KRP kamaa.

Ajattelin vain mainita että useilla keskustelupalstoilla ampuu todella overdose suorat tappouhkaukset ihan yes, terrorismi ihan yes, rasismikin ihan yes, lapsipornokin ihan yes ja te hyväksytte sen S24?
https://www.poliisi.fi/nettivinkki
Te luulette että minä uhkailen no nyt menee niin että tasan tarkkaan lupaan että ilmoitan laittomasta toiminnastanne nettivinkillä poliisille.
Kun S24 ei toimi niin minä toimin sorry siitä.
ps. tuhotkaa viesti ja laitan sen uudelleen näin menee pakotan teidät heräämään S24.

23

280

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Se-tehoaa

      Et sitten itse käyttänyt tuota poliisin nettivinkkiä.

      Tehokkaampaa olisi heittää vinkki eduskunnan oikeusasiamiehelle.

      • Pajuojalle meni hetki sitten,,,


      • sellainen.on.laki

        Asiaton sisältö ei ole käyttäjän, vaan ylläpidon vastuulla.


    • haista_vittu___

      Vedä kuivat tissu. Poliisit laittaa korkeintaan dunkkuun tuollaista vanhaa narkkaria ja pillerikauppiasta joka häiritsee perättömillä ilmoituksillaan.

      Mene valittamaan laitokselle niin pääset putkaan jäähylle loppupäiväksi.

      • Olen erittäin otettu että nyymi nimimerkki: haista_vittu___ kommentoi ketjuuni. :)
        Voi hyvä luoja,,,


      • Juujuu, postaamalla näitä väkivalta-, homostelu- ja eritejuttuja tähän ketjuun toki osoitat, ettei päässäsi voi olla kerrassaan mitään vikaa…


    • älkää_uskoko_tissua

      Ex-tissu on ylimielinen, narsistinen apina, joka tekee kaikkensa, että saisi olla jakamattoman huomion kohteena, joka osiolla. Esimerkiksi, kun Alkoholi-palstan niin kutsuttu "Kylmis" alkoi saamaan enemmän huomiota kuin hän, niin yrittänyt tuhota tämän jopa IRL-elämää myöten.

      • Sakarahauka

        Varo sanojasi!


    • SanttuTuira

      Tissu on vain valehteleva narkkari joka ottaa kyrpää persereikään.

    • Suomi24 on perseestä. Antaisivat minulle luotsinvälineet takaisin niin hiljentäisin koprofiilit ja muut pellet täällä. Nyt menen vetämään xanoreita purkillisen pääni ei kestä muuten.

      • älä_vedä

        Toihan on vain väliaikainen ratkaisu ja kun ne mömmöt lakkaavat vaikuttamasta, olosi on entistäkin tukalampi.


      • hauka.homorakastajasi

        Kannattaisi homoilla vähän, niin tukala olo helpottaisi.


      • Sakarahauka

        Hauka on hetero.


      • JesseHKI
        Sakarahauka kirjoitti:

        Hauka on hetero.

        Homoltahan tuo kuullosti.


    • Nettivinkki poliisille annettu seuraavista palstoista.
      -Maailman menoa
      - Urheilu ja kuntoilu
      - Työ ja opiskelu
      - Viihde ja kulttuuri
      Edellä mainituista palstoista löytyi lainvastaista materiaalia jopa terrorismiin viittaavaa.

      • 51265148748595

        Mitä sitte?


      • 51265148748595 kirjoitti:

        Mitä sitte?

        En tiedä joten katsotaan tapahtuuko jotain,,,


      • Noh
        Ex-Tissu1.3 kirjoitti:

        En tiedä joten katsotaan tapahtuuko jotain,,,

        Aiotko floodata poliisin nettivinkkisaittia kuinkakin kauan?


      • vihapuhe.pois

    • EnKerroIkinä

      Tissu poseeraa itse youtube videoilla aseitten kanssa ja uhkailee ihmisiä.

      • Kylmis__

        Mulla on ko. video tallessa ja edelleen se sun ase oli airsoftase. Pitelin itse aivan samanlaista kädessäni.


    • M1-kamaa

      Älä homo lässytä.

    • Mitä-saatu-aikaisksi

      No oletkos saanut yhtään mitään aikaiseksi?
      Täällä ei ainakaan huomaa mitään
      Ainoastaan neutraali tai jopa myönteinen "n e e k e r i"-sana ammutaan alas. Se kun nykyisin pitää korvata kielteisellä tai rasistisella ilmaisulla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      825
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      769
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      116
      519
    Aihe