39v. naiselle nuorta miestä ?

YougIsBest

Moi, missä pitäisi ilmoittaa tai onko joku hyvä senssipalsta n. 18-20v. poikien läytämiseksi seksisuhteeseen. Yksi tai usemapi, kyllä kiitos !

22

722

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • m.86

Uskoisin että löytyis...kerro jotain lähdette..

• vähän.säälittävää

Miksi pitää olla noin nuori kun olet itse noin vanha?

• tajuuutkooo

Sille riittää laho löylykauha perseeseen

• Kysyy
        tajuuutkooo kirjoitti:

Sille riittää laho löylykauha perseeseen

Olisko täällä omaa palstaa noille vajaamielisille ?

• PM40v

No kyllä mäkin miehenä panen mieluummin 17 kesäistä kuin nelvitosta. Tää on sitä tasa-arvoa, nääs.

• Moi oon 23 v. Mies

• Nuorion

Mistä päin?;)

• oon Nokialta mut käyn Tampereella

• KylläLöytyy

17v ja Mies Lahdeta, jos kelpaa ?

• mastercock

Tule seinäjoelle ottamaan poskeen :)
      19v jätkä.

• Täti_riksusta

Iskuri.net on hyvä. Tarjolla on 16-vuotiaasta lähtien. Itse löysin ihania pojuja. Itse olen 41 enkä mikään kaunotar.

• kannNNa

www.tv7.fi

• Jööööööööööö

Täällä olisi yksi ehdokas ;)

• Täällä olisi yksi vähän vanhempi poika, eli 27v ja 164cm lyhyt. Sen verran täytyy vielä noista ominaisuuksista mainita, että olen impotentti mutta voin toki työntää nyrkkiä sisällesi.

• nivarmaa

tää on feikki. esiintyy myös 35v. miehenä täsmälleen samalla ilmolla.

• miekkonen35v

No minä olen tuo mies35v ja otin vaan mallia tästä ilmosta, eli ei kumpikaan ole feikki:D Mikä siinä on niin vaikea tajuta, et ihmiset hakee panoa sukupuoleen katsomatta?

• voiettävoihuhu

Nuoret miehet tarjoilivat, takavuosina ryyppyjä/linnunmaitoo. Halusivat keskikäisten YH.naisten suosioon. Panemaan... Nyt joutuu, YH-äiti vissiin tarjoomaan kuikelo sätkäpellelle, amislopettajalle kaljaaa, panemisen toivossa.

• MillaMalle

Iskurista varmaan löytyy, kun laitat ilmoituksen, tosin samat miespuoliset siellä itseään tarjoilee vuodesta toiseen. Vastauksia tulee helposti sata tai ylitse... no voi niistä pari - kolme olla asiallisia. Rankkaa reippaasti. Ja heitä vähänkin epäillyttävät roskikseen.
      Onnea etsintään:)

• MäAjattelin

Olisko Tinder mitään ?

• Luolaköyhä

Ovihyäkkäys

• Rohkeestivaan

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. "Miko Bergbom, miksi euron bensa maksaa kaksi euroa?"

Valtakunnan suurin kaupallinen porvarimediakin kyselee nyt miksi perussuomalaisset ovat rikkoneet tärkeimmän vaalilupauk
      Maailman menoa
      77
      5570
    2. Olen Päivi Räsäsen puolella

En oe uskovainen enkä kristillisdemograattikaan mutta onhan tuo naurettavaa laittaa Päivi syylliseksi omasta mielipit
      Maailman menoa
      634
      3643
    3. SDP: "On hyvä että bensiinin hinta nousee"

Suurin oppositiopuolue SDP on mielissään siitä, että bensan hinta nousee suomalaisille. https://www.iltalehti.fi/polit
      Maailman menoa
      86
      2986
    4. Nuhteettomia edustajia

Korkein oikeus tuomitsi Päivi Räsäsen kiihottamisesta kansanryhmää vastaan Kansanedustaja Päivi Räsästä (kd.) vastaan no
      Politiikka
      302
      2820
    5. "Mieheksi ja naiseksi hän heidät loi."

Räsäsen tuomio on iso harppaus woke-valtioksi. – Tässä maassa on nyt selvästi kiellettyjä sanoja ja ajatusrikoksia. –
      Maailman menoa
      108
      1874
    6. Päivi Räsänen tuomittiin rikoksesta...

...kiihottamisesta kansanryhmää vastaan. Tuskin tajuaa silti vieläkään, että raamattu ei ole lakikirja. https://yle.fi/a
      Maailman menoa
      661
      1785
    7. Mistä ihmeestä sitä viirasi?

Oliko tuo Timo Kalima hyvä silmälääkäri? Mikähän hänen silmiinsä osui kun piti mennä tuollaista tekemään. Kaikki näytti
      Jyväskylä
      14
      1481
    8. Korkein oikeus antaa Räsäselle vastauksen klo 9. Varmaan vapautus

Miten veikkaat että Päiville käypi? Päivi pitää lehdistökonferenssin klo 9.30. Koko media on läsnä. 7 v taistelu on ohii
      Luterilaisuus
      487
      1453
    9. Partamies hoi!

En aio häiritä jos on mukavampi olla hiljaa tai jos siellä kaukana sinun paikkakunnalla on jo joku hoito. Miten olisi re
      Ikävä
      24
      1431
    10. Meneekö Nanna Karalahden jumppafirma konkurssiin?

Loppuiko rahat Jeren pidätyksen myötä? Karita Tykkä hakee saataviaan lähes 60 000 e Että semmosta . . .
      Kotimaiset julkkisjuorut
      190
      1043
    Aihe