Marraskuussa Tukholmaan avattiin uusi erittäin iso ostoskeskus. Tässä suomalaisen turistien ensivaikutelma ostoskeskuksesta: http://matkamaailma.blogspot.fi/2016/03/mall-of-scandinavia-kokemuksia.html
Muilla kokemuksia?
Mall of Scandinavia
23
1001
Vastaukset
- Mitä-iloa
Vanhan kaupungin ns. kivijalkaputiikit ovat paljon kivempia. Mitä tuollainen ostoskeskus voi tarjota sellaista, mitä ei esimerkiksi Itäkeskuksesta löydä? Mutta ne pikkuputiikit ovat täynnä jotain erikoista! Kuten vaikkapa peikkopuoti (Tontar och Trollar).
- shopssi
Aikamoista krääsää niissä vanhan kaupungin putiikeissa. Mielellään laadukasta tavaraa ostoskeskuksesta. Itiksessä ei sitä paitsi ole Teslan myymälää, Disneyn kauppaa eikä legokauppaa.
- Sere_vai_symppi
Millä laivalla tämä ostokeskuksesi on onko se uusituilla silja serenaden ja silja symphonyn kauppakäytävän varrella kun sen laivamatkailusta liittyvään keskusteluun kirjoittelit?
- SieKuoletKehari
Oho! Meidän kehari jiikoo-76 taas kateellisena täällä :) käy katsomassa tuo ensi kerralla kun reissaat Gracen A-luokan hytissä (ainoana maailmassa)
- Sere_vai_symppi
SieKuoletKehari kirjoitti:
Oho! Meidän kehari jiikoo-76 taas kateellisena täällä :) käy katsomassa tuo ensi kerralla kun reissaat Gracen A-luokan hytissä (ainoana maailmassa)
Ei nyt kyselty palstan vakihäirikön kestosuosikkia, vaan millä laivalta tuo ostoshelvetti löytyy kun siitä kirjoitellaan laivamatkailuun liittyvänä, että oho iha ittelleski vaan ja kerro terveisiä sille jiikoollesi, korviesi välistähän hän höpöttelee sulle
- SieKuoletKehari
Sere_vai_symppi kirjoitti:
Ei nyt kyselty palstan vakihäirikön kestosuosikkia, vaan millä laivalta tuo ostoshelvetti löytyy kun siitä kirjoitellaan laivamatkailuun liittyvänä, että oho iha ittelleski vaan ja kerro terveisiä sille jiikoollesi, korviesi välistähän hän höpöttelee sulle
oho! keharimme jiikoo-76 taas täällä!
Älä sä tosta huoli, et sä sinne pääse kun pelkäät normaalia elämää - Jii.Koo-76
Mitäpä jos kerran eläissäsi menisit ostamaan matkan. Mene Vikingin matkamyyntiin, ota vuorolappu ja kun vuorosi on, pyydä A-luokan hyttiä vaikkapa miniristeilylle.
Astut ulos matkalipun kanssa. Se on just noin simppeliä. Pitäis onnistua jopa sulta. Tai sitten onnistut senkin sähläämään, kuten tämän ketjun aiheenkin eli ison ostoskeskuksen. Mutta kun se edellyttää matkustamista, niin ethän voi siitä mitään tietää.
Niin, minä voin käydä katsomassa, mutta en miniristeilyllä. Sinä et. - SieKuoletKehari
Jii.Koo-76 kirjoitti:
Mitäpä jos kerran eläissäsi menisit ostamaan matkan. Mene Vikingin matkamyyntiin, ota vuorolappu ja kun vuorosi on, pyydä A-luokan hyttiä vaikkapa miniristeilylle.
Astut ulos matkalipun kanssa. Se on just noin simppeliä. Pitäis onnistua jopa sulta. Tai sitten onnistut senkin sähläämään, kuten tämän ketjun aiheenkin eli ison ostoskeskuksen. Mutta kun se edellyttää matkustamista, niin ethän voi siitä mitään tietää.
Niin, minä voin käydä katsomassa, mutta en miniristeilyllä. Sinä et.Juuri maanantaina tein reissun. Silja Europan B2 hytissä :)
Mutta sinä kehaeri et muista MITÄÄN siitä Gracen reissusta a-luokan hytissä, et mitään - Jii.koo-76
Vähäisetpä olivat taas tietosi. Nyt tuosta ostoskeskuksesta.
Tiedätkö yleensä koskaan yhtään mitään.
Sitä siitä kokemusten puutteesta seuraa. - SieKuoletKehari
Jii.koo-76 kirjoitti:
Vähäisetpä olivat taas tietosi. Nyt tuosta ostoskeskuksesta.
Tiedätkö yleensä koskaan yhtään mitään.
Sitä siitä kokemusten puutteesta seuraa.Kehari ainakin tietää viralliset nimet ja mistä saa tietoa ja mihin palstalal viestit kuuluu :)
Älä oo kehari kade, ota vaikkapa gracela A-luokan hytti ja mene käymään tuolla - Sere_vai_symppi
Kehari ainakin tietää viralliset nimet ja mistä saa tietoa ja mihin palstalal viestit kuuluu :)
Älä oo kehari kade, ota vaikkapa gracela A-luokan hytti ja mene käymään tuollaEdelleenkään ei ole selvinnyt vastausta kysymykseen millä laivalla tuo ostoskeskus sijaitsee, häirikkömme vain keskustellessa korviensa välissä majailevan ystävänsä kanssa..
Yksinkertaisiin kysymyksiinhän on yleensä nykyään vaikeinta saada vastausta tällä laivamatkailuun liittyvällä keskustelualueella - Pitää-siis-olla-laivalla
Tämä foorumi on "Laivamatkat ja risteilyt ". Ei tarvitse katsoa mitään netistä laillasi, koska tällä foorumilla käsitellään vain laivamatkoja ja risteilyjä tai niillä sattunutta.
- Jii.koo-76
"Unohdit" tietenkin sanoa, missä se on. Etkö osannut netistä katsoa?
Taas et saanut mitään kerrotuksi. Vain räksytystä. - Jii.Koo-76
Ei päätä. Sen tekee aloittaja.
Etkös sä onneton nöhvelö ole sitä(kään) vielä hoksannut.
Faktaa: en ole käynyt tuossa ostoskeskuksessa. - Sere_vai_symppi
Pitää-siis-olla-laivalla kirjoitti:
Tämä foorumi on "Laivamatkat ja risteilyt ". Ei tarvitse katsoa mitään netistä laillasi, koska tällä foorumilla käsitellään vain laivamatkoja ja risteilyjä tai niillä sattunutta.
Tukholmaan liittyvillä jutuilla on ihan omakin keskustelualue varattu, ja koska olit sijoittanut avauksesi laivamatkailuun liittyvään etkä tukholman asioihin littyviin oli pakko kysyä millä laivalla mainitsemasi ostospaikka oikein onkaan. Eli jos olisit ymmärtänyt palstajaon olemassaolon ja postannut kirjoituksesi tukholma keskusteluihin, ei olisi ollut tarvetta kysellä millä laivalla,laivamatkailuahan tämä keskustelualue käsittää ...
Oleppa siis jatkossa ymmärrettävä ja sijoita kirjoituksesi sisällön mukaan, esim. ostoskeskus tukholmassa (ei ole laivamatkailua) tukholma keskusteluun, menikö liian vaikeaksi? - Jii.Koo-76
Minä annan kysyjälle arvokkaita neuvoja. Hän kun ei ole asiaa tiennyt ja täältä saatavat neuvot ovat kuin sinun antamiasi eli niillä ei ole asian kanssa yhtään mitään tekemistä. Paitsi että sinun neuvoillasi mennään ojaan, minun neuvoni opastavat tielle.
- SieKuoletKehari
Jii.Koo-76 kirjoitti:
Minä annan kysyjälle arvokkaita neuvoja. Hän kun ei ole asiaa tiennyt ja täältä saatavat neuvot ovat kuin sinun antamiasi eli niillä ei ole asian kanssa yhtään mitään tekemistä. Paitsi että sinun neuvoillasi mennään ojaan, minun neuvoni opastavat tielle.
Hus hus, nyt kehari nukkumaan? Miksi ei palautepalsta jo laula?
- Jamppa650
Onkohan tuolla ostoskeskuksessa taksiasemaa että sieltä pääsee pois jos sinne taksilla menee,tietääkö kukaan???
- Miksi.ei.tukholmaa
Miksi ei olla postattu tällä ao. palstalle jossa asiasta olisi oivallisinta kirjoitella http://keskustelu.suomi24.fi/matkailu/matkakohteet/eurooppa/ruotsi/tukholma Kysehän avauksessa on tämän palstan jutuista. Olisi bloginsa mainostajalle oivallinen ellei täydellinen sijoituspaikkana
- SieKuoletKehari
Mitäs se Jiikoo-76 taas sönköttää? Kateus? Vituttaako? AHdistaako???
NYt on muuten sulla raivari nini lähellä että ehkä taas kohta 2 viikon eristys? - Jii.Koo-76
Mitäs se Jiikoo-76 taas sönköttää? Kateus? Vituttaako? AHdistaako???
NYt on muuten sulla raivari nini lähellä että ehkä taas kohta 2 viikon eristys?Hieno, että näet kunnioitetun nimimerkkini jopa siellä, missä sitä ei ole. Melkoista ylistystä.
Minä taas en ole nähnyt sinulta mitään tietoa käsiteltäviin asioihin. Kokemuksen ja taidon puutettasi.
Itse pitäisin aloituksen sopivan paremmin Tukholman foorumille. Kysehän on siitä, mistä itse etsisin tuollaista tietoa. - VastausTaiJiikoo-76Kuol
Jii.Koo-76 kirjoitti:
Hieno, että näet kunnioitetun nimimerkkini jopa siellä, missä sitä ei ole. Melkoista ylistystä.
Minä taas en ole nähnyt sinulta mitään tietoa käsiteltäviin asioihin. Kokemuksen ja taidon puutettasi.
Itse pitäisin aloituksen sopivan paremmin Tukholman foorumille. Kysehän on siitä, mistä itse etsisin tuollaista tietoa.NYt alkaa kaherilal olemaan pannu niin punasella että? Pitäiskö taas kertoa vähän kokemuskia että pääset 2 viikoksi eristykseen taas raivarin takia
- noooook1
Mikä on sun ongelmasi?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1222391
Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten4292213Sinun ja kaipaamasi törmääminen
Missä sinä haluaisit sen satunnaisen kohtaamisen mieluiten tapahtuvan?981200Ammuskelua Eliaksenkadulla
Mikä homma? Hirven metsästykseen vielä lähemäs 3kk. Oliko lie puuman metsästystä..?141013- 45859
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!16857Olen pahoillani jos kärsit.
Mutta meidän välejä ei voi korjata. Rakastin sua tiedoksi. Älä tee itelles mitään vaan hae apua.34800Ymmärrätköhän nainen
Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi109796Martina on käynyt puhumassa viisauksia
Iltalehden artikkelissa Martinan viisaudet.247760Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus
Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte167737