen itselleni hyödyttömäksi


      • Mielipide-numero1

        Enpä osaa kysyä mitään, mutta mielestäni olet tavallista fiksumpi nuori kaveri. Sen huomaa vaikka kirjoitustyylistäsi sekä mielipiteistäsi. Moni tyttö varmaan arvostaa Sinua tai ainakin pitäisi muodostaa jonoa eteesi. Taidan kysyä sittenkin eli miten viina ja tupakka maistuvat suussasi?


      • Randompoju

        Iitos kehuista, mutta tytöt ei oo mun perässä jonottamassa (ainakaan vielä :^)) mutta tupakkia en oo kokeillutkaan, etten tiedä. Sama pätee viinalle


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      29
      5787
    2. Mitä haluaisit

      Sanoa hänelle tällä hetkellä?
      Ikävä
      234
      3233
    3. Sofia B- miljonäärillä on vaimo ja pieni vauva .

      Voi ei taasko oli avioliitossa olevan miehen salarakas ja miksi voi noin toimia tää Sofia näin alhaisesti ?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      268
      2847
    4. Elokapina määrättävä lakkautettavaksi

      https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/14143 Aloitteen sisältö Ympäristöjärjestö Elokapina tulee määrätä välittömästi
      Maailman menoa
      128
      2554
    5. Sukset jo ristissä? Ensitreffit alttarilla Anna syyttää rajusti - Hai puolustautuu: "Mutta en mä..."

      Voi, voi... Onko Anna liian epävarma itsestään vai mikä mättää? Pari tuntenut vasta pari päivää ja kriisiä jo pukkaa.
      Ensitreffit alttarilla
      21
      2190
    6. Kansalaisaloite Elokapina määrättävä lakkautettavaksi

      https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/14143 Erittäin hyvä ja kannatettava aloite!
      Joensuu
      112
      1893
    7. Nyt on kansalaisaloite: Elokapina lakkautettava.

      Tänään tullut uusi kansalaisaloite, jossa vaaditaan Elokapinaa lakkautettavaksi, tai julistamista rikollisjärjestöksi, k
      Maailman menoa
      208
      1825
    8. Stubb ohjeisti Natoa: "Vapauttakaa ohjukset"

      Presidentti Stubb linjasi amerikkalaismedia CNN:n haastattelussa, että Nato-maiden pitäisi ”todellakin” antaa Ukrainalle
      Maailman menoa
      186
      1607
    9. Hyvin sä olet

      Olet toiminut aina. Älä epäile tai häpeä omaa toimintaasi nainen. Kukaan ei vahingoittunut ja kaikki on ollutta ja menny
      Ikävä
      57
      1326
    10. Ohhoh! Robert Helenius yllättää - Näin hän vastaisi Tanssii Tähtien Kanssa -kutsuun: "Ura..."

      Robert Helenius olisi kyllä komea näky TTK-parketilla vai mitä olet mieltä? Ja olikos se Viivi Pumpanenkin jo siellä...
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1262
    Aihe