Moi, missä pitäisi ilmoittaa tai onko joku hyvä senssipalsta n. 18-20v. poikien läytämiseksi seksisuhteeseen. Yksi tai usemapi, kyllä kiitos !
39v. naiselle nuorta miestä ?
22
698
Vastaukset
- m.86
Uskoisin että löytyis...kerro jotain lähdette..
- vähän.säälittävää
Miksi pitää olla noin nuori kun olet itse noin vanha?
- tajuuutkooo
Sille riittää laho löylykauha perseeseen
- Kysyy
tajuuutkooo kirjoitti:
Sille riittää laho löylykauha perseeseen
Olisko täällä omaa palstaa noille vajaamielisille ?
- PM40v
No kyllä mäkin miehenä panen mieluummin 17 kesäistä kuin nelvitosta. Tää on sitä tasa-arvoa, nääs.
Laita mulle sähköpostia, oon 19v mies. [email protected]
Moi oon 23 v. Mies
- Nuorion
Mistä päin?;)
- KylläLöytyy
17v ja Mies Lahdeta, jos kelpaa ?
- mastercock
Tule seinäjoelle ottamaan poskeen :)
19v jätkä. - Täti_riksusta
Iskuri.net on hyvä. Tarjolla on 16-vuotiaasta lähtien. Itse löysin ihania pojuja. Itse olen 41 enkä mikään kaunotar.
- kannNNa
www.tv7.fi
- Jööööööööööö
Täällä olisi yksi ehdokas ;)
Täällä olisi yksi vähän vanhempi poika, eli 27v ja 164cm lyhyt. Sen verran täytyy vielä noista ominaisuuksista mainita, että olen impotentti mutta voin toki työntää nyrkkiä sisällesi.
- nivarmaa
tää on feikki. esiintyy myös 35v. miehenä täsmälleen samalla ilmolla.
- miekkonen35v
No minä olen tuo mies35v ja otin vaan mallia tästä ilmosta, eli ei kumpikaan ole feikki:D Mikä siinä on niin vaikea tajuta, et ihmiset hakee panoa sukupuoleen katsomatta?
- voiettävoihuhu
Nuoret miehet tarjoilivat, takavuosina ryyppyjä/linnunmaitoo. Halusivat keskikäisten YH.naisten suosioon. Panemaan... Nyt joutuu, YH-äiti vissiin tarjoomaan kuikelo sätkäpellelle, amislopettajalle kaljaaa, panemisen toivossa.
- MillaMalle
Iskurista varmaan löytyy, kun laitat ilmoituksen, tosin samat miespuoliset siellä itseään tarjoilee vuodesta toiseen. Vastauksia tulee helposti sata tai ylitse... no voi niistä pari - kolme olla asiallisia. Rankkaa reippaasti. Ja heitä vähänkin epäillyttävät roskikseen.
Onnea etsintään:) - MäAjattelin
Olisko Tinder mitään ?
- Luolaköyhä
Ovihyäkkäys
- Rohkeestivaan
Lähetä sähköpostia [email protected]
19v
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo747494Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583173- 352429
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj72070Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto312006- 201928
- 131877
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151653- 521588
- 181579