Hei,
Lapsettomuus on kuullemma nykyään yllättävän yleistä. Näyttäisi täälläkin olevan monenlaista miestä auttamaan tässä asiassa. Lapsihan on monelle toiveiden täyttymys. Kaikille se ei kuitenkaan ole selvää että lapsen voi saada. Tässä asiassa ajattelin tarjota apuani, mikäli lapsettomuus on kiinni siitä että sitä oikeaa isäehdokasta ja/tai luovuttajaa ei ole löytynyt. Maailmassa on monia auttajia, toiset lahjoittaa rahaa köyhille, toiset lahjoittavat vanhoja tavaroita niitä tarvitseville ja jotkut menevät itse auttamaan paikan päälle kun apua tarvitaan. Miksipä minä en siis auttaisi tälläisessä asiassa? Onhan onni varmasti suuri jos avustani maailmaan syntyy uusi pieni ihme? Jos haluat keskustella lisää niin minut tavoittaa spostilla, osoite on: uusipienionni [a] gmail.com.
Apua lapsettomuuteen?
Uuusipienionni
3
218
Vastaukset
- jahaaas
Pituus, silmien ja hiusten väri, koulutustaso? Suvun terveys etenkin autoimmuunisarauksien kohdalla (suomalaisten riesa), oletko siitä täysin tietoinen? Miten todistat sen, ettei sinulla ole tarttuvia tauteja?
- pikkupillu1
pedofiili!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Joo hänelle ei kannata vastata
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1059423
- 494591
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021976Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html421901- 241620
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131381Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,381297Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54917Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31902Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v30893