Tallinnassa terassiolut maksaa jo 7 euroa

Tallinna24

33

496

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • enfinne

      Joo, kyllä alkaa Tallinnan vanhakaupunki jo olemaan hinnoitellut itsensä ulos - vaan eipähän siellä juuri muita olekaan kuin suomalaisia ystäviä!

      • EiVaikutaPätkääkään

        Eihän nuo hinnat rajaa kuin köyhät pois, terassit ovat kuitenkin täynnä. Nähtiinhän se jo edellisen hintapiikin aikoihin.


      • zagu

        Sepä kovin ihmeellistä onkin, jotta miksi??


      • raitio_vaunu

      • reissuun_taas

        Hyvä juttu, että paikat siistiytyy juopoista suomalaisista. Varmasti riittää asiakkaita muissa turisteissa, joiden ei ole pakko venyttää euroa. Vanha kaupunkihan vilisee japanilaisia, italialaisia, ranskalaisia ym. turisteja. Itsekin kun juon vain pari, niin on ihan sama maksaako tuoppi pari euroa enemmän.

        Olen toki yleensä tarkka euroista, mutta reissuun en lähde sillä mielellä, että pahoitan mieleni muutaman euron takia. Kannattaa jäädä kotiin, jos matka menee niin pienestä pilalle.


      • oluset

        TCBW Tallinn Craft Beer Weekend, Viro* 01.04.2016 Pienpanimoperjantai, kautta maan - maailmankin
        Perjantai ja viikonloppu! Mainio tapa juhlistaa perjantaita on viettää
        PIENPANIMOPERJANTAITA
        yhdessä ystävien kanssa!
        Maistele, nauti, vertaile, arvioi, kommentoi tuopillinen pienpanimo-olutta vaikkapa mieluisassa olutravintolassa.


      • pile_ti
        oluset kirjoitti:

        TCBW Tallinn Craft Beer Weekend, Viro* 01.04.2016 Pienpanimoperjantai, kautta maan - maailmankin
        Perjantai ja viikonloppu! Mainio tapa juhlistaa perjantaita on viettää
        PIENPANIMOPERJANTAITA
        yhdessä ystävien kanssa!
        Maistele, nauti, vertaile, arvioi, kommentoi tuopillinen pienpanimo-olutta vaikkapa mieluisassa olutravintolassa.

        pääsyliput http://www.piletilevi.ee/fin/liput/tallinn-craft-beer-weekend-2016-40610/
        http://olutopas.info/foorumi/thread-3240-post-110951.html#pid110951


    • LaihianEetu
      • silleest

        Oikea hinta tuopille vanhassakaupungissa olisi 4€. Kehitysmaan maksimi.


      • Maksaja
        silleest kirjoitti:

        Oikea hinta tuopille vanhassakaupungissa olisi 4€. Kehitysmaan maksimi.

        Miten se bisse vielä alikehittyneemmässä Suomessa sitten maksaa tuplasti.


      • KaljanKittaaja

        10€ on tasaraha, silti terassit täys, kesällä varmasti hinta ylittyy, risteilylaivoja saapuu tallinnaan ennätysmäärä


      • Käyn_usein

        Jää nähtäväksi, vielä ei ole ne terassikelit. Terassimyynti muuten näyttelee vanhassakaupungissa suurta osaa liikevaihdossa, paikkojen omistajat seuraavat aktiivisesti tilannetta ja korjaavat hinnoittelua. Ainakin näin on aikaisemmin tehty.


      • Istuskelija
        KaljanKittaaja kirjoitti:

        10€ on tasaraha, silti terassit täys, kesällä varmasti hinta ylittyy, risteilylaivoja saapuu tallinnaan ennätysmäärä

        Meinaakkos, että risteilylaivojen matkustajat tulevat istuskelemaan terasseille?


      • tutki

      • Terassilla.viihtyvä
        silleest kirjoitti:

        Oikea hinta tuopille vanhassakaupungissa olisi 4€. Kehitysmaan maksimi.

        Persaukisille kaikki on kallista. Hyvä että hinnat pitää sossun elätit poissa. He voivat ostaa kaupasta kaljaa ja örveltää puistonpenkillä.


      • Positiivinen_kehitys
        silleest kirjoitti:

        Oikea hinta tuopille vanhassakaupungissa olisi 4€. Kehitysmaan maksimi.

        Taitavat Virossa osata hinnoitella SUOMIJUOPOT ULOOOOOOS!


    • Saku-Rock

      7euroa onko paljon? ei minusta, on myös toisenhintaisia paikkoja!

    • paskasakkilakoon

      Saisi olla vielä kovemmatkin hinnat vaikka 20 euroa/tuoppi niin se känninen paska- ja räkäsakki siistiytyisi pois.

      • ö-ky

        Mitäs sitten jäisi jäljelle??


      • paskasakkiaeijaksakattoa

        Ainakin minä ja pari mun kaveria. Paskasakki voi istua laivassa tai juoda laiturilla niitä halpakaljojaan laatikosta.


    • Nasse.-

      Tallinnassa terassiolut maksaa vain 7 euroa
      kyllä on edullista

      • Timo-Tuoppi

        Jos hinta olis 25€/tuoppi, terassilla ei olis kuin tuttuja


    • virovorot

      Vain vorolaiset varastavat, suomalaiset ostavat oluensa.

      • Trollolloo

        Trollolloo!


    • Virolainen2016

      terassit maksaa veroa ilmeisesti Savisaarelle, baarit eivät maksa, siitä hintaero. Baarissa voit ostaa tuoppiin jopa 1 eurolla, jos olet asiakas, tai 2 eurolla, jos et ole. Se on sama koko maailmassa, pitää tietää paikat.

    • peruS_puhdistuS

      Nyt lähtee tuulipuku porot Tallinnan vanhasta kaupungista Mustamäkeen ja Lasnamäkeen muiden Ryssä- ja perSuspurgujen kanssa.

    • Virolainen2016

      Siellä ei ole terasseja, jos on, niin ei ulkomaalaisille, kuten vanhassa kaupunkissa.

    • Saku-Tume
    • paTallinn

      Perseauksisia kiinnostaa hinnat. Jos ei ole räkää niin ei kannata rykiä.

    • SossunElätti

      Sossu maksaa niin vähän.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      132
      2407
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      291
      2312
    3. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      75
      1790
    4. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      119
      1462
    5. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      130
      1309
    6. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      64
      1308
    7. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      72
      1040
    8. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      1030
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      47
      925
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      901
    Aihe