Ei kukaan sattuisi tietämään mistä 1988 malliin saisi uuden/käytetyn bensahanan. Ja onko kellään käsitystä jakoketjusta, milloin pitäisi vaihtaa. Kovasti rallattaa alle 2000 kierroksilla.
Vastaukset 6
- Helposti_löytyy
Saksan Ebay:stä korjaussarja ja ainakin uudempiin koko hana uutena tai käytettynä. Uusi hana maksaa tosin toistasataa mutta käytetyt pari-kolmekymppiä ja korjaussarja 15-20€.
Jos on alipaine-ohjattu hana, riittää pelkän korjaus sarjan hommaaminen, louis/storm/ebay... maksaa ostopaikasta riippuen 15-20e..
Sorry, juurikin päinvastoin eli 1/4-1/2 kierrosta KONEEN PYÖRIMISSUUNTAAN, ei siis kuten aikaisemmin kirjoitin...Ajatuskatkos...kysehän oli yammusta....
Nokkaketjun kiristin löytyy kaasareiden alta, konetta pyöritetään 1/4 kierrosta taaksepäin ja kiristin säädetään kohdalleen (ohjeet löytyvät korjausoppaasta) service manual, workshop manual...
- Hähmitä
"konetta pyöritetään 1/4 kierrosta taaksepäin"
Onko tosiaan noin? Aikaisempia laitteitani on pyöritetty aina eteenpäin, jotta ketju kiristyy? pyörimis suuntaan jolloinketjun vetävä puoli on kireällä ja kiristin vetää löysät pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän511001Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll17896Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl501802- 46737
- 42674
- 37619
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30596Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE166553Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37540Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan57518