Olisi kiva löytää ystäväksi uskova mies, tai ainakin sellainen, jolle kristilliset arvot tärkeitä. Seurustelu ei tällä hetkellä onnistu, mutta kaipaisi miespuolista ystävää, live-elämään tai netin/puhelimen välityksellä tapahtuvaan yhteydenpitoon.
Olen Oulun suunnalta. Voit olla itse mistä vain.
Olisi kiva löytää miespuolinen ystävä
2
234
Vastaukset
- Pekka-Poika
Olen aika vanha ja aika koulutettu. ( viisas ? ) Olen salaperäinen siksi, että menneen kertominen ei auta mielestäni yhtään, ei sinua eikä minua. Ikä ei myöskään kirjottelussa paljon tule esiin, vain lauseiden sisältö jos se on koettua viisautta. Maailma on minusta juuri nyt paljontapahtuvainen, yllättävä, mielenkiintoinen. Luulen, että voisin vastata kaikkein salaisimpaan mieltäsi painavaan kysymykseesi ja varmasti rehellisesti, niin kuin minä ajattelen. Olisi mielenkiintoista leikkiä sokkoleikkiä kanssasi sanojen viidakossa. Lienen 3ttunnin päässä sinusta. En kertaile kyläsi juttuja. Pekka
- Jussi-Oulusta
Moi,
Oletko vielä ystävää vailla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117181Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista594777- 954731
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493899- 513838
- 2173807
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san263383- 512741
- 382721
- 392317