Kyselkää asioita -00 syntyneeltä pojalta

Randompoju

Vastaan siis melkeen kaikkiin kysymyksiin, tietty en vastaa tyhmiin tai liian yksityiskohtaisiin aisoihin.

33

459

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pdfhkx

      OLETKO SINÄ NYT AIVAN ES JONNE NE MUIJAT HALUU TIETÄÄ SUN ES TÖLKKI MÄÄRÄN PER. PÄIVÄ NIIN SE ON TIETO MITÄ TARVITAAN SULTA XD!

    • Randompoju

      Yllättäen en oo juonu yhtään esää, enkä ole niin suunnitellut tekevänikään

    • minätäälläoon

      Ootko pussannu tytön kaa?

      • Randompoju

        En oo, vielä on se ja muut neitsyydet tallella ;)


    • Repehh

      Ootko hiljanen

      • Randompoju

        Riippuu miltä kantilta kahtoo, omassa kaveripiirissäni olen aika äänekäs, kun taas olen jossain toisessa ryhmässä tai tunnilla olen hyvinkin hiljainen


    • Kvfgy

      Voisitko olla yhdessä 3 vuotta nuoremman kanssa

      • Randompoju

        No miksen voisi jos oon ihastunut tai rakastunu siihen ja se muhun.


      • qatemaala97

        oletko tosissasi että voisit seurustella -03 kaa :DDDDDDDD
        herääs jo.. pikkutyttöihin ei kosketa!
        kokeiles uudestaa kun ikää tulee..


      • Randompoju

        Rakkautta on monenlaista, pidät siitä tai et


    • onko ap homo?

      • Randompoju

        En tiedä mitä tarkoitat aplla, mutta jos tarkoitat minua niin en ole homo


      • Randompoju kirjoitti:

        En tiedä mitä tarkoitat aplla, mutta jos tarkoitat minua niin en ole homo

        ap tarkoittaa autistista paskaa


    • kyssäsrrieitä

      Kui pitkä oot? Mitä harrastat? Arvostatko enemmän ulkonäköä vai luonnetta? Kumpaan kiinnität ensimmäisenä huomiota? Minkälaine on hyväkroppane muija/jätkä?

      • Randompoju

        No nythän sieltä tulee paljon kysymyksiä joihin vastaan mielelläni :D

        -Olen n.180cm pitkä

        -Harrastan lentopalloa. Muuten käytän suurimman osan ajastani koneella erästä peliä pelaten ;)

        -Itse arvostan luonnetta yli ulkonäön, joka sitten on taas plussaa. Tämän takia toivoisin tulevalla naiskumppanilla olevan sellainen luonne, joka yhdistäisi meitä.

        -Riippuu että tunnenko henkilön etukäteen, niin sitten keskityn luontoon, muutenhan sitä pitää perustella ulkonäön perusteella

        -Mielestäni hyvännäköinen nainen on terveen näköinen jolla on kauniit kasvot. Muuta ei tarvita, minulla on monta erilaista fantasiaa naisiin liittyen (joista voi kysyä tarkemmin) eli en muuten välitä niin hirveästi että onko isot tissit vai ei


    • tykkäätkö väkivallasta

      • Randompoju

        En todellakaan! Make peace not war


    • masterofnidalee

      Ei kai tämä kyseinen peli ole Counter Strike: Global Offensive :D

      • Randompoju

        Ei ole xD olen kokeillut sitä mutta olin kauhea siinä niin lopetin. Mutta se peli on League of Legends (voi kysyä kauanko oon pelannu, älkää sitten yllättykö!)


      • Jjaussy

        Pelaan itekki sitä mut nyt jääny vähän vähemmälle kun cs go on tullut tielle


    • wrestler01

      katotko showpainia?

      p.s oon tyttö

      • Randompoju

        Siistiä että joku tyttökin on kiinnostunu show painista, tällästä ei tietääkseni hirveesti nää, mutta en kato show painia, siistin näköstähän se kyllä silti on :P


    • Hehmoi

      Kui romanttinen oot? Mikä ois parasta tyttöystävän kans ( ei kaksmielisesti )?

      • Randompoju

        En osaa sanoa kuinka romanttinen olen, mutta yritän ainakin aina olla kohtelias, mutta kyllähän sitä kun jotain miettii niin aina jotain romanttista keksittyä ;) Mutta tyttöystävän kanssa parasta kai olisi (seksiä lukuunottamatta) kai jokin romanttinen, rauhallinen yhdessä olo, olkoon se vaikka netflix and chill tai vaan keskustelua.


    • nimimerkillä_tylsää_on

      Oletko tyytyväinen omaan ulkonäköösi? Entäs sitten omaan persoonaasi? Mitä näissä muuttaisit, jos voisit?
      Ja pakkohan mun on tässä mainita että itsekin oon ihan koukuttunut League of Legendsiin t. 16-vuotias typy :3
      Ja mielipide ilmanstonmuutoksesta? Luetko paljon kirjoja? Mikä on vahvin vahvuutesi?

      • Randompoju

        Jee taas paljon kysymyksiä, näitä ei haittaa jos tulis lisää ;D

        -Olen ihan tyytyväinen ulkonäkööni sekä persoonaani. Jos voisin niin ehkä tekisin itsestäni hieman 'villimmäksi' koska olen mielestäni usein liiankin hiljainen isoissa porukoissa.

        -No et oo ainut tyttö jonka tunnen pelaavaan lolia ton ikäsenä, uskon myös sun olevan mua paljonki parempi siinä ;>


      • Randompoju

        Ja sit meinasin unohtaa vastata nuihin loppuihin kysymyksiin... Wp minä.

        -Mielestäni ilmastonmuutos on paha asia johon täytyy alkaa vaikuttamaan heti! Muuten voi sanoa monellekkin tutulle asialle näkemiin.

        -En ole kirja ihmisiä, kun kulutan yleensä päivästäni heti koulun jälkeen koko päiväni loliin niin en koskaan jätä aikaa sille. Mutta kyllä sellaset kirjat jotka mua kiinnostaa niin luen mahdollisimman nopeasti.

        -vahvin vahvuuteni vai.., en oo hirveästi ajatellu asiaa koska en oo ajatellu ihtestäni paljoa. Mutta kun tässä nyt jokin täytyy sanoa niin se olisi kai englannin kielitaitoni. Ensi vuonna toivoisin lukioon mennessäni innostuisin japanin opiskeluun, jonka suunnittelin aloittavani lukioon mennessäni.


    • JumissaDia5Helvetissä

      Mikä elo?

      • Randompoju

        Olen pelannut niin vähän rankedia niin se on hyvinkin matala (pitäs alkaa grindaa) mutta kai se olis high silver tasoa. Ps. Olen pelannut tasan 4 ranked peliä tänä vuonna.


    • 02muija

      Missä asut? Onko instagramia, jos on kerro ig nimi?

      • Randompoju

        En sano tarkalleen, mutta asun pohjois-länsi Suomessa ja ei ole igtä, koska koen sen itselleni hyödyttömäksi


      • Mielipide-numero1

        Enpä osaa kysyä mitään, mutta mielestäni olet tavallista fiksumpi nuori kaveri. Sen huomaa vaikka kirjoitustyylistäsi sekä mielipiteistäsi. Moni tyttö varmaan arvostaa Sinua tai ainakin pitäisi muodostaa jonoa eteesi. Taidan kysyä sittenkin eli miten viina ja tupakka maistuvat suussasi?


      • Randompoju

        Iitos kehuista, mutta tytöt ei oo mun perässä jonottamassa (ainakaan vielä :^)) mutta tupakkia en oo kokeillutkaan, etten tiedä. Sama pätee viinalle


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      871
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 51
      595
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      501
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe