Hei,
Lapsettomuus on kuullemma nykyään yllättävän yleistä. Näyttäisi täälläkin olevan monenlaista miestä auttamaan tässä asiassa. Lapsihan on monelle toiveiden täyttymys. Kaikille se ei kuitenkaan ole selvää että lapsen voi saada. Tässä asiassa ajattelin tarjota apuani, mikäli lapsettomuus on kiinni siitä että sitä oikeaa isäehdokasta ja/tai luovuttajaa ei ole löytynyt. Maailmassa on monia auttajia, toiset lahjoittaa rahaa köyhille, toiset lahjoittavat vanhoja tavaroita niitä tarvitseville ja jotkut menevät itse auttamaan paikan päälle kun apua tarvitaan. Miksipä minä en siis auttaisi tälläisessä asiassa? Onhan onni varmasti suuri jos avustani maailmaan syntyy uusi pieni ihme? Jos haluat keskustella lisää niin minut tavoittaa spostilla, osoite on: uusipienionni [a] gmail.com.
Apua lapsettomuuteen?
Uuusipienionni
3
208
Vastaukset
- jahaaas
Pituus, silmien ja hiusten väri, koulutustaso? Suvun terveys etenkin autoimmuunisarauksien kohdalla (suomalaisten riesa), oletko siitä täysin tietoinen? Miten todistat sen, ettei sinulla ole tarttuvia tauteja?
- pikkupillu1
pedofiili!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Joo hänelle ei kannata vastata
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818387
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543562
- 513136
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 352288
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043