Yöllä housuun

aamuhätä

Mä oon 15v enkä ole koskaan runkannu vaan annan tulla yöllä housuun vahinkoja tulee 1 tai 2 kertaa viikossa. Joskus herrään kun se tulee mutten aina. Jännittää joskus aamulla että minkälainen läntti housuihin on tullut. Joskus meinaa pissa karata housuun . jos on kova hätä aamulla

85

4596

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olineaikoja

      Sun olis aika ruveta runkkaa . Nyt kun ilmat lämpenee ja kärpäset rupee pörrää siel sun huoneessa, niin sä voit koittaa pudottaa sen lennosta sillä mällilläs ja kusisuihkulla kans . Se on kivaa hommaa ,kokeile vaikka.

    • Hummaaja

      Olen 16 v ja minä tykkään myös kun se tulee yöllä housuihin. Joskus oon aamulla kova stondis niin käännyn vatsalleni. On kiva tunne kun se tulee ja kastelee housut.

      • housuihinlauennut

        Minkälaisia housuja käytät yöllä ?


      • housuihinlauennut

        Ja laukeatko useinkin housuihin ?


    • poslari

      Oon kanssa 15v. ja mulla on ainakin kaksi kertaa tullut sellasta limaa yöllä puhtaille boksereille. Aamulla on vielä märkä etumus ja nolottaa kun äiti tulee herättämään ja peitto on pois päältä. Ja se näkee sen läikän alushousussa. Olen koulun vessassa runkannu usein boksereille, se vaan tuntuu kiihottavalta kun se tulee mällit housuun. Joo tiedän että, oon hölmö mutta tää on mun mielestä kiihottavaa ja aina voi vaihtaa puhtaat bokserit.

      • Et sinä ole hölmö. Maailmaan mahtuu paljon erilaisia mielihyvän aiheita ja niistä voi nauttia täysin rinnoin niin kauan kuin ketään ei loukata tai satuteta. :)


    • Plöäh

      Mut onks kiva jos jatkuvasti housut märkänä?

      • Hhkkäöbc

        Iha vitu kiva


      • 244544

        Kyllä on kivaa


    • nolikset11

      Käyttäkää vaikka vaippaa tai hommatkaa nainen

    • pissing16

      Mulla ikää 16v. Oon siis kundi. En ole runkannu housuihin, mutta tykkään pissata pitkiin alushousuihin aamulla kun odotan bussia. Kikkelini on vain 6cm löysänä ja se on vinottain alaspäin ja tuntuu hyvältä kun pissaa tulee lahkeeseen. Lisäksi oon sheivannu karvat pois.

      • Voiskokeilla

        Eikö sun päälihousut kastu samalla jos pissaat koko lastin?


    • Plöääh

      pissing16 onks kikkiä?

      Ja eikö sul kastu farkutki

    • pissing16

      Joo tässä vastaus, en huomannu kertoa että, en pissaa koko lastia alushousuun aamulla, vaan annan tulla ihan sillee vähän että, vasen pitkisten lahje kastuu. Myönnän että, farkkuihin tulee tohon alimmaisen napin kohdalle pieni märkä läikkä, mutta onneksi huppari on siinä edessä ettei pissa jälki näy. Koulussa laitan pippelin sitten toiseen lahkeeseen ja muutama tippa tulee kun käyn vessassa pissalla.

    • Miettimisen-paikka

      Toki pissajutut voivat olla kiihottavia, mutta kun menet ulkoa sisälle lämpimään, niin kusen haju alkaa vaikuttamaan. Ympäristö ei varmaankaan pidä siitä sun kusen hajuistasi. Hae itsellesi joku kaveri jolla on samat fetistit ja leikkikää leikkejä jossain muualla kuin yleisissä tiloissa.

    • Samavikamul

      Tarkoititko pissing16 että sun pippelin pää on siin alimman napin kohdalla? Miten lyhyt sul on velttona?

    • mailmanpisinjakovin

      mul on iha vitu pitkä noin 50 cm

    • 244544

      Mulla lentää mällit yöllä noin pari kertaa viikossa. Se tuntuu vielä paremmalta kuin runkkaisi.

      • ghnghjhg

        Ohan se vähä nii oikeestaa. Jos ihan klassisella tyylillä vetää käteen niin kyrvän vartta särkee sen jälkeen yleensä pari päivää. Minä oon sitä tapaa käyttäny varmaan alle yhessä viiestäsaasta tjsp. Pikkupoikien tyylillä yleensä on menty, mahallaan kyhnyttäen, sillä tavallaku joku 3 vuotias saattaa vaikka vieraiden seurassa alkaa hommailla. Ei se mitn jos yöllä lentää lakanaan unessa ollessa, mutta jos boxereihin nii seo aika paska juttu. Joskus tuntuu nukkuissa että nyt meni boxeihin mutta ei ookaa tullu mitään ja voi huokasta.
        Jos nukahtaa munanpystytysfantasioiden vallassa ollessaan niin se on aika varmaa että 2-3-kymmenen minuutin päästä herää joko orgasmiin tai semmoseen panetukseen että seo pakko laukaista jotta uneen pääsisi taas.


    • housuun

      Sama juttu, runkkaan tosi harvoin sen takia mullakin varmaan sitten tulee mällit yöllä alushousuun. Ainakin bokserit on mällissä aamulla. Ne menee pesuun ja puhtaat jalkaan. Mullakin voi tulla jossain tilanteessa tulla pissaa alushousuun, esim: jos joku jännittävä asia tulee mieleen tai sitten kattoo jotain jännää ohjelmaa.

    • sloggiboy

      Jukra kiihottavia viestejä tällä sivulla. Oli pakko runkata ja mällätä bokserit, tuli paljon ja nyt boksereitten etumus märkä.

    • märkäbokseri

      mun veljeltä tuli mällit housuun kun kun istuin bikinit päällä sen syliin ja vähä heiluin musiikin tahdissa

    • Anonyymi

      itellä ikää 14vuotta (oon poika) ja välil aamusin saatan vähän laskee housuihin ja joskus kans käytän vaippaa johon kaadan eka lämmintä vettä ja sitte kusen sinne. Kerran äiti sai kiinni siit et olin kastellu sänkyni mut ei se siit pahemmi suuttunu sanos vaa et ”ei noi isot pojat enää housuun pissi” ja vaihto mun lakanat. En oo koskaa julkisilla paikoilla pissannut housuu mut joskus tekis mieli kokeilla, toki kerran ku oli oikee löysät housut koulus ni päätin laittaa niitte alle vaipan ja pissata siihe pari krt koulupäivän aikaa eikä kukaa huomanna mitää. Joskus vähä pelottaa et äiti saa kiinni vaippojen käytöst mut eioo viel ainakaa mitää huomannu.

      • Anonyymi

        vaipat on ihania, kiva et käytät


      • Anonyymi

        Itse oon 15v poika ja itse kanssa tulee välillä päästettyä housuun pieniä määriä. Joskus aamusin ja joskus koulusta päästyä. Tarkkana saa olla pissan hajusta kun välillä haisee todella paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse oon 15v poika ja itse kanssa tulee välillä päästettyä housuun pieniä määriä. Joskus aamusin ja joskus koulusta päästyä. Tarkkana saa olla pissan hajusta kun välillä haisee todella paljon.

        kastuuko sulla päälihousut läpi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kastuuko sulla päälihousut läpi

        Yritän niin ettei kastuisi mutta välillä niin käy jos tulee vahingossa isompimäärä. Äsken kun heräsin päästin pienen määrän boksereihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritän niin ettei kastuisi mutta välillä niin käy jos tulee vahingossa isompimäärä. Äsken kun heräsin päästin pienen määrän boksereihin.

        uuh, hienoo, jätätkö sitten märät boksut kuivamaan päälle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritän niin ettei kastuisi mutta välillä niin käy jos tulee vahingossa isompimäärä. Äsken kun heräsin päästin pienen määrän boksereihin.

        Eikö aina voi oloa vähän pissaa housussa? :/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö aina voi oloa vähän pissaa housussa? :/

        kyllä voi, se on niin kiihottavaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kyllä voi, se on niin kiihottavaa

        Jep. Missä kaikkialla tulee päästettyä vähän pissaa housuun?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep. Missä kaikkialla tulee päästettyä vähän pissaa housuun?

        mä päästän kotona sillee et kastuu läpi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mä päästän kotona sillee et kastuu läpi

        Eikö porukat koskaa huomaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö porukat koskaa huomaa?

        Mustiin toppahousuihin voi laskee aika paljon. parasta istuu lumihankeen , niin ei valu kenkii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        uuh, hienoo, jätätkö sitten märät boksut kuivamaan päälle

        Jätän


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mustiin toppahousuihin voi laskee aika paljon. parasta istuu lumihankeen , niin ei valu kenkii

        Viime talvena tuli kerran lasketellessa päästettyä housuun kun pitkän päivän oli lasketellu ilman vessassa käyntiä. Lopulta päätin vähän parkin päällä keventää oloa. Sitä tulikin aika paljon kun keskeyttäminen ei ollut ihan helppoa. Monot ja housut oli sen jälkeen ihan märät. Kaverit sitä ei onneks huomanneet mutta kotona sain laittaa äkkiä housut pyykkiin ilman että äiti näki ja monoihin kaadoin pesuainetta. En sen jälkeen lasketellessa tuota ole tehnyt. Mieluummin vaikka pidättelen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mä päästän kotona sillee et kastuu läpi

        Kui usein tulee tehtyä housuu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viime talvena tuli kerran lasketellessa päästettyä housuun kun pitkän päivän oli lasketellu ilman vessassa käyntiä. Lopulta päätin vähän parkin päällä keventää oloa. Sitä tulikin aika paljon kun keskeyttäminen ei ollut ihan helppoa. Monot ja housut oli sen jälkeen ihan märät. Kaverit sitä ei onneks huomanneet mutta kotona sain laittaa äkkiä housut pyykkiin ilman että äiti näki ja monoihin kaadoin pesuainetta. En sen jälkeen lasketellessa tuota ole tehnyt. Mieluummin vaikka pidättelen.

        laskettelussa vaipat on hyvät


      • Anonyymi

        mitä vaippoja käytät?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        laskettelussa vaipat on hyvät

        Käytät laskettelussa vaippoja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käytät laskettelussa vaippoja?

        joo, Tenan teippivaippoja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        joo, Tenan teippivaippoja

        Tuleeko muulloin käytettyä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        laskettelussa vaipat on hyvät

        Oon niitä itsekkin vähän miettiny mut en oo uskaltanut vielä ostaa. Haittaako vaippa laskemista? Lasketko laudalla vai suksilla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon niitä itsekkin vähän miettiny mut en oo uskaltanut vielä ostaa. Haittaako vaippa laskemista? Lasketko laudalla vai suksilla?

        Suksilla, ei haittaa ollenkaa, mukavan tuntunen housuissa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kui usein tulee tehtyä housuu?

        ainakin parikertaa viikossa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuleeko muulloin käytettyä?

        Juu, vapaapäivisin ja välillä yöllä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suksilla, ei haittaa ollenkaa, mukavan tuntunen housuissa

        Lasketko parkissa vai ihan perus mäkiä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lasketko parkissa vai ihan perus mäkiä?

        ihan perus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, vapaapäivisin ja välillä yöllä

        Ootko pitkää käyttäny jo vaippoja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ihan perus

        Täytyypä varmaan ostaa testiksi kun seuraavan kerran rinteeseen meen kun ei pidättely kauheen mukavaa siellä ole. Pystyykö niihin vaippoihin oikeasti päästään ihan normaalisti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyypä varmaan ostaa testiksi kun seuraavan kerran rinteeseen meen kun ei pidättely kauheen mukavaa siellä ole. Pystyykö niihin vaippoihin oikeasti päästään ihan normaalisti?

        Vaippoja on tosipaljon erilaisia ja paksusia. Suosittelen teippivaippoja esim 5000ml. Sellaseen saa laskee huoletta kahdet isot pissat. Housuvaipat ohuempia, mutta kyllä niihinkin yhdet mahtuu. Niitä saa ruokakaupasta edullisesti, kuten Tena pants tai Drynite. Kannattaa vaikka kotona testata, niin saa tuntumaa ja miten ne kestää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaippoja on tosipaljon erilaisia ja paksusia. Suosittelen teippivaippoja esim 5000ml. Sellaseen saa laskee huoletta kahdet isot pissat. Housuvaipat ohuempia, mutta kyllä niihinkin yhdet mahtuu. Niitä saa ruokakaupasta edullisesti, kuten Tena pants tai Drynite. Kannattaa vaikka kotona testata, niin saa tuntumaa ja miten ne kestää

        Okei, rinteessä tulee yleensä oltua 10h plus matkat eli noin 12h poissa kotoa. Rinteessä tulee juotua aika vähän maks 0.5l limsa. Sinällään pitäisi riittää et imee hyvin yhdet isot pissat. Voiko niihin päästää kaiken kerralla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei, rinteessä tulee yleensä oltua 10h plus matkat eli noin 12h poissa kotoa. Rinteessä tulee juotua aika vähän maks 0.5l limsa. Sinällään pitäisi riittää et imee hyvin yhdet isot pissat. Voiko niihin päästää kaiken kerralla?

        Kannattaa yrittää rajoittaa jos pystyy, mutta kyllä hyvä vaippa imee isotkin pissat ilman ohivuotoo. Voi tehdä myös niin et kastelee useammat pienemmät pisut, niin kosteus leviää tasasemmin vaippaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa yrittää rajoittaa jos pystyy, mutta kyllä hyvä vaippa imee isotkin pissat ilman ohivuotoo. Voi tehdä myös niin et kastelee useammat pienemmät pisut, niin kosteus leviää tasasemmin vaippaan.

        Täytyypä tuota koittaa. Varmaan helpompaa päästää pienissä määrissä kun hätä ei ole kova. Seistessä varmaan on kuitenkin turvallisinta vaippaan päästää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyypä tuota koittaa. Varmaan helpompaa päästää pienissä määrissä kun hätä ei ole kova. Seistessä varmaan on kuitenkin turvallisinta vaippaan päästää?

        Juu, kokeile ihmeessä. Helpoiten tulee seistessä, mutta paremmin leviää myös taakse, jos mahis pissii takakenossa, vaikka kaatumisen yhteydessä. Sillee puoli-istuva kyynärpäiden varassa on aika optimi. Laita tänne sit kokemuksii, mitä tykkäsit.. Teipparit ja pantsit on helppo repii veskis pois, jos alkaa tuntuu liian täydeltä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, kokeile ihmeessä. Helpoiten tulee seistessä, mutta paremmin leviää myös taakse, jos mahis pissii takakenossa, vaikka kaatumisen yhteydessä. Sillee puoli-istuva kyynärpäiden varassa on aika optimi. Laita tänne sit kokemuksii, mitä tykkäsit.. Teipparit ja pantsit on helppo repii veskis pois, jos alkaa tuntuu liian täydeltä..

        Jätän juomisen vähäiseksi vaipasta riippumatta niin näkee miten toimii. Täytyy yhdellä vaipalla selvitä kotiin asti. Mistä sen tietää että vaippa alkaa olla täynnä, jos on ulkohousut yms päällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jätän juomisen vähäiseksi vaipasta riippumatta niin näkee miten toimii. Täytyy yhdellä vaipalla selvitä kotiin asti. Mistä sen tietää että vaippa alkaa olla täynnä, jos on ulkohousut yms päällä.

        Sen opit kokemuksesta tuntee. Pullotus lisääntyy ja vaippa alkaa roikkumaa housuissa, jollei ole bodyy. Voi tulla pientä ohivuotoo, mutta tuskin se niin paljoo haittaa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen opit kokemuksesta tuntee. Pullotus lisääntyy ja vaippa alkaa roikkumaa housuissa, jollei ole bodyy. Voi tulla pientä ohivuotoo, mutta tuskin se niin paljoo haittaa..

        Mikä teippivaippa olisi hyvä? Ei ihan pienet vuodot haittaa, mutta isompia ei saisi tulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä teippivaippa olisi hyvä? Ei ihan pienet vuodot haittaa, mutta isompia ei saisi tulla.

        Tena slip max on edullinen, mutta kannattaa katsoo ja tutustuu care2play.fi tarjontaa. sieltä helppo tilata ja toimitus vaikka pakettiautomaattiin. Kaikki Abu tuotteet on hyviä, katsoo vain oikeen koon, niissä vyötärömitta ilmoitetaan ja imukyky. Todellinen imukyky käytännössä puolet tuosta ilmoitetusta. Voit tilata myös 2 kpl näytepakkauksia, eri malleja ja kokoja, Lasketteluun varmaan sopis joku 5000-6000 ml. vaippa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tena slip max on edullinen, mutta kannattaa katsoo ja tutustuu care2play.fi tarjontaa. sieltä helppo tilata ja toimitus vaikka pakettiautomaattiin. Kaikki Abu tuotteet on hyviä, katsoo vain oikeen koon, niissä vyötärömitta ilmoitetaan ja imukyky. Todellinen imukyky käytännössä puolet tuosta ilmoitetusta. Voit tilata myös 2 kpl näytepakkauksia, eri malleja ja kokoja, Lasketteluun varmaan sopis joku 5000-6000 ml. vaippa.

        Tuon 5000-6000ml imukyvyn pitäisi ainakin riittää vaikka sen puolittaakin. Mistä sen tietää rinteessä laskettaessa että vaippa on hyvin paikallaan varmasti ennenkun alkaa päästään? Voiko vaipan kanssa normaalisti istua esim autoon laskettelupäivän jälkeen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ainakin parikertaa viikossa

        Ootko koskaan tehny koulussa housuun?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuon 5000-6000ml imukyvyn pitäisi ainakin riittää vaikka sen puolittaakin. Mistä sen tietää rinteessä laskettaessa että vaippa on hyvin paikallaan varmasti ennenkun alkaa päästään? Voiko vaipan kanssa normaalisti istua esim autoon laskettelupäivän jälkeen?

        Kannattaa siinä suksia laittaessa varmistaa et teipit on pysynyt kiinni ja tarrateippejä voi vielä kiristää, liimateippejä ei voi oikeen korjata. Kun pukee vaipan, siinä reunassa on sellanen vuotosuoja, se kannattaa venyttämällä aktivoida. se estää ohivuotoja. Kun löytää oikeen koon ja se istuu hyvin, sillo pysyy hyvin paikallaa. Kyllä autoon voi hyvin istuu täydemmällä vaipalla hyvin, kovemmalla penkillä istuessa vaippa puristuu kasaa ja vuotaa herkemmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootko koskaan tehny koulussa housuun?

        Olen välillä vaippaan. Se on jännää kun kukaa ei tiedä , eikä arvaa vaippapisuista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa siinä suksia laittaessa varmistaa et teipit on pysynyt kiinni ja tarrateippejä voi vielä kiristää, liimateippejä ei voi oikeen korjata. Kun pukee vaipan, siinä reunassa on sellanen vuotosuoja, se kannattaa venyttämällä aktivoida. se estää ohivuotoja. Kun löytää oikeen koon ja se istuu hyvin, sillo pysyy hyvin paikallaa. Kyllä autoon voi hyvin istuu täydemmällä vaipalla hyvin, kovemmalla penkillä istuessa vaippa puristuu kasaa ja vuotaa herkemmin.

        Kotona pystyn vaipan asettelen, mutta rinteessä en pysty enään vaippaa tarkistaan kun henkseliset lasketteluhousut yms on päällä. Täytyy tuota vaipan laittamista harjotella, kun saan niitä hommattua. Autossa ei kannata varmaan enään mitään vaippaan päästää? Tuleeko vaipasta haju läpi kun pissi on aika vahvaa yleensä lasketellessa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kotona pystyn vaipan asettelen, mutta rinteessä en pysty enään vaippaa tarkistaan kun henkseliset lasketteluhousut yms on päällä. Täytyy tuota vaipan laittamista harjotella, kun saan niitä hommattua. Autossa ei kannata varmaan enään mitään vaippaan päästää? Tuleeko vaipasta haju läpi kun pissi on aika vahvaa yleensä lasketellessa

        Kannattaa tosiaa vaipanlaittoa harjotella ja kotona kokeilla kasteluu, niin tietää miten ne imee. Kun testaa 12 tuntii niin kokeilet istuu vaikka sohvalla. jollei vuoda, jatkat vaa istualtaa pissiä, kuten autossa tekisit. Muovipintaset ei laske helposti hajua läpi, siintä ei tule ongelmaa. Muovi hieman rapisee, mutta ulkona ja rinteessä sitä ei kuule, älä suotta siintä pelästy ja housut vaimentaa rapinaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa tosiaa vaipanlaittoa harjotella ja kotona kokeilla kasteluu, niin tietää miten ne imee. Kun testaa 12 tuntii niin kokeilet istuu vaikka sohvalla. jollei vuoda, jatkat vaa istualtaa pissiä, kuten autossa tekisit. Muovipintaset ei laske helposti hajua läpi, siintä ei tule ongelmaa. Muovi hieman rapisee, mutta ulkona ja rinteessä sitä ei kuule, älä suotta siintä pelästy ja housut vaimentaa rapinaa.

        Tuo haju asia on hyvä, jos kerran eivät läpi juuri tule. Ilmeisesti muovipintainen on järkevämpi valinta. Rapina tuskin on ongelma kun päällä on ulkohousut ja rinteessä muutenkin on meteliä. Täytyy alkaa kotona tuota harjoitteleen. Onko istuessa päästämisessä mitään ihmeellistä joka pitäisi ottaa huomioon muuten? Jännittää kyllä ajatella että rinteessä tulisi vaippaan päästettyä kavereiden seurassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo haju asia on hyvä, jos kerran eivät läpi juuri tule. Ilmeisesti muovipintainen on järkevämpi valinta. Rapina tuskin on ongelma kun päällä on ulkohousut ja rinteessä muutenkin on meteliä. Täytyy alkaa kotona tuota harjoitteleen. Onko istuessa päästämisessä mitään ihmeellistä joka pitäisi ottaa huomioon muuten? Jännittää kyllä ajatella että rinteessä tulisi vaippaan päästettyä kavereiden seurassa.

        Hienoo, et haluut kokeilla. on se alkuun tosi jännää ja vähän noloo, mut parin kerran jälkee aika luonnollista. Istuessa pissatessa voit vähän käsillä nostaa, et pisut pääsee pepun alle ja imeytyy sinne, kaikki ei mahdu eteen. Kun susta tulee tottunut vaippailia, kenties haluut myös kavereille suositella joskus...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hienoo, et haluut kokeilla. on se alkuun tosi jännää ja vähän noloo, mut parin kerran jälkee aika luonnollista. Istuessa pissatessa voit vähän käsillä nostaa, et pisut pääsee pepun alle ja imeytyy sinne, kaikki ei mahdu eteen. Kun susta tulee tottunut vaippailia, kenties haluut myös kavereille suositella joskus...

        Eli siis pitää nostaa peppua ylemmäs vai vaippaa? Kannattaako pisu määrä jättää vielä vähemmäksi kerralla istuessa kuin seistessä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli siis pitää nostaa peppua ylemmäs vai vaippaa? Kannattaako pisu määrä jättää vielä vähemmäksi kerralla istuessa kuin seistessä?

        Sillee käsillä vähän keventää istumista, niin pisut pääsee helpommin valumaa myös pepun puolelle. Eipä mielestäni istuessa tarvii muutoin jarrutella pisun tuloo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sillee käsillä vähän keventää istumista, niin pisut pääsee helpommin valumaa myös pepun puolelle. Eipä mielestäni istuessa tarvii muutoin jarrutella pisun tuloo.

        Tilasin muutaman erilaisen näytekappaleen joissa oli imukyky 5000-6300ml välillä. Jouduin tilaan postiennakolla, kun muuten saattaisi äiti nähdä ja kysyä mikä osto tämä on. Kaikki oli valkosia muovisia teippivaippoja. Loppuviikolla saattaa jo tuotteet saapua nii pääsen viikonloppuna kokeileen. Täytyy toivoo ettei porukat oo kauheesti kotona viikonloppuna. Kannattaako bokserit laittaa vaipan päälle vielä? Täytyy tuota istuenkin varmaan kokeilla. Laittelen tietoo miten meni eka kokeilu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen välillä vaippaan. Se on jännää kun kukaa ei tiedä , eikä arvaa vaippapisuista.

        Mitä vaippoja oot koulussa käyttäny?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä vaippoja oot koulussa käyttäny?

        Abu litle kingseja. ne ei vuoda helposti, eikä rapise kangaspintasina


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tilasin muutaman erilaisen näytekappaleen joissa oli imukyky 5000-6300ml välillä. Jouduin tilaan postiennakolla, kun muuten saattaisi äiti nähdä ja kysyä mikä osto tämä on. Kaikki oli valkosia muovisia teippivaippoja. Loppuviikolla saattaa jo tuotteet saapua nii pääsen viikonloppuna kokeileen. Täytyy toivoo ettei porukat oo kauheesti kotona viikonloppuna. Kannattaako bokserit laittaa vaipan päälle vielä? Täytyy tuota istuenkin varmaan kokeilla. Laittelen tietoo miten meni eka kokeilu.

        Hienoo, jee. tulet nauttii kovasti vaipoista. Kyllä kannattaa boksut laittaa vaipan päälle mielummin melko kireet, ne pitää vaipan paremmin ylhäällä ja paikallan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Abu litle kingseja. ne ei vuoda helposti, eikä rapise kangaspintasina

        Siistiä :0 Niin paksua vaippaa eikä kukaan ole huomannut? Ootko minkä ikäinen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siistiä :0 Niin paksua vaippaa eikä kukaan ole huomannut? Ootko minkä ikäinen?

        20v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        20v

        Täällä 26v ja vaippoja tulee kyl pidettyä aika paljo nykyää. Niin töissä kun vapaa-ajalla :/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä 26v ja vaippoja tulee kyl pidettyä aika paljo nykyää. Niin töissä kun vapaa-ajalla :/

        oletko huvi vai tarve vaippailija?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        oletko huvi vai tarve vaippailija?

        Pääosin huvi käyttäjä mutta välillä myös tarpeeseen käytän. Entäs sä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pääosin huvi käyttäjä mutta välillä myös tarpeeseen käytän. Entäs sä?

        Huvikäyttäjä pääasiassa, mutta vaipat ihan tarpeeseen festareilla ja laskettelussa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huvikäyttäjä pääasiassa, mutta vaipat ihan tarpeeseen festareilla ja laskettelussa

        Siistiä. Miten oot festareilla vaippoja käyttäny?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siistiä. Miten oot festareilla vaippoja käyttäny?

        Jossain rauhallisessa paikassa pukenu päälle, useinmiten autossa löysin housujen kanssa. ja pissannu niihin heti kun hätä tuntuu, niin kerkee imeytyy paremmin kun kerralla laskis liian isot. Pois otto helppoa, kunhan jotain näkösuojaa ,ja roskapussi valmiina, jossa saa heittää roskii..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jossain rauhallisessa paikassa pukenu päälle, useinmiten autossa löysin housujen kanssa. ja pissannu niihin heti kun hätä tuntuu, niin kerkee imeytyy paremmin kun kerralla laskis liian isot. Pois otto helppoa, kunhan jotain näkösuojaa ,ja roskapussi valmiina, jossa saa heittää roskii..

        Kuulostaa hauskalle :) Jos uskallat tuu heittää viestiä kik/snap nikille adetzi


    • Anonyymi

      Yhdellä tytöllä koulussa välillä farkuissa kosteutta

    • Anonyymi

      Ei tartte tulla unissaan kun on tyttöystävä joka hoitaa sen puolen päivittäin.

      • Anonyymi

        Tyttöystävä antaa kättä, suuta, p****a ja pensaa niin ei huolen häivää.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9549
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      392
      4057
    3. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2825
    4. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      87
      2810
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2574
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      183
      2559
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1813
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      69
      1645
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1590
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1403
    Aihe