Meille tuli tilaisuus ostaa Sam Vannin teos, abstrakti siis. Haluaisin nyt ensin tietää taiteilijasta ja onko kovinkin arvostettu. Mitä mielipiteitä? Olihan kuitenkin suomalaisen abstraktin taiteen suurimpia vaikuttajia sen alkutaipaleella?
Sam Vanni
8
3175
Vastaukset
- Mesenaatiskelija
http://www.amosanderson.fi/suomi/vanni.html
http://www.samvanni.com/vari.htm
Kävin toissapäivänä Amos Anderssonin taidemuseossa tutustumassa Henrik Tikkasen ja erityisesti nuorena edesmenneen Ilkka Lammin taiteeseen. Suosittelen upeaa näyttelyä molempien nimien osalta!
Näin samalla Sam Vannin yhden työn museon vakinaisten töiden joukossa. Erityisesti tuo työ ei minua pahemmin säväyttänyt. Tunnustettu, nimekäs taiteilija joka tapauksessa - eikä akateemikon arvonimeä ole totuttu näkemään kenellä tahansa!
Jos tarjolla oleva työ miellyttää eikä hinta tunnu kohtuuttomalta, niin mikä ettei! - popo
osta pois.todella arvostettu taiteilija.ota selväksi työn historia,tekotapa ja vuosi.näitten perusteilla saat kyllä jo toteutuneista huutokaupoista karkean hinta-arvion.kannattaa tietenkin ostaa vain,jos pitää teoksesta,sioitusmielessä eri asia.
- Tietäjä 1
Sam Vanni on kyllä sioituksenakin hyvä.On aika harvinaista, että hänen töitään on myynnissä.
- alalla
Tietäjä 1 kirjoitti:
Sam Vanni on kyllä sioituksenakin hyvä.On aika harvinaista, että hänen töitään on myynnissä.
Sanoisin että Samuel Besprosvanni -nimellä signeerattuja teoksia on jo vaikeampi löytää, mutta muutoin Vannin tuotantoa kyllä liikkuu taidemarkkinoilla. Ketjun aloittaja ei maininnut mitään hänelle tarjotun teoksen tekniikasta. Taiteilijan graafillista tuotantoa myydään useissakin gallerioissa eripuolilla Suomea, maalauksia löytyy myös Helsingin laatuhuutokaupoista.
- alalla
Sieltä saa tietoa kai kaikkein helpoimmin... Jälkeläiset pitävät taiteilijan galleriaa Helsingissä, ks. www.samvanni.com
- sänky petaamatta ain
Ihan käsittämättömän rumia tauluja minun mielestä.
- Sontakuski
Niin, Suomessa on sekä mielipiteen että sen ilmauksen vapaus.
- kylpytakki päällä
Ei sytytä minuakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362284Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431562- 381499
- 1271292
- 131289
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2651265Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451255