Valokuvaaja

55WOWS

KESÄTYÖ 2016!

Etsitään valokuvauksen ammattilaista, tai ainakin vakavaa harrastajaa, pikaisiin hälytyksiin kesäajaksi.

Sinun tulee olla peloton ja innokas lähtemään mitä oudoimpiin paikkoihin tekemään työtäsi.

Meiltä löytyy kalusto, mutta pikaisten toimeksiantojen vuoksi olisi ehkä myös hyvä, että itselläsi olisi kalustoa, jottei aikaa kulu kalustoon totutteluun tai opetteluun.

Yhteydenotot rekry@55wows.com ja otsikoksi ”kuvaaja”

1

129

Vastaukset

• Vihdoinkin HYVÄ työpaikkailmoitus. Onneksi olkoon. Näitä saa koiran kanssa etsiä!

Kyllä löytyy erilaisia tehtäviä, kuten markkinointipäällikkö, mutta sitten tehtäviin lukeutuu kaikkea muuta kuin markkinoinnin keskeisiä tehtäviä. Eli lähtökohtaisesti kerrotaan, että tässä tehtävässä et voi käyttää ydinosaamistasi etkä näin ollen voi onnistuakaan. Samoin olen katsonut joitain myynnin tehtäviä, joissa sinulle ei ole luvassa mitään markkinoinnin tai muutakaan tukea. Sinun tulee "vain myydä", heh heh!

Eikö työpaikkailmoitusten tulisi olla järkeviä ja olennaisia? Tämä kesätyöpaikkailmoitus on tosiaan pitkään aikaan ainoa laatuaan. Olen näitä nimittäin nyt sillä silmällä katsellut. En kuitenkaan sillä :-) Kuitenkin hyvää työnhakua sinulle, joka satuit lukemaan tämän!

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

SEISKA.FI

• Työtila vähissä! Tanskan kuningatar Margareetan kirjoituspöytä täynnä pölynkerääjiä – kuva!
    • Lapsuuskuvat Seiskassa! Romutransu Markus Kuotesahosta tehtiin kirja – ”Olin villi, mutta ujo!”
    • Big Brother joutui puuttumaan kovin käskyin – Ella ja Arttu hivelivät nukkuvan Samin vartaloa: ”Lopettakaa välittömästi!”

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Stefan on puhunut Seiskassa: Naapurien juoruaminen ei häntä haittaa.

Stefan kertoo, että rakentaa Sofian kanssa kotia tietoisena naapureiden katseista, eikä häntä haittaa, vaikka naapurit soittelevat heistä lehteen.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      97
      7853