verkkokauppa

vakkarikin

Varokaa koko kauppaa, älkää menkö halpaan 40% alennus huumassa. Tilasin lasit ja ne olivat rikki, linsseissä oli valuvirhe tai vastaava. Kävin näyttämässä Silmäaseman liikkeessä jossa vika todettiin. Sanoivat että eivät voi tehdä mitään, ota yhteyttä verkkokauppaan. Verkkokaupasta ei löydy palautus ohjeita vaan ne piti anoa sähköpostin välityksellä. Vastaus tuli että eivät voi ottaa takaisin koska pakkaus on avattu !! Sanoivat kuitenkin että voi lähettää takaisin mutta vähentävät jopa 90% hinnasta jos niitä ei voi myydä eteenpäin jollekin toiselle asiakkaalle. Palautus ohje oli että mene postiin ja sano että lähetetään Silmäaseman verkkokauppaan. Postissa sanottiin ettei ole sopimusta Silmäaseman kanssa !! Silmäaseman verkkokauppa on avattu tänä vuonna, olen kanta asiakas, nyttemmin entinen sellainen. Otin kuluttajaneuvontaan yhteyttä josta sanottiin että on jutelleet Silmäaseman kanssa ja on riidatonta että lasit olivat myytäessä rikki mutta nyt tullaan uskomattomaan asiaan. Silmäasemalla on oikeus vähentää tai olla maksamatta mitään rikkinäisistä laseista koska heille on tullut kuluja kun asiakas on ostanut ne. Tämä on totta. Suomen laki kuulemma sanoo näin kun kyse on verkkokaupasta. Katsotaan mitä tapahtuu. Kuluttajaneuvoja sanoi että asia siirretään Kuluttajariitalautakuntaan. On ihan raiskattu/huijattu olo. Niin se liike missä kävin oli Viikin Silmäasema. Tuttuni katseli Ray-Ban laseja ja huomasi että verkkokaupan lasit eivät vastaa muiden liikkeiden laseja, Silmäasemalla on ihan eri laseja. Ihmettelen asiaa koska minun mielestäni Ray-Ban on luotettava merkki ja mallit aina samoja, ei fiksailtuja. Esim Ray-Ban 3498 on ihan eri malli Silmäasemalla kuin muilla, miksi näin ?

2

91

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lasiintyytyväinen

      Itse olen tilannut halpasilmälaseja eräästä nettikaupasta omilla vahvuuksilla, ja hyvin ovat toimineet. Ainahan joissain nettiostoksissa tulee huteja. Ja jos tilaa Aasiasta ilman vakuutusta, niin aina koko paketti ei edes tule perille. Eli omalla vastuulla.

      En ymmärrä, mitä verkkokauppaa olet käyttänyt. Jos tuote on viallinen, niin se kuuluisi saada vaihdettua uuteen. Joissain kaupoissa voi joutua maksamaan itse postikulut, jos palauttaa tuotteen.

      Kannattaa googletella kokemuksia, jos ostaa jotain oudosta firmasta. Huono maine etenee nopeasti.

      • pois

        Silmäaseman verkkokaupasta oli kyse


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      250
      18375
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      81
      3100
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2151
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1850
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1725
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      265
      1387
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1262
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      82
      1073
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      949
    Aihe