AKAI AX-M400

MJI

Tarvitsisin AKAI AX-M400 stereoiden ohjekirjan ja kytkentäkaavion!! Jos joltain löytyy,toivoisin pikaista yhteydenottoa! Maksan suhteellisesti!!

5

720

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;,,

Muutama kuukausi sitten netissä surffaillessani löysin saitin, jossa oli vanhempiekin vahvareiden ohjekirjoja. Valitettavasti en pysty tämän enempää auttamaan. Mutta hakuohjelma käyttöön niin varmasti löydät. laita esim. laitteen nimi, malli ja eng.kielinen ohjekirjaa tarkoittava sana niin löytynee helpostikin.

• Rma

Löysitkö kyseisen kytkentäkaavion? Jos löysit pistäisitkö linkin tänne koska tarvitsisin myös sellaisen. Vaihdoin omaan pääteasteen mutta en saanut toimimaan.

• ha-an

Sama AX-M400:n kaavio on minullakin etsinnässä.
      Olen yrittänyt netistä, mutta ilman tulosta.
      Luulisi jollakin löytyvän, on niitä sen verran Suomessa käytössä, ja sen ikäisiä, että tarvitsevat huoltoa.

• Nimetön

Minua asiassa kiinnostaa erityisesti yhdistetyllä
      virtalähde/päätevahvistin-piirilevyllä olevan
      vastuksen R43 arvo, on nimittäin käynyt tosi kuumana. Arvoa ei pysty lukemaan, ja tuskin on se mikä pitäisi. Mutta todellinen syy lienee jossakin muualla.

• juu4

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      52
      2097
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      62
      2012
    3. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      13
      1541
    4. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      62
      1352
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      50
      1319
    6. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      845
    7. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      88
      717
    8. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      707
    9. Sotekeskus

Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit
      Ähtäri
      33
      688
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      40
      643
    Aihe