Tarvitsisin AKAI AX-M400 stereoiden ohjekirjan ja kytkentäkaavion!! Jos joltain löytyy,toivoisin pikaista yhteydenottoa! Maksan suhteellisesti!!
AKAI AX-M400
5
689
Vastaukset
- ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;,,
Muutama kuukausi sitten netissä surffaillessani löysin saitin, jossa oli vanhempiekin vahvareiden ohjekirjoja. Valitettavasti en pysty tämän enempää auttamaan. Mutta hakuohjelma käyttöön niin varmasti löydät. laita esim. laitteen nimi, malli ja eng.kielinen ohjekirjaa tarkoittava sana niin löytynee helpostikin.
- Rma
Löysitkö kyseisen kytkentäkaavion? Jos löysit pistäisitkö linkin tänne koska tarvitsisin myös sellaisen. Vaihdoin omaan pääteasteen mutta en saanut toimimaan.
- ha-an
Sama AX-M400:n kaavio on minullakin etsinnässä.
Olen yrittänyt netistä, mutta ilman tulosta.
Luulisi jollakin löytyvän, on niitä sen verran Suomessa käytössä, ja sen ikäisiä, että tarvitsevat huoltoa. - Nimetön
Minua asiassa kiinnostaa erityisesti yhdistetyllä
virtalähde/päätevahvistin-piirilevyllä olevan
vastuksen R43 arvo, on nimittäin käynyt tosi kuumana. Arvoa ei pysty lukemaan, ja tuskin on se mikä pitäisi. Mutta todellinen syy lienee jossakin muualla. - juu4
http://www.4shared.com/office/wL_68FA7/AKAI__AX-M400.html
tulla näyttäs olevan jokin kaavio.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815