Ajattelette varmaan että olen tyhmä mutta mä en oikeesti tiie :D Mutta siis onko sillä väliä että vetääkö poika esinahan taakse vai ei kun laittaa kortsun? :D Koska joissain kortsu paketeissa ohjeessa neuvotaan että se pitäis olla takana ja toisissa taas ei. Ja mikä tarkotus sillä sitten on jos se pitää olla takana ?
Mä en tiie
tyhmäkysyjä
2
272
Vastaukset
Kai siinä on ajatuksena se, että koska esinahka yleensäkin pyrkii yhdynnässä jossain vaiheessa sinne taka-asentoon, niin se olisi siellä jo valmiina. :)
Jos esari on rytyssä edessä, niin se ei saata päästä kortsun alla ollenkaan taakse, kun se kumi "vastustaa" sitä, koska silloin siinä ei ole yhtään löysää. Ja se ei kaikista varmaan tunnu niin hyvältä.
Ja et sinä mikään tyhmä ole. :)- neuvokasta
Parasta on, kun poika vetää esinahan taakse ja laittaa vasta sitten kondomin paikoilleen. Silloin se pysyy paikallaan varmemmin yhdynnässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251268
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89924- 94904
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede23857Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat286750- 94730
- 109646
- 34638
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet131558