Lentoemäntä haku Norralle 2016

CabinCrew

Norra haki uusia emoja koulutukseen. Onko tullut vielä hakijoille yhteydenottoja firmalta? Täällä jännityksellä odotan tuleeko kutsua

43

1608

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ghbjjkb

      Kutsua kurssille, vai haastatteluun?

    • lentoonn

      Ei ole kuulunut mitään. Ei haastattelukutsua ja ei tietysti kurssikutsua.

    • Yeyyey

      Ei ole mitään kuulunut vielä tännekään.

    • Gjgxg

      Hakuilmoituksessa muistaakseni oli, että haastettelut käydään maaliskuun aikana. Mutta ilmoitus päättyi vasta ehkä viikko sitten. Mahtoikohan olla virhe, tarkoittivatkohan huhtikuun aikana..

    • tjaopoop

      Olettaisin, että sekä ryhmähaastattelut, että yksilöhaastattelut loppuu tällä viikolla, ensi viikolla sitten päätökset kurssilaisista :) Itse olen ollut nyt molemmissa ja ensviikkoa jännitän !

      • Jaaaap

        Toivottavasti onnistaa. Millainen oli ryhmis ja yksilöhaastattelu?


    • pojjp

      mulle ei oo kans tullu mitää vastausta...outoa

    • Höhhh

      Hylkyhän se sieltä tuli.

    • hioohiihoiohio

      olitko haastattelus?

      • Höhhh

        En ollut.


    • Jehehone

      Nyt jännittää

      • Lslldl

        Oot ilmeisesti ollu haastattelus jos jännittää? Muuten ei kannata enää jännittää koska haastattelut on jo ohi


    • Gjibg

      Joko olette saaneet kutsun kurssille?

    • Flkdkdk

      Mun kaveri oli ainaki saanu!

    • MyCondolences

      Osanottoni kaikille teille jotka olette tulleet valituiksi ja aiotte mennä Norralle töihin.
      Kirjoittakaa tälle palstalle sitten kun olette lopettaneet,siellä ei kukaan viihdy/jaksa pitkään,puhumattakaan elä Norran palkalla.

      • lentoemoo

        Aijaa? Minun kokemus asiasta on hyvin eri. Jännä, että yleistäen kirjoitat, ettei KUKAAN viihdy.


      • EiNorraEikäFinnairHyvä
        lentoemoo kirjoitti:

        Aijaa? Minun kokemus asiasta on hyvin eri. Jännä, että yleistäen kirjoitat, ettei KUKAAN viihdy.

        Mikäli olet Norralla töissä ja viihdyt sekä palkkasi on mielestäsi kohdillaan,niin olet varmaankin sitä nöyristelevää torpparihenkeä vaaliva lentoemäntä.
        Itseään kunnioittava ja arvostava ihminen ei alistu sellaiseen kohteluun mitä Norralla saa. MIkäli on ns. wanna-be lentoemäntä eikä saa töitä mistään kunnollisesta lentoyhtiöstä niin silloinhan Norra on myös hyvä valinta Finnairin ohella.


    • kldjfsdjflskdfjffff

      Mikä on hyvä yhtiö? Jos norra ja finski surkeita ja kohdellaan huonosti :)
      kaunis kiitos vastauksesta

      • Cabincrew

        Norran syksyn haku on käynnistynyt. Onko täällä viime haussa mukana olleita/ Norralla työskenteleviä. Kokemuksia pöytään kiitos!


      • Surupuserossa

        Valitettava tosiasia on, että sellaista yhtiötä ei enää ole.


    • Lentämään

      Kiinnostunut Norrasta. Onko faktaa palkkauksesta ja työehdoista?

    • Stuertiksi

      Heippa!

      Minua kovasti kiinnostaisi hakea Norralle, mutta ruotsin kieli on ruosteessa. Onko järkevää edes yrittää? Onko kielitestit haastavat?
      T: stuertiksi tähtäävä kaveri :)

      • NCC

        Aina kannattaa hakea ja voithan vähän kertailla ruotsia esim vanhoista koulukirjoista :) En ole itse ollut kielitesteissä, mutta ajattelin myös hakea vaikka ruotsi ei vahvin olekaan. Onko kukaan vielä kuullut mitään haastatteluista?


      • Gjygh

        Miksi Norralle vaaditaan ruotsin kielen osaamista?


      • Eitarviiiii

        Ei vaadita!


    • Stuertiksi

      Onko kellään mitään vinkkejä kielitesteihin?
      Millaiset testit käytännössä ovat? :)

    • ca1984

      Katsotaan, että osaa Ruotsia hieman ja uskaltaa puhua. Sekin on syy kriteereihin, ettei jokainen alalle sopimaton just esim. kampaaja ja lastenhoitaja hakisi. Olisi helpompi katsoa hakemukset. Jos olet mies pääset varmasti.

    • azafata

      Onko kenelläkään tullut vielä kutsua haastatteluun? :)

      • Saisipaminäkin

        Kaverille tuli tänään kutsu.


      • Ei_vielä_kutsua

        Milloin hän laittoi hakemuksen? Milloin olette muut laittaneet ja oletteko saaneet vielä kutsua? Itse lähetin 28.6.
        Jännittää! :) Tsemppiä kaikille!


      • haastettaluaodotellessa

        Laitoin kutsun 26/06 ja kutsu tuli 01/07


    • Stuertiksi

      Apua! Tänään tuli kutsu ja jännittää! Miten valmistaudun kielitestiin ruotsin osalta?

    • Kielimiehiä

      Kutsu kävi kyllä haastetteluun. Sanoisin, että jos ei kielet vielä hallussa, niin tuskin niitä tässä viikon aikana opettelee

    • Ei_vielä_kutsua

      Voi hitsi. Saa nähdä tuleeko kutsua tänne... :(

    • Ei_vielä_kutsua

      Tuliko sähköpostitse kutsua vai soittivatko?

      • Stuertiksi

        Soittivat tänään. Onko kukaan ennen ollut Norran haastatteluissa?


      • Ei_kutsua

        Joko ryhmähaastattelut on ohi, oletteko saaneet kutsua yksilöhaastatteluun tai kurssille?


      • Ei_vielä_kutsua

        Ryhmähaastatteluita on ollut tietääkseni tällä viikolla. Tänne ei tosiaan tainnut tulla kutsua, nyt parin viikon odottelun jälkeen lienee aika luopua toivosta. Harmittaa, olisi kiva tietää mikä mättäsi... :(
        Millaisella taustalla te haastattelukutsun saaneet olette hakeneet?
        Paljonko haastatteluihin on kutsuttu ja montako palkkaavat? Kuinka pitkä soppari?


      • Ei_vielä_kutsua

        Olikin tullut hylkymaili tänään. Se siitä sitten.


      • Siipeilijä

        Ensi viikolla alkaa yksilöhaastattelut, joten hommat alkaa olla loppusuoralla. Hyvin sekalaista taustaa ja 15 palkataan vuodeksi eteenpäin. Hakijamäärästä ei ole tietoa, mutta ryhmähaastatteluihin ei kutsuttu kovin montaa hakijaa.


      • Emppu.e
        Ei_vielä_kutsua kirjoitti:

        Ryhmähaastatteluita on ollut tietääkseni tällä viikolla. Tänne ei tosiaan tainnut tulla kutsua, nyt parin viikon odottelun jälkeen lienee aika luopua toivosta. Harmittaa, olisi kiva tietää mikä mättäsi... :(
        Millaisella taustalla te haastattelukutsun saaneet olette hakeneet?
        Paljonko haastatteluihin on kutsuttu ja montako palkkaavat? Kuinka pitkä soppari?

        Minkälaisella taustalla hait paikkaa?


      • Ei_vielä_kutsua
        Emppu.e kirjoitti:

        Minkälaisella taustalla hait paikkaa?

        Olen vähän yli parikymppinen ja vasta opiskelija. Yhteensä noin 2 vuoden kokemus asiakaspalvelusta muuta työkokemusta. Olen melkein koko pienen työurani tehnyt pelkkää vuorotyöt, lentokenttä on tuttu työpaikka.
        En oleta, että tällä taustalla haastatteluun pitäisi päästä, mutta harmittaa silti paljon, sillä tosi kovasti haluaisin alalle. Toiseen paikkaan on kyllä tullut haastattelukutsu, joten uutta matoa koukkuun vaan...
        Tsemppiä kaikille jatkoon päässeille ja muille pudonneille parempaa onnea ensi kertaan! :)


      • Emppu.e

        Olisko ongelmana ollut vähäinen työkokemus ja opiskelu. Norra jostain syystä hakee henkilökuntaa koko ajan, joten ei kun seuraavassa haussa taas yrittämään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2603
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      67
      2400
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2071
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1727
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      14
      1470
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      16
      1423
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1403
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe