Kaverin kanssa nakurannalle

Alastonmies40v

Kaverini viihtyy alasti kotonaan. Noin 5kk. sitten ajattelin mennä käymään kaverillani ja soitin oletko kotona. Hän sanoi olevansa kotona ja menevänsä juuri suihkuun ja jättää oven auki niin pääsen sisälle. Menin ja kaverini tuli hetken päästä suihkusta. Hän ei pukenut päällensä ollenkaan sinä aikana minkä siinä olin, noin 2h. Sen jälkeen kun olin käynnyt kaverillani noin 3 kertaa ja joka kerta hän on oli alasti.
Kysyin häneltä, miksi olet alasti jatkuvasti? Hän vain sanoi koska viihtyy alasti, ei kai se haittaa? Sanoin ei haittaa (kieltämätttä aluksi se vähän häiritsi, istua toisen miehen luona joka on alasti. Eniten häiritsi se ku välillä hänen munansa oli normi tilassa ja toisinaan taas täysi erektio päällä) Hän itse ei ollut siitä moksiskaan.

Kerran sitten sanoin kaverilleni että oot sä aika ukko, muina miehinä olet vaan alasti etkä häkelly yhtään jos munasi alkaa seisomaan. Kaveri sano vaa siihen että eiks se oo normia että välillä seisoo ja naureskeli. Sanoin niinhän se on.

Kaveri sitten sanoi minulle että on ajatellut kesällä lähteä jonnekkin nakurannalle ja kysyi, lähenkö mukaan? No en aluksi oikein innostunut ajatuksesta, sanoin mietin asiaa. Seuraavan kerran kun menin kaverilleni niin kaveri kysyi, no lähetkö kesällä nakurannalle ? Sanoin en tiiä oikein kehtaanko riisuuta ja lähteä alasti rannalle.

Kaveri sanoi siihen tiiätkö miksi olen ollut alasti sun nähen? Sanoin, en. Kaveri sanoi siksi koska on ajatellut kerätä rohkeutta olemaan alasti muiden nähen ja suositteli minua että ota nyt vaatteet pois ja totuttelet olemaan alasti muiden nähen muutenkin kuin saunassa. Sanoin pitää harkita.

No seuraavan kerran kun menin kaverille niin kaveri sanoi mennään saunaan, mentiin ja saunassa ollessa kaveri sano nyt ku mennään pois saunasta niin et pue päällesi vaan ollaan alasti. Menimme pois saunasta ja jätin pyyhkeen päälleni niin kaveri sanoi, ota se pyyhe pois niin totut alastomuuteen muiden nähen. No istuttiin siinä sitten iltaa molemat ilkosillaan ja täytyy myöntää äkkiä siihen tottui olla alasti toisen nähden. Nyt ollaankin aina kaverin kanssa alasti keskenämme kun käymme toistemme luona kylässä. Äkkiä myös tottui siihen että ei peitellyt erektiotaan tai häkeltynyt kaverin erektiosta. Nyt taidan olla valmis lähtemään kesällä nakurannalle :)

11

942

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • valdo

Vai että oikein erektioita!

• löylykauha

Ei alastomana miesten seurassa erektio heteroille tule.

• Natu-on-vain-ihminen

Onko joku joskus väittänyt, että naturisti on aina hetero.

• Alastonmies40v

Olemme kyllä heteroita molemmat. Mistä se sitten johtuu että välillä alkaa seisomaan kun olemme alasti keskenämme niin sitä en tiedä. Ehkä se tuo alapää vaa nauttii niin paljon saadessaan olla "vapaana" että alkaa seisomaan :D

• Siis-huolitellusti

Huolitellussa kielenkäytössä sanotaan "alkaa seisoa". Eli alkaa-verbiä seuraava verbi on infinitiivissä.

• Rehtorienrehtori

No mikäs äidinkielen ope tähän keskusteluun eksy?

• kielimuuttuu

Nykyään kielitoimistokin hyväksyy muodon alkaa seisomaan. Seuraa aikaasi, ope.

• Siis-huolitellusti
        kielimuuttuu kirjoitti:

Nykyään kielitoimistokin hyväksyy muodon alkaa seisomaan. Seuraa aikaasi, ope.

Etkö ymmärtänyt lukemaasi.
        Kirjoitin "Huolitellussa kielenkäytössä sanotaan", en sanonut, että on väärin sanoa.
        Nimimerkkinikin tuon sanoi!

• NudistaVerdadera

Höpsis, sanon minä!

• Kun ollaan porukassa alasti se parantaa ryhmähenkeä.

• Läiske-kuuluu

Juu, juna vaan puksuttamaan. Sellainen kaksitahtisena toimiva eli työntö ja vetotahti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      276
      3103
    2. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      234
      1987
    3. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      67
      1936
    4. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      71
      1634
    5. BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla

No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho
      Matkailu
      5
      1386
    6. Purra esiintyi epäasiallisesti

Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M
      Pyhäjärvi
      339
      1254
    7. MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."

Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/
      Ensitreffit alttarilla
      24
      1008
    8. "Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta

löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko
      Maailman menoa
      22
      929
    9. Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!

Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola
      Kotimaiset julkkisjuorut
      165
      917
    10. Hyvää yötä

Kaveri🥰... Olen vähän yllättynyt.
      Ikävä
      64
      906
    Aihe